2.6

367 41 253
                                    

Alec Benjamin : If I Killed Someone For You



Hurts? Hurts...




"Düğün?.. Organizasyonu?.. Üzgünüm Bay Winchester ama sadece gelin ya da damat adaylarının organizasyon yapmalarına izin veriyoruz." Castiel ne olursa olsun hala Dean'in sözünü ettiği organizasyonun asıl damadının Dean olacağını aklına yatıramıyordu,  öte yandan açıklamak zorunda kalacağı için Dean ise kendine sinirleniyordu. Dean açıklamaya yeltendi ancak hala Castiel'ın yüzündeki o kırgınlığı görmeyi ertelemeye çalışıyordu. Sonunda kendiyle verdiği savaşı sonlandırdı. Bunu Castiel içi yapıyordu.


"Cas... o yüzden buradayım."


"Anlamadım?"


"Organizasyonda damat benim." 


Castiel'ın gözleri donuklaştı. Gözlerini kocaman açmıştı. Yüz hatları sertleşti ve vücudundan kan çekiliyor gibi hissetti. Kalbinin defalarca kırıldğını hissetti Castiel. Yutkunmaya çalıştı ancak ağzında tükrük kalmamıştı ve kalsaydı da yutkunur yutkunmaz ağlayacağından emindi. Dudaklarını birbirine bastırdı.


Castiel bilmiyordu ki Dean'in canı kat kat daha fazla acıyordu. Dean her an serbest kalmakla onu tehtid eden yaşlara hakim olmaya çalışıyordu. Aralarındaki boşluğu kapatıp da Castiel'a sarılıp her şeyi ona anlatmamak için kendini zor tutuyordu.


"Cas, ben-"


"Castiel!!!" Castiel, hayatında bir kere bile olsun sevdiği adama bağıracağını hiç düşünemezdi ve zaten bağırır bağırmaz kendini kötü hissetti.


Onların aralarında bu garip konuşma geçedursun o sırada Margeret olanları gördü ve bir köşede içmekten sızmış olan Balthazar'ı dürtüp ona olayları anlattı. Balthazar, içkinin ve anlamlandıramadığı duyguların verdiği abartılı sinirle müdahele etti.


"Winchester!"


"Ayyaş!"


Balthazar'ın müdehale etme şeklinin düzgün olmadığını neredeyse herkes bilir. Herkesin bilmediği şey Balthazar'ın ne kadar sarhoş olursa olsun herkesten daha iyi yumruk atabileceğidir. Balthazar'ı Castiel tutmasa, Castiel Dean'in çok acı bir şekilde hırpalanacağından emindi. 


"Hey...hey sakin ol Balth. Gel seni arka odaya götürelim." Castiel Balthazar'ın kolunun altına girmiş onu Dean ile çatışmaktan engellemeye çalışıyordu. Castiel Dean'e son kez acı acı baktıktan sonra Balthazar ile arka odaya doğru yürümeye başladı.


'Hayır Cas bırak da beni mahvetsin. İnan ki sen kadar mahvedemez. Bunu hak ediyorum Cas... Şu ayyaş içki torbasını üzerime sal da günümü göreyim.' Dean bunu söylemek istiyordu. Gerçekten istiyordu ancak sükunetini korudu ve muhtemelen moraracak olan elmacık kemiğini ovaladı. Bunu hakettiğini düşünüyordu ama herkese asılan aptal bir ayyaştan değil de Castiel'dan hakediyordu. Ancak Castiel yine her zamanki soğukkanlılığını koruyordu. Balthazar'ı arka odaya götürmüş ve geri gelmemişti. 

Çiçekçi Dükkanı //DESTİELHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin