Pelätty

770 48 38
                                    

Boris Rooster

Yhdeksän kuukautta ennen Kuka minä olen-kirjan tapahtumia

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Yhdeksän kuukautta ennen Kuka minä olen-kirjan tapahtumia.

Vessan kaakeliseinä oli halkeamilla ja likainen, jota vielä korosti kirkkaat valot. Siellä haisi oksennukselle ja kuselle. Basson jytke ja känniset naurut ja huudot kuuluivat selvästi ohuiden seinien läpi. Hana vuoti ja pieniä vesipisaroita tippui lavuaarin pohjalle tasaisin väliajoin. Tip... tip... tip...
Sillä tytöllä oli päällään vain minisortsit, verkkosukkahousut ja croptoppi. Sen tummat, suorat hiukset laskeutuivat sen isojen rintojen päälle. Sillä oli liikaa meikkiä, mutta muuten tyttö oli ihan menevä pakkaus.

Purin huulta, kun se laskeutui hajareisin mun syliin ja kietoi kädet mun niskan taakse. Tip... tip... tip. Tyttö heilautti hiukset taakse ja suuteli mua. Mä vastasin suudelmaan ja asetin kädet sen selälle ja liu'utin niitä alaspäin. Se työnsi jättimäistä kieltään mun suuhun ja mä tein samoin. siitä tuli kamppailu jonka minä lopulta voitin. Se siirtyi halukkaasti lähemmäs mua. Tip... tip... tip... tip... tip

Tyttö siirsi toisen kätensä mun paidan alle ja siveli mun vatsaa ja selkää. Tytön rannekorut kilisi ärsyttävästi toisiaan vasten sen ranteissa. Tip... tip.. tip... tip... tip

Se alkoi hivuttamaan kättään alaspäin ja oli tunkemassa sitä housuihini. Tip... tip... tip... tip. Silloin mulle riitti. Mä vetäydyin kauemas ja tarrasin kiinni sen ranteesta. Se inahti kivusta, hämmentyneenä siitä mitä se oli tehnyt väärin. Tytön katse kuitenkin muuttui peloksi, kun se käänsi katseensa omaani.

-mitä helvettiä sä luulet tekeväs?!

-mä luulin että... se piipitti kimeällä äänellä, joka sai pääni särkemään.

-sä luulit väärin, vitun huora! Minä keskeytin sen ja työnsin tytön pois päältäni. Se kaatui ja jäi maahan makaamaan kyyneleet poskilla valuen. Vitun heikko. Sen ranteeseen oli jäänyt punainen jälki kohtaan, josta mä olin puristanut. Mä nousin vihaisena ja vilkaisin sitä vielä kerran katse täynnä inhoa. Käänsin katseeni vessan seinällä olevaan peiliin ja pystyin melkein näkemään keskiyön mustissa silmissäni kiiluvan pimeyden. Silmieni valkuaiset verestivät aijemin poltetusta jointista. Avasin vessan oven ja lähdin jättäen tytön sinne yksin ruikuttamaan.

Jengiä oli jo paljon vaikka tiistai-ilta oli vasta nuori. vilkaisin ulko-ovelle, jossa sisään puski lisää ihmisiä. Oven vieressä oli hajotettu ikkuna, jonka kautta me olimme alunperin päässeet sisään. Tää talo oli syrjäsellä seudulla Maineessa ja perhe, joka tän omisti oli viikon mittasella lomalla Australiassa. Owenhan oli saanut loistoidean järjestää täällä kotibileet keskellä kouluviikkoa, kun se oli juuri saanut ajokortinkin ja kaikkee. Pari soittoa niin musiikki ja juomat oli jo hoidossa. Tieto all-in bileistä ja osoite oli lähtenyt jokaiselle meidän yhteystiedolle ja ryhmälle eikä kauakaan kun tää pulju oli täynnä jengiä. Viesti oli ilmeisesti lähtenyt leviämään aikalailla, koska en tuntenut puoliakaan ihmisistä täällä, mutta ei siinä, talo oli iso ja tilava joten jengiä mahtui. Eikä kämppä edes ollut meidän niin mitä väliä?

PelättyWhere stories live. Discover now