Depresie "totala" . Prieteni alaturi .

87 8 1
                                    

*din perspectiva lui Neji*

Ajungem si noi , intr-un final in padure . Ne apropriem de acele mici suspine . Ce s-a intamplat ?

Shika : Acolo ! Amicu' meu ma trezeste din gandurile mele . Dau din cap si alergam spre cei trei .

Shika : Ce s-a intamplat ? Kiba ? Ino ? Gaara ? Intreaba alarmat , prietenul meu .

Ino : Sunt in depresie.....

Neji : C-cine ar indrazni ? Il distrug cu mana mea .

Ino : El....e.....Sa nu îi faci rau , te rog !

Neji : Dar...Dar , nu a profitat de tine ?

Ino : Mi-a spus ca ma iubeste...dar , nu putem s-a fim impreuna si ca regreta ca s-a indragostit de mine si ca e un fraier ca ma facut si pe mine sa ma indragostesc de el .

Tac . Raman extrem de surprins . Saraca..chiar as vrea sa o iau in brate .

Neji : Scuze ca intreb : Dar , cine e ?

Ino*printre suspini* : S-sh-shi-shino !

Gaara , Shika si eu : Cee ?

Kiba  : Mda....nu vrei sa mergem ? Sa te odihnesti .....

*din perspectiva lui Kiba*

O intreb iar ea , imi incuvinteaza dand din cap . Imi vine sa o imbratisez ....dar , nu vreau sa o ranesc si eu .

*din perspectiva lui Ino*

A stat cu mine , a glumit , ca s-a ma inveseleasca . Merita indeplin asta . Imi sterg lacrimile , inca o data si incep sa-l iau in brate , sa-l imbratisez strans de tot .

Ino : Multumesc . Chiar am avut nevoie de tine . Adica...stii sa ma faci sa rad .

*din perspectiva lui Kiba*

WoW ! Exact ce am vrut ! Dăăă..cine-i tare ? Yo....

*din perspectiva lui Shika*

Vreu sa stric imbratisarea . Pe bune ?? Acu' cat stau imbratisati ? Un deceniu ? Alooo !

Shika : Ammm , nu mergem ?

Ino : Aah , am si uitat ....Se desprinde din imbratisarea "dulce" a lor si porneste la drum .

Ino e in fata , iar dupa aceea vin : Neji si Gaara . Eu si cu Kiba suntem in spate si cred ca domn' cutzzu' vrea sa imi apuna ceva .

Kiba : Esti un om mort , Shika !

Shika : Imi ...imi pare rau ! Da trebuia sa mergem !

Kiba se stramba usor la mine si ma lasa singur in spate . Inaintez si eu...

*din perspectiva lui Gaara*

Inca am secureaaaa ! Hai mai , veniti ninja prosti ! Am secureaaaa !

Nu mi-a luato nimeni..ce idioti...Muhahahaha !

Ino : La ce te gandesti , roscovanule , ca esti asa bucuros ?

Gaara : Yo ? Yo nu se gandeste la nimic !

Ino : Se vede .*incep sa zambes si dupa acea sa rad cu mana la gura* Adicaa...scuze..vroiam sa zambesc . Ma ierti ?

Gaara : Nu are importanta . Pentru fericirea ta fac orice . Imi place zambetul tau . E acel ceva care ma face si pe mine sa zambesc .

Ino : Multumesc..Esti asa un dulce Gaara !

Un mic pupic , se preseaza pe obrazul meu care deja e rosu .

*din perspectiva lui Neji*

Oooooooooooo ce s-a intamplat ? La ăsta îi arde de filtrat . Eeee o si rimat . ~~~~~~~~~~~~~~

Daca-i trag una in moaca aia de panpalau drogat , o sa-i sara mustarul !

*din perspectiva lui Shika*

Neji îi trimite sageti , lui Gaara pentru anumitul "pupic pe obraz" . Ce fac eu ? Mda.....scot fata mea ratata si imi spun in gand : Ce penibil !

Ino : Baieti ? Nu vreti sa facem o petrecere in pijamale ?

Shika : D-alea nu-s de fete ?

Gaara : Pot fi si de baieti ! Ma contrazice bf net forewer .

Neji : Eu , ma bag....

Ino : Merci , Neji .

Gaara : Si euuu !

Kiba : Yo vin sigur . Poate veni si Akamaru ?

Ino : Ăham....am si mancare pentru caini .

Kiba : Shika ?!

Shika : Ce ? Eu ? Petrecere ? Logic...ca vin !

Ino : Bine....ne intalnim pe la 12:00 ? Nu de alt ceva....dar , sa nu va vada oamenii ....

Neji : Nu ne luam ceva "pelerine" ?

Kiba : Of...da ! Asa nu se observa pijamaua ...

Ino : S-a facut !

Ready to fly ~Naruto World~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum