Kada zvezde padaju

514 23 6
                                    

Ne bi mi bilo tesko satima stajati i buljiti u nebo gledajuci u zvezde. Ne znam kako ali tu je bila moja magija i moje sve , tu je bilo moje utociste kada sam bila tuzna i kada mi se ceo svet raspadao . Sedela sam satima dok ne bih videla pomeranje jedne zvezde.

Mislim da sam jedina na ovom svetu medju svvim tim ljudima . Posebna sam i nisu mi bitne sitnice . Nije mi bitno da jebeno budem najbolja , ja samo zelim mracno nebo koje prekrivaju zvezdice .Ja samo zelim slobodu .Zovem se Lola.

Ne volim da pricam o svom prezimenu .Prakticno ga ni nemam . Zivim sa bakom i dekom na selu . Selo je veoma malo , u njega moze stati barem 10 kuca i nista vise . Nisam mnogo druzeljubiva , cesto me zovu prljavusom ili cudakinjom. Sto se tice mojih roditelja dugacka je to prica .

Moj tata kako kazu je u zatvoru a moja mama je odavno zavrsila na nebu . To su samo price nikada ih ja nisam upoznala . A i ne zelim . Nemam ni savrsen odnos sa babom i dedom , kod njih sam dok ne napunim 18 a onda idem svojim putem . Da tesko to izgleda ali nije u potpunosti. Navikla sam na samocu . 

Probudila sam se u mojoj sobi, ako se to moze nazvati sobom. Mislim da je to podrum koji je prekrecen i u kome  je dodat jedankrevet. Trenutno je letnji raspust , kuci sam i radim kucne poslove citav dan ali onda u noc sednem na svoj prozor i gledam u zvezde to je najlepsi deo i zelim da zauvek traje.

Nemam prijatelje , nekako nisam civilizovana uopste osecam se kao da sam sa druge planete .Ponekad volim da se nasalim sama sa sobom i kazem da sam ranije zivela na nekoj od zvezda.Posto nemam prijatelje vreme obicno provodim sama .

Obozavam da citam , Nisam streber , daleko sam od toga skola me u opse ne zanima ali to ne znaci da ne volim da citam . Obozavam sve te zanimljive knjige od kojih tako lako zaplacem.Ponekad kada citam knjigu mi je zao sto sam je citala zato sto bih zelela da zivim kao junakinja iz knjige.

Mislim da nikada necu naci nikoga. Niikada necu naci nekoga ko ce me voleti .Ne ne zalim se ja , ja sam zadovoljna svojim zivotom ali jednostavno , jednoistavno je tesko . 

U svom ovom razmisljanju lijem suze. Kako je čudna stvar ta usamljenost i kako je samo zastrašujuća.

“Samotno drveće, ako uopšte izraste, izraste u jako drveće. mislim da je tako samnom . 

.......................................................

MOJA NOVA PRICA POMALO JE TUZNA NA POCETKU ALI STA MOGU <3

NE TRAZIM PUNO BAREM  50 PREGLEDA <3 

AKO VAM SE SVIDI KOMENTARISITE I GLASAJTE INACE  OVO JE TAKODJE DIRECTIONER PRICA I BICE O OVOJ DEVOJCI LOOLI I ZAYNU-U .

MILLESSA117 NADJA xoxo :* <333

 

 

 

Kada zvezde padajuWhere stories live. Discover now