*Elizabeth pov.*
07:00
"Eli, kelkis!"Mano mintys: "Kas čia vyksta? Kodėl mane žadina mama vasara-"
Hold up.
Šiandien rugsėjo 1?
*pasižiūriu į telefono ekraną*O jezau, aš neklystu, jau šiandien!
Pagaaaliaau! (šaukia mano mintys)Atsikėliau. Nubėgau į dušą, susigarbanavau plaukus, pasidažiau. Vienareikšmiškai, susiruošiau.
Pasiruošiau sausų pusryčių bei kakavos su zefyriukais. Mmm*Suvibruoja telefonas*
Opa, parašė EthanEthan: labutis, Eli! Pasiimsiu tave už 10 minučių, buk pasiruošus, x
Greitai atrašiau:
Elizabeth: ok, laukiu❤️
Pavalgiau, susitvarkiau dar kelias smulkmenas, o gal dar mokykloje sutiksiu...
*Už lango girdžiu mašinos pypsėjimą*
Okok, einu į mašiną. Užsisvajojau.
Važiuojant į mokyklą, mėgavausi šiltu holivudo vėju, linksma, vasariška muzika, viskas buvo tobula. Daugiau nieko man nereikėjo, tik mano gėriausio draugo Ethan, Lily ir šitos muzikos. Tai buvo taip gera.
Kad ir kas bebūtų, NIEKAS man nesugadins šios dienos arba šių metų, nes per vasara viskas spėjo pasikeisti.
Ir netgi labai.Dabar netgi pati myliu save, nenoriu, kad kažkas man sutrugdytu.
*Autorio pov.*
Jie privažiavo prie mokyklos. Išlipus iš mašinos, visų žvilgsniai dabar jau buvo ant Elizabeth. Per vasara ji tikrai pasikeitė, ne tik jos vidus, bet ir iššorė. Visi stovėjo tiesiog išplėtė akis.
"Iki, Ethan, susitiksim valgykloje!"- pamojavo jam Elizabeth.
"Čiau" - atsakė jis.
Elizabeth įžengia į klasę.
- o dieeeve Eli! Kaip pasiilgau tavęs! - stipriai apsikabina Elizabeth su Lily.- o šventas jezau, labutis, Lily! Kaip laikaisi? Kaip vasara? - vos neklykia Elizabeth.
- Puikiai, vajetus, kaip tu pasikeitėi! Turiu tau labai daug ką papasakot!
*Suskamba mokyklos skambutis, kas reiškia, jog prasideda pamoka.*
- Merginos, prašau atsisėsti, pamoka jau prasidėjo,- ištaria mokytojas.
- PAMOKA -
*Eli pov.*
Rašau. Persirašinėju tvarkaraštį. Netyčia išslydo mano tušinukas iš rankos. Pasilenkiu pakelti, bet matau, kad jis jau kito žmogaus rankose, kuris sėdi visiškai šalia manęs. Pakeliu galvą. Jis man paduoda lėtai mano tušinuką. Pažiūrėjau į jo akis, jos tamsiai rudos, tokios paslaptingos. Jis žiūrėjo tiesiai į manąsias.
- Elizabeth Cyrus ir Ponaiti...?
- Noah, Noah Centineo,- sako paslaptingasis rudaakis.
-Ir ponaiti Centineo, ar galiu jums padėti?- ištaria mokytojas.
- Ne, viskas gerai,- atsakė Noah.
- Ačiū,- sušnibždėjau.
Jis man nusišypsojo. Kodėl tokie keisti dalykai man vyksta jau pačią pirma mokslo metų dieną?
*Po kėlių pamokų, valgykloje*
Atėjau į valgyklą. Sedėjau su Ethan ir Lily.
Valgydami kalbėjom apie vasara, mes visalaiką sėdim tryse. Tai tiesiog mūsų trijulė.
-Matėt naujoką? Jis toks hot, džiaukis, Eli, kad dabar tavo tušinukas paliestas jo,- sako Lily.
Mes su Ethan nusijuokėme.
Staiga prie mūsų stalo priėjo tas pats naujokas, Noah.
-Nieko prieš, jeigu čia prisėsiu? Kitur nėra vietų,- prašo jis.
-Žinoma, sėsk, -atsakau. -Taigi, tu naujokas?
- Taip,-atsako jis.
- Papasakok apie save, - sako Lily.
- Nežinau ką pasakot, nesu labai įdomus,- pasakė savo žemu balsu.
- Iš kur atvykai? Kodėl persikraustėi į LA?- sako Ethan.
- Aš iš New York, mano tėvai čia susirado naują darbą, todel ir atsikrauščiau. Buvo liūdna išsiskirt su draugais, - liūdnu balsu pasakė jis.
- Tai va, mes galim būti tavo naujais draugais, - ištariau nusijuokdama.
Jis nusišypsojo.
- Tai gal nori šiandien su mumis varyti į StarBucks? - paklausė Lily.
- Žinoma, mielai ateičiau.
Likusį laiką tiesiog kalbėjomes. Akies krašteliu pamačiau, kaip Noah žiūri į manę, bet stengiausi į tai nekreipti dėmesio.
*PO PAMOKŲ, StarBucks*
Linksmai šnekučiavomės. Noah šiektiek įprato prie mūsų, dabar jis drąsesnis. Maniau, kad jis nedrąsus, bet pasirodo suklydau. Dabar jis linksmai juokauja.
Staiga į StarBucks įeina mano didžiausi priešai iš mokyklos. Jie tyčiojasi iš manęs ir Lily. Begalo.
- Ooo ką gi mes turim? Dvi kekšes?- ištarė vienas.
Aš tiesiog tylėjau, nenorėjau priešintis, nes vistiek žinojau, kad nieko nebus.
- Noah, girdėjau tu naujokas, kodėl tu susidėjai su šitais nevykėliais? Eik gėriau su mumis, nagi, ateik. Galiu padėti tau išsirinkti draugus,- pasakė kitas.
- Ačiū, bet aš galiu pats išsirinkti draugus, ir galėtumėt išeiti lygiai dabar, nes esat visiškai neįdomūs, - atsakė Noah.
Jie išėjo, o mes su Noah sumušėm kūmščiais.
~~~~~~~
Jeigu patiko, vote! Laukit kitos dalies:)
Ateitije bus žymiai daugiau įdomumų;)
~ Karolina
YOU ARE READING
Mūsų saulėlydžiai
FanfictionJis pažiūrėjo jai į akis. Ji į jo. Ir tada.. Noah x Elizabeth