~ Chapter 21 ~

232 18 19
                                    

За пръв път влизам в дворцовата кухня, където заварвам Роуланд и Кресида, работещи върху някакъв сложен експеримент с билки. От това, което виждам, двамата все още не са успели да се приспособят към съжителството един с друг. Това никак не ме учудва. Последния път, в който видях взаимоотношения помежду им, той бе опрял нож в гърлото ѝ. А днес се оказват брат и сестра. Моите брат и сестра.

Гледката на спора им ме усмихва, напомняйки ми за старите ми разпри с Айрин, когато двете бяхме деца. Бяхме опърничави и рядко постигахме съгласие за каквото и да е било, точно както подобава на връзката между братя и сестри. Ала Айрин никога не ми е била сестра, не и наистина.

Преди няколко дни това беше огромна загуба. Сега знам, че не съм сама, защото нямам само един жив роднина, а цели двама. Дори не искам да си помислям, че можеше никога да не разбера.

- Какво правиш, дявол те взел!? – Почервеняла, Кресида го избутва настрани, за да се заеме с отварата. – Кой те е учил да си боравиш с билките? Някоя маймуна? Всъщност изобщо не бих се учудила. – Усмихва му се половинчато. – Какво друго да очакваш от мелез?

- Полуелф – поправя я през стиснати зъби той.

- Извинявай – измърморва тя без капка искреност.

- А-а... извинявай, по-възрастен и почитаеми братко.

- Можеш само да си мечтаеш, мелез.

- Все някога ще го чуя. – Той свива рамене, продължавайки да обработва билките върху дървена дъска за рязане.

- Когато слънцето изгрее от запад – измъмря тя.

- Кайра! – възкликва приветливо Рианон, прекъсвайки спора между двамата. Настанила се е при тях, на стол от другата страна на кухненския плот, изглеждайки меко казано отегчена. Радва се, когато ме вижда да се приближавам.

Навярно е дошла да навести баща си. Беше ми споделила, че помагал тук, за да уплътнява времето си. Понякога идвала да му прави компания или да помага с каквото може, както правела в доброто старо време, когато все още бeше човек.

- Какво става тук? – питам с подозрителна усмивка.

- Нищо особено – отвръща Роуланд. – Приготвяме всичко необходимо за първите ти уроци по вещерство.

- Които аз, като способна вещица, ще ти преподавам днес – добавя горделиво Кресида. – Нали не искаш да вземаш уроците си по вещерство под опеката на полуелф?

KINGDOM OF DAWN (Book 2)Where stories live. Discover now