H 12

1.6K 91 4
                                    

IK ZAG DAT VEEL DIT BOEK LEZEN. HET MAAKT MIJ HEEL BLIJ DAAROM HEB IK NOG SNEL EEN H GEMAAKT. IK BEN OK HEEL BLIJ MET DE VOTES EN COMMENT. DAARDOOR GA IK OOK SNELLER VAN SCHRIJVEN:)

HOPE JOU LIKE IT.

Xxx LISA

Bella pov.

"Bella", zegt een stem. Ik kijk op en zie Edward. Ik sta op en ren naar hem toe. "Bella ik wilde je nog iets zeggen", zegt Edward. "Wil je mijn mate zijn", zeg hij. "Ja ja dat wil ik", zeg ik. Tranen rollen over mijn wangen. "Ik wilde jou ook nog iets zeggen", zeg ik. "Ik hou van jou", zeg ik. "Ik van jou", zegt Edward. We zoenen elkaar. We zoenen elkaar heel lang tot iemand zijn keel schraapt. We trekken ons terug. Voor ons staat de hele familie Cullen. Ik word rood. "Wil je met ons mee komen en bij ons wonen", zegt Edward. Ik kijk naar Jane. "Als je dat wilt zeg ik wel tegen je vader dat je bij hun bent", zegt ze. Ik geef Jane een knuffel. "Tnx Jane", zeg ik. Ik pak Edward hand en we lopen naar het vliegtuig ik zwaai Jane nog uit tot ik haar niet meer kan zien.

Later...

Ik zit in het vliegtuig met Edward en zijn familie. "Welkom bij de familie", zegt Esme en ze geeft mij een knuffel. Iedereen knuffelt mij. Ik ken eidereend naam wel.

Ik kijk uit het raam. ben je moe lieverd", zegt Edward, ik knik. Ga maar slapen ik maak je wel wakker tot we landen. Ik knik. Ik doe mijn ogen dicht en val in slaap.

Edward pov.

Ik kijk naar mijn slapende mate. Ze is zo mooi. "Gefeliciteerd", zegt iedereen van mijn familie. Ik knik.

Alice denk al aan shoppen met Bella. Esme denk aan eten maken voor Bella. Ik merk dat iedereen blij is met onze nieuwe familie lid.

Later..

Het vliegtuig gast landen. Ik maak Bella zachtjes wakker. Ze heeft echt nog slaap in haar ogen. Als het vliegtuig is geland lopen we naar onze auto's. Ik en Bella en Jasper en Alice in een auto en de andere in de andere auto.

Bella pov.

We zitten in de auto. Het is twee uur rijden waar de Cullens wonen.

"Edward", zeg ik. "Ja lieverd", zegt hij. "Ik heb weer een nieuwe gave ik kan zelf kiezen of ik blind of kan zien", zeg ik. "Wat goed", zegt hij. Mijn ogen zijn wit als ik niet kan zien en als ik wel kan zien dan zijn mijn ogen bruin. Als ik blind ben kan ik al mij gavens gebruiken en als ik kan zien niet. Edward geeft mij een knuffel.

Later..

We komen bij een groot huis in het bos. Edward brengt mij naar de logeerkamer. Ik ga op bed liggen. Hij gaat naast mij liggen. En ik val in slaap.

WAT VONDEN JULLIE ER VAN?

COMMENT / VOTES / follow.

Xxx Lisa

Blinde Bella Volturi. (Dutch) ✔️Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu