Mint férfi, a férfival

116 1 2
                                    

A lány és az anyós bementek, és elkezdtek csajos dolgokról beszélgetni. Az após, mintha valamit titkolni akarna, sejtelmesen levezeti a fiút a pincébe. Az be volt rendezve, amolyan borkóstolók szoktak itt lenni.

-Na idefigyelj, fiam! Amit most mondok neked, az nagyon nagy világtitok. Még az istenek sem tudják azt a titkot, amit most elmondok neked.

-Ő. Uram. Ha azt akarja elmondani, hogy kiölte meg az apámat, akkor ne fáradjon. Tudom, hogy a polgármester volt.

-Ő nem egy egyszerű polgár mester volt! Hát nem érted? Tudod, hogy hogy hívták? Hogy ki volt Ő? 

-A polgármester volt. Tudom.

-Persze, hogy ő volt, de a nevét?! A nevét azt tudod? És, hogy mire volt képes? Hogy mit alkotott ő? A nevét nem nagyon szokták emlegetni, az tény. De, hogy nem hallottál még róla, amikor élt?!

-Na jó, uram. Ez nekem sok. Mi ez a sok kerítés? Csapjon bele és mondja ki végre!

-Nem. Nem mondhatom ki a nevét. De azt tudnod, kell, hogy István és az apád mit tettek.

-Mi van?

-István, egy egész osztálynyi gyereket ölt meg. Apád, pedig a polgármester ellen fordult. Megesküdött, hogy megöli őt. Jó barátok voltak, de végül Ő tette meg. Ez még neked nehéz lesz, de a polgár mester jó ember. Majd mesélek róla, és hogy hova került, azt el se hiszed.

-Na jó, ez nekem tényleg sok.- A srác ki fut a házból és elindul egy hosszú útra. Érdekli, hogy ki is volt ez a polgár mester.

A 24 éves szűzWhere stories live. Discover now