Mořská panna (Snarry)

541 38 2
                                    

„Seve! Koukej!"

Z moře zrovna vyskočil delfín a Harry na něj zůstal užasle zírat. Tohle byla jeho první dovolená a ze všeho byl nadšený jako malé dítě.

„Hm?" broukl Severus a neochotně zdvihl pohled od rozečtené knihy. Zatímco Harry se téměř celý den rachtal ve vodě – a opět tím Snapeovi připomínal malé dítě -, lektvarista sám raději seděl na lehátku a pozoroval ze břehu vypracované tělo svého mladého milence v plavkách nebo si prostě četl.

„Delfín!" vyhrkl v odpověď Harry. „Ještě nikdy jsem na vlastní oči neviděl živého delfína. Jsou krásní!" rozplýval se chlapec dál a Severusovi díky jeho nadšení začaly mírně cukat koutky pobavením, dál ale udržoval nezaujatý výraz.

„Krásní?" zopakoval lektvarista. „Pokud v tobě takový obdiv vyvolá obyčejné zvíře, zajímalo by mne, jak bys popsal mořskou pannu."

„Cože?!" vykulil Potter udiveně oči a málem se utopil, přesto, že se v danou chvíli plácal ve vodě sotva po pas. „Ony mořský panny vážně existujou?"

„Ty jsi porazil draka, osvobodil skřítka, švagrová tvého kamaráda je částečně víla, jsi kmotrem vlkodlačího dítěte," Harry se zamračil – Remus ani Teddy přeci nejsou zvířaty! „a stále pochybuješ, že existují mořské panny?" povytáhl Severus nevěřícně obočí.

-

Dneska extrémně krátce, pardon, ale mám toho na víkend nějak moc.

Lednová HP výzvaKde žijí příběhy. Začni objevovat