Ma trezesc mai bine dispusa ca niciodată. Incerc sa ma misc dar un brat barbatesc ma tine prizoniera. Ma invart ca sa il privesc pe barbatul ce ma tine captiva in bratele sale. Nu e prima data cand il privesc cum doarme, si totusi nu ma satur sa il privesc.
-Buna dimineata ,frumoaso. Imi spune el inca cu ochii inchisi.
-Buna dimineata si tie frumoasa adormita. Ii spun apoi incerc sa ma ridic dar nu largeste stransoarea.
-Inca putin te rog , este atat de bine. Imi spune afundanduse in scobitura gatului , inima incepand sa imi bata cu putere.
-Da ,da. Hai nu te mai spiorcai ca si un copil mic. Acum daca esti dragut te rog sa ma lasi sa merg la bae. Si pana la urma nu am venit sa stam tolaniti in pat. Vreau sa vad imprejurimile , sa merg la plaja , sa inotam. Nu de asta am venit? Ii spun amuzata. Se uita putin serios apoi se ridica in sezut.
-Skayler. Motivul pentru care te-am adus este ca.... nu apuce sa termine si cineva suna la sonerie. Ne uitam unul la celelalt uimiti. Nimeni nu stia ca suntem aici. Cine ar putea fi totusi? Se ridica si merge spre usa.
-Sa stai aici orice s-ar intampla. Sa nu iesi din camera doar daca te strig eu. Ai inteles? Tonul sau era autoritar si rece. Imi puteam da seama cu usurinta ca acel cineva care tocmai si-a anuntat prezenta, sa nu fie dorit de barbatul din fata mea.
-Dar.....incerc sa ripostez dar mi-o taie.
-Nici un dar , Skayler! Nu ma fa sa te inchid iar in camera ca mai apoi sa regret! Imi zice hotarat si eu ii raspund cu o inclinare a capului in semn ca am inteles iar Derek iasa rapid din camera. De ce am o senzatie de teama amestecata cu sentimentul ca ceva rau o sa urmeze? Si de data asta ceva groaznic.
Din sufragerie se aud voci. La inceput calme ca mai apoi sa fie urlete intocmai ca pe un camp de lupta. Se aude cum lucrurile se sparg , cum obiectele sunt aruncate de pereti iar cele din lemn sunt rupte si apoi doar maraieli. Stai cum? Maraieli?! Ce mama dracului se intampla acolo ? Ma ridic si inaintez spre usa ca sa deschid si sa vad ca in sufragerie se afla trei lupi uriasi si inca unul si mai mare. Inghet in usa cand vad ca toti isi indreapta privirea spre mine. Acei ochi albastrii imi sunt atat de cunoscuti. Dar cum e posibil ca acei ochi sa fie aici. Nu dureaza mult ca unul din cei trei lupi ataca iar dupa putin timp si ceilalti doi. Fug repede prin camera sa caut ceva cu ce sa ii alung. In cautarea mea nebuna ma impiedic de o geanta de-a lui Derek. O deschid si imi pun mainile la gura de uimire cand in geanta vad un pistol. Cred ca toate astea sunt un cosmar din care o sa ma trezesc cat de curand. Il iau si vad ca e incarcat. Ies in usa dormitorului si strig cu putere.
-Daca nu imi este eliberata in urmatoarea secunda casa , o sa va omor pe toti!! urlu din toti plamanii ca sa ma fac auzita. De data aceasta toti sunt in fata mea uitanduse la mine cu uimire.
-1.....
-2......
-3.......
Cand ajung la 3 impusc unul din cei trei care au intrat in casa, in laba din fata. Cand au vazut asta au inceput sa dea inapoi. Un alt glont la strapuns pe un alt lup, acesta avand aceeasi soarta ca primul. Cand au vazut ca sunt in stare de mai mult au iesit toti afara. Dupa ce vad ca sufrageria este goala lacrimi imi curg siroaie pe obraz. Sunt data cu totul peste cap. Nu mai inteleg nimic. Si mai ales unde e Derek? De ce ma lasat singura cu creaturile alea ?
***
Nu stiu cat am plans dar cert e ca nu mai am nici un gram de energie in mine. Sunt secata de toate puterile si simt cum se învârte totul in jurul meu. Pe usa intra Derek uitanduse la mine ingrijorat. Se lasa in jos langa mine iar eu ii pun pistolul in frunte. Nu stiu de ce dar m-am saturat de toate tampeniile, de tot si de toate. Simt ca o sa cedez psihic.
-Iubito! Heey. Sunt eu Derek. Imi spune ingrijorat, incercand sa imi ia pistolul din maini.
-Nu imi mai spune iubito ,pentru ca nu sunt iubita ta! M-am saturat de toate chestiile astea. Vreau sa merg acasa. Si la dracu cu tine! M-ai lasat cu patru monstrii in sufragerie. Te credeam altfel. Ii spun neluand pistolul din fruntea lui.
-In legatura cu asta. Trebuie sa iti spun ceva. Ce ai vazut tu in sufragerie este adevarat. Si nu nu am fugit. Am stat si am vrut sa ii infrunt, sa te protejez de acei nemernici. Dar cand ai aparut tu si ai deschis focul de arma i-am pierdut. Am dat de ei foarte greu. I-am omorat pe nemernici aia. Au venit ca sa ne faca rau. Ca sa iti faca tie rau pentru ca esti Luna mea. In vacanta asta am vrut sa iti spun ca eu nu sunt un om oarecare. Sunt un Alpha Suprem si fac parte din haita Imperial Moon. Noi credem in legea "sufletelor pereche" si este ceea ce ne domina firea. Este instinctul animalic ce ne cheama. Cea mai importanta regula a perechiilor este sa se gaseasca reciproc. Odata ce "sufletul tau pereche", ce a fost creat pentru tine, se afla in apropiere lupul tau devine agitat. Vrea sa preia controlul ,iar firea umana se pierde in fata instinctului primar. Primul contact vizual creeaza o legatura speciala si se spune ca este atat de puternica incat ii poti simti bataile inimi, ii poti simti cele mai ascunse dorinte si ii poti simti iubirea cum te mistuie pe interior. Poti chiar sa simti cum iti arde toata fiinta in cel mai dulce mod al existentei tale si te umple de viata. Si incerc sa te fac sa iti aduci la viata lupul din tine , sa formam legatura aceasta sacra , sa simti si tu toate aceste sentimente dominatoare. De aceea te-am urmarit cand ai intrat pe teritoriul meu si te-a atacat acel lup renegat. A vrut ca sa te omoare iar eu sa raman fara suflet pereche. Si la naiba Skayler, imi e a naibi de greu sa ma controlez in preajma ta, incerc sa fiu romantic pentru a-ti castiga iubirea dar ma doare indiferenta ta. Iar ceea ce ti-am prezentat a fi un complex rezidential este haita mea. Toti de acolo sunt varcolaci. Si asteapta ca eu sa ma insor cu Luna mea, sufletul meu pereche si lumina ochiilor mei. Te rog dami o sansa. Lasama sa iti castig iubirea si sa iti aduc la viata lupul din tine. Imi spune el cu speranta in glas. Ochii ii erau sinceri si ma indemnau sa il cred.
-Ce tot vorbesti acolo omule? Esti ticnit cu totul. Chiar crezi ca o sa iti cred toate aberatiile astea? Ce imaginatie bogata ai. Asa ceva nu exista dragul meu , doar in cartiile cu basme mai auzi de asa ceva! Il inping ca sa il scot pe usa afara, in tot acest timp tinand pistolul pe fruntea lui. Dintr-o secunda de neatentie din partea mea imi prinde mana si se uita cu ura la mine.
-Hai trage! Trage daca tot nu ma suporti si incheiem toata mascarada asta. Cand sa apas pe tragaci ceva nu ma lasa. Parca sufletul meu se zvarcoleste de-a dreptul in mine. Simt o durere groaznica in piept ca si cum ceva se rupe in mine. Acea emotie puternica ma face sa las pistolul si sa cad la picioarele lui. Se lasa si el jos si imi prinde fata in palmele sale mari.
-Of draga mea Skayler. Stiu ca pentru tine toate sunt noi dar te rog dami o sansa la iubirea ta. Si daca vrei sa fi ca mine, o sa iti indeplinesc dorinta in secunda urmatoare. Spunei ca il iubesti ca vrei sa faceti legatura nu mai vreau sa stau incuiata in sufletul tau. Vreau sa fiu vie. Imi aud subconstientul.
-Vreau sa facem legatura. Mu mai vreau sa stam despartiti nici macar o secunda. ESTI DOAR AL MEU! Spun si el se uita uimit la mine dar pentru putin timp si ma prinde intr-un sarut salbatic si plin de dorinta. Toate aceste trairi sunt noi pentru mine dar ma aduc in culmea extazului.
-Dar cum e posibil? Ma intreaba cand ne desprindem din sarut din lipsa aerului. Acum conteaza doar ca ne-am regasit . Esti asa uimitoare Skayler. Nu m-as satura de tine vreodata. Imi spune si ma trage iar intr-un sarut , dar de data asta unul dulce si plin de sentimente. Intr-un sfarsit ne desprindem si ii spun
-Nu stiu cum sa reactionez la toate astea. Dami te rog timp sa analizez informatiile astea pentru ca m-au dat total peste cap.
CITEȘTI
Lupul Negru este un Alpha Suprem
Fiksi PenggemarCand domnisoara Skayler James ajunge in inima muntilor un accident ii schimba radical viata. Oare poate sa ii faca fata "LUI"? Un barbat al carui complex ii apartine. Un barbat crud si nemilos si cu un secret care ar puteao bulversa pe domnisoara Sk...