Prológ

42 3 19
                                    

Bolo ráno a protagonisti tohto príbehu sa po prvýkrát zobúdzajú do školy v roku 2019. Slnko na nich svieti cez zasnežené kopce a zobúdzajú ich budíky otrasnou muzikou aby vstali a šli ju vypnúť. Zatiaľ čo sa snažia so sebou niečo urobiť tak vám poviem trocha viac o Michalovi, Martinovi a Tomášovi.

Začneme teda Michalom, na školu nastúpil pred dvoma rokmi zatiaľ čo Martin a Tomáš sa poznajú už 8 rokov. Michal sa správa dosť ako robot. Väčšinou neprejavuje emócie tak ako jeho spolužiaci a na tvári má iba kamenný výraz ktorý sa občas pousmeje ak mu niekto povie niečo zaujímavé alebo vtipné. Samozrejme keď je s Martinom a Tomášom prejavuje svoje emócie omnoho viac. Vkuse sa pri nich smeje a správa sa teda menej ako robot. Takisto má perfektný prospech v škole bohužial odkedy sa začal viac baviť s Martinom a Tomášom sa mu jeho prospech o niečo málo zhoršil a učitelia mu to vkuse vyčítajú, ale samozrejme to ho nezastaví pred tým aby sa kamarátil s jeho spolužiakmi. S Martinom a Tomášom sa začal baviť vďaka online hrám na počítač ako napríklad pubg alebo fortnite, a dokonca je vraj v nich fakt dobrý. Ak mám popísať jeho výzor, je pomerne malý s hnedými vlasmi v účese ktorý by sa aj podobal Shuichimu z danganronpy. Celkovo sa podobá Shuichimu. Určite sa na seba nesnaží upozorniť, a ak by ste s ním neboli v triede tak by ste ani nevedeli že niekto ako on existuje.

Ďalej tu máme Martina. Ako som už písala, tak sa pozná už 8 rokov s Tomášom. Zatiaľ čo s Michalom iba 2 roky. Ale samozrejme že rád ich má rovnako. Nemôže si vybrať oblúbenca lebo by to nebolo fér voči tomu druhému, a ich polysexuálny vzťah by nemohol zdravo fungovať. Martin je z nich asi najveselší. Je z nich najmenší, ale oni sú všetci tak malý čiže často vyzerajú oveľa mladší ako naozaj sú. Rád počúva indie hudbu a leží Michalovi na nohách a o Tomáša sa podľa neho najlepšie opiera. Má celkom podobnú povahu ako Michal až na to že dáva svoje emócie oveľa viac najavo. Keď už porovnáravam ich účesy s postavami z anime, tak jeho účes sa dosť podobá Cielovi z kuroshitsuji akurát má hnedé vlasy. Ale povahu má veľmi podobnú ako Kokichi z danganronpy. K jeho povahe sa nedá povedať nič viac ako že je proste vždy úplne happy zo všetkého, aj keď sa poslednou dobou snaží byť taký badass že ho akože nikto a nič nezaujíma, no popravde ho zaujímajú iba jeho Tomáš a Michal. A iba vďaka nim sa konečne vyrovnal so sebou.

A ďalší a posledný člen tohto príbehu je Tomáš. Tomáš je veľmi tichý, a nerozpráva moc ani pri Martinovi a Michalovi. Ale všetci vieme že ich má nadovšetko rád aj bez toho aby im to hovoril. Najradšej trávi čas s nimi dvoma, keďže moc nerozpráva veľa sa o ňom nevie. Učí sa priemerne, tak normálne. Jediné čo o ňom je známe že rád fotí, je velmi talentovaný. A však najradšej fotí estetické fotky kde sú Mišo a Martin. A jedna vec čo ozaj rád robí je že trávi čas nalepený na Michalovi a Martinovi, ale im to samozrejme nevadí a sú za to len radi. Celkom sa podobá blonďavému Rantarovi s okuliarmi z danganronpy ale jeho povaha je úplný opak.

Od zajtra začnem písať tento príbeh a budem sa snažiť vydať čásť každý víkend. Ďakujeeeeem za čítanie uwu.

Tu je nejaký obrázok aby ste si ich nejak mohli predstaviť aspoň trocha teda

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tu je nejaký obrázok aby ste si ich nejak mohli predstaviť aspoň trocha teda.

Škoda že v lavici nemôžu sedieť trajaWhere stories live. Discover now