Pupilele mi s-au dilatat analizândându-l pe blondul din stânga mea. Îmi simţeam stomacul strângându-se, iar o stare de fericire îmi acapară întreg corpul. Îi analizam cu atenţie trăsăturile feţei de mai bine de treizeci de minute. Mi-am trecut degetele peste tatuajul ce îl avea de-a lungul gâtului , iar o mie de fiori îmi străbătură corpul.
-Brooklyn! am murmurat eu strângându-l uşor de braţ, iar el mormăii. Brooklyn, trebuie să ajung la servici, am şoptit eu, iar el a scuipat câteva înjurături.
Mâinile lui îmi cuprinseră talia lipindu-mă cu spatele de saltea, iar buzele începură să-mi tremure shizofrenic, şimţind cum o stare de leşin îmi cuprinde întreg corpul. Mi-am lipit palmele de pieptul lui, încercând să alung emoţiile ce îmi invadară trupul în acel moment.
-Încetează, am şoptit eu iar el rânjii batjocoreşte.
Degetele lui lungi urcară pe abdomenul meu plimbându-se de-a lungul lui. Respiraţia mea devenii neregulată, fiind singurul lucru ce se putea auzii în întreaga cameră. Sângele îmi fierbea în vene, schimbându-mi culoarea obrajilor . Am mai tras o gură de aer în piept , scoţând apoi un oftat printre buze.
-Vrei să încetez asta , Faith? murmură el lipindu-şi buzele de gâtul meu făcându-mă să suspin.
Îşi aplecă chipul asupra mea umezindu-şi buzele, făcând ca presiunea pusă asupra mea să fie mult prea mare. Inima începu să-mi bată cu putere făcându-mă să mă panichez mai tare decât eram deja. Pieptul îmi tresălta rapid dându-mi senzaţia că aveam să mă sufoc. Brooklyn se aplecă mult mai tare apropiindu-şi buzele de ale mele .
-Vrei asta , Faith? spuse el iar eu am legănat negativ din cap acoperindu-mi buzele cu mâna, iar Brooklyn rânji. Îmi place jocul ăsta , murmură el îndepărtându-se.
Mi-am dus mâinile la baza tricoului alb trăgându-l peste cap şi înlocuindu-l cu un pulover mov. Am apucat hanoracul gri supradimensional de pe spătarul vârându-mi mâinile în el. Am suspinat apucând geanta din colţul biroului, iar Brooklyn mă privii confuz.
-Ai de gând să mă mergi pe jos?
-Nu toată lumea îşi permite o maşina, Brooklyn, am spus eu tare şi răspicat iar el s-a încordat.
-Te duc eu, murmurā el luandu-și hanoracul albastru pe el si iesind din apartament.
Am rasucit de douā ori cheia in inchuietoare pozitinând-o apoi in buzunar. Mi-am strâns geanta la piept apropiindu-mā cu pasi repezi de Brooklyn, care stātea sprijinit de capotā, trāgând dintr-o țigarā.
-Urcā, spuse el aruncând țigara într-un colț si urcându-se în locul lui obișnuit.
Am tresărit întorcându-mi privirea înspre direcţia blondului care gonea cu o viteză înfernală refuzând să încetinească. M-am uitat pentru o secundă în ochii lui, acesta fixându-mă cu privirea, iar un rânjet îi invadă chipul. Pupilele căprui i se întunecară, iar rânjetul îi fu înlocuit de o expresie confuză.Degetele i se albiră din cauza puterii cu care strângea volanul, iar venele îi deveniră proeminente.
Am tresărit din nou , mijindu-mi ochii înspre el. Simţeam furnicături în tot corpul, iar sentimentul de nelinişte îşi făcu apariţia. Mi-am strâns buzele sprijinindu-mi coatele în genunchi în timp ce Brookly continuă să mărească viteza făcându-mă să mă înfior. Mi-am întors capul înspre rugându-l din priviri să încetinească, iar el legănă negativ din cap făcându-mă să îngheţ.
-Încetineşte Brooklyn, am murmurat eu, iar el îmi aruncă o privire pătrunzătoare.
Mi-am infipt ungiile în ţapiteria de piele încercând să îmi reglez respiraţia. Ochii mei erau aţintiţi înspre geam, privind cum lăsam totul în urmă cu o viteză uluitoare.Mi-am dat părul după ureche atinţindu-i cu privirea mâinile lui Brooklyn ce tremurau schizofrenic.
Mi-am netezit puloverul roz încurcisându-mi braţele la piept. Inima îmi bătea cu putere făcându-mi întreg corpul să vibreze. Am strâns din ochii încercând să alung senzaţia de ameţeală ce îmi învadă întreg corpul, iar Brooklyn scuipă nişte injurături strângându-mi cu putere mâna.
-Nu avem frâne , Faith, spuse el iar inima mi se oprii pentru o secundă.
Vocea lui vibră făcându-mă să-mi pierd respiraţia, iar starea de ameţeală devenii mult mai puternică.Mi-am mutat privirea la el, iar el mă analiză intens. Pipetul îi urca şi cobora rapid trimiţându-mi fiori pe şira spinăriii.
-Trebuie să sărim Faith, murmură el aţintindu-mă cu privirea. Când spun sări, o faci! spuse el tare şi răspicat iar eu am încuvinţat din cap punându-mi mâinile pe umeri. Acum , Faith ! răsună vocea lui.
Mi-am desfăcut centura, apucând mânerul portierei şi deschizând-o larg, iar Brooklyn îmi aruncă o ultimă privire înainte să sară. Am tras aer puternic în piept întorcându-mi corpul în direcţia portierei, încercând să mă încurajez singură. Mi-am lăsat corpul să alunece în afara maşinii, iar un ţipăt îmi părăsii buzele. Am atins pământul cu, coatele rostogolindu-mă de câteva ori. M-am ridicat în şezut ştergându-mi murdăria de pe faţă cu marginea puloverului.
-Faith ! ţipă Brooklyn apropiindu-se de mine. Îmi pare rău, murmură el aşezându-se lângă mine şi înconjurându-mi talia cu o mână.
Mi-am ridicat privirea înspre chipul lui , observând cum privirea lui era aţintită înspre puloverul meu ce era sfâşiat la fel ca pielea mea. Mi-am mijitit ochii la el, cercetându-l cu atenţie. Avea câteva zgârieturi pe faţă şi o tăietură de-a lungul mâinii. Am suspinat trecându-mi degetele peste braţul lui, iar el tresării.
-Asta nu trebuia să se întâmple, murmură el afundându-şi capul în părul meu. Îmi pare rău , Faith.
-Ştiu, am soptit eu plimbâdu-mi degetele de-a lungul feţei lui.
Şi-a poziţionat ambele mâine pe talia mea punându-şi trupul peste al meu, făcându-mi inima să bată cu putere. Mi-am umezit buzele, iar el rânjii plimbându-şi mâinile pe trupul meu. Blondul îşi muşcă buza inferioară făcând dinstanţa dintre noi milimetrică.
-Mă laşi să te sărut , Faith? murmură el făcând distanţa dintre buzele noastre inexistentă, iar eu am încuvinţat din cap.
Buzele lui le astupară pe ale mele făcându-mă să suspin. Mi-am lăsat mâinile pe lângă corp, iar Brooklyn se sprijinii în coate muşcându-mi buza inferioară şi trăgând-o obraznic înspre el.
-Ajunge Brooklyn, am spus eu împingându-l, iar el se încordă.
-Ce e în neregulă cu tine, Faith? ţipă el făcându-mă să tresar. O secundă te comporţi normal, iar în următoarea eşti timidă şi nu scoţi niciun sunet! Ce psihoze ai tu , Faith? mârâi el.
Mi-am şters lacrimile cu dosul palmei ignorând senzaţia de goliciune ce o aveam. Nu avea idee că mă lovise unde mă durea cel mai tare.
CITEȘTI
Beyond limit
Fanfiction❝She was exactly like moon, a part of her was always hidden away❞ ❝Why is your name Faith if you are so faithless ? ❝