4.rész

167 6 16
                                    

Már lassan el telt az egy hét, a szülinapom óta. Minden erőmmel azon voltam hogy megismerjem saját testem, és hogy megszokjam. Lassan bár, de sikerült. Holnap már mennem kell az új iskolába ahova járni fogok. Muszáj át mennem másik iskolába ahol nem ismernek se engem se anyut. Már nagyon izgulok miatta, soha nem szerettem idegen emberekkel ismerkedni.

A hét folyamán " mivel a suli kötelez rá,, csinálnom kellett Facebookot magamnak, s a régit le törölnöm ( persze ezt saját érdekből ). Csináltam magamról, "szerintem,, cuki és sexi képeket is. S minden nap töltöttem fel párat hogy nehogy gyanús legyen a profilom. Ismeretlen embereket is jelöltem be rajta, hogy legyenek ismerőseim rajta. Így legalább senki nem mondhatja hogy kamu. Természetesen anyut is be jelöltem rajta. Egyből be is szivezte az összes képem❤️.

Estefelé le mentem anyuhoz beszélgetni egy kicsit. El mondta hogy merre van az iskola és hogy mikorra kell ott lennem. Azt mondta hogy 8-ra kell az igazgatónál lennem. Ott el intézzük a papírokat és még tudom hogy melyik osztályba kerülök. És mivel a suli nincs valami közel, korán kell kelnem. Miután beszéltünk, fel mentem aludni.

Reggel az első dolgom az volt hogy le tusoltam mert a fáradtságtól este nem sikerült.
Miután végeztem a tusolással, el mentem fel öltözni. Egy ideig csak álltam a szekrények előtt mert nem tudtam mit is vegyek fel. A lehető leg sexisebb ruháimat akartam fel venni, amit egy kevés idő után meg is találtam. Gyorsan fel vettem őket, és indultam is az iskolába. Az utam a suli felé zökkenőmentesen ment. 40 perc múlva már az iskola kapujában álltam és néztem a hatalmas épületet. Egy kis idő múlva be mentem. Az alapból hatalmas épület belülről még hatalmasabb, nem tudtam merre induljak el az igazgatói felé. Nem messze tőlem megláttam három fiút beszélgetni. Nem tudtam mit tegyek, mióta át változtam nem besztem fiúkkal (se senki mással). Nem tudtam mást tenni mint hogy az összes félelmemet félre téve, s az összes bátorságom összeszedve, minden sexiségem beleadva mentem oda hozzájuk. Mikor oda értem hirtelen abba hagyták a beszédet s mind rám figyeltek. Amitől kissé zavarba jöttem, de nem mutattam ki. Nahh Alex ideje megszólalni, most vagy soha. Vettem egy nagy levegőt malyd megszólaltam.

- Sziasztok, meg tudnátok esetleg mondani hogy merre van az igazgató irodája? - az összes bájom bele adtam ebbe az egy mondatba.

Amint látom nem hiába adtam bele mindent. Azok az arcok felejthetetlenek voltak. Kipirulva, csillogó szemekkel nézték engem.

Remélem meg tudtok bocsájtani nekem ezért a sok kihagyásért és ezért a rövid részért is.
De remélem el nyeri a tettszéseteket. Jó olvasást hozzá. ❤️😘

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: May 16, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Egy új kezdetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora