☆ I

13 6 2
                                    

  "Nehir ekmek almaya git, kızım!" Annemi umursamadan maçıma odaklandım. Son üç dakika kalmıştı. Elime bıçağımı alıp A bölgesine ilerliyordum. Geçen gün açtığım bir kasada yeni bıçak çıkmıştı ve evde çığlık atarak kutladığım bu olay, sonu on-on beş dakika annemin bağırışlarıyla bitmişti.

  Aniden birinin beni öldürmesiyle irkildim. Oyun ölüm anımı gösterirken, küfürler yağdırıyordum. Biri pusuda beklemiş ve beni öldürmüştü. "Beni mi buldun, ha!" Diye bağırdım. Fazla bağırmış olacağım ki, "Eğer ekmek almaya gitmezsen, abine hesabı sen verirsin!"

  Hızla asker yeşili montumu giydim. Abim çok sinirli birisiydi. Annemin yanıma gittiğimde, "Para?" Diye sordum. "Çantamdan al." Kafayı yiyecektim. Ne vardı sanki önceden hazırlasaydı parayı?
"Kaç ekmek?"
"İki, çabuk ol."

  Yatak odasına girip annemin bordo çantasını aradım. Sonunda koltukta bulmamla, direk parayı çıkarttım.

•••

  Ekmeği koşarak aldığım için yorulmuş ve nefes nefese kalmıştım. Ayakkabımı çıkartıp eve girdiğimde abimin çoktan gelmiş olduğunu fark ettim. "Hoşgeldin abi, nasılsın?" Dedim sesimin sevimli çıkmasını umarak. "Sanane." Dedi telefonuna bakmaya devam ederek. "Bende iyiyim." Dedikten sonra anneme ekmekleri uzattım. "Sofraya koysana! Sözde kız olacak." Alnıma vurup kısıkça ofladım.

  Bugün günüm çok kötü geçmişti. Oyunlarda başarısız olmuştum, annem ile abimin lafları beni deli ediyordu. Ee, daha ne olsun!

  Ekmeği sofraya koyup eksik bir şey var mı diye baktım. Yok gibi duruyordu. Sandalyeyi çekip oturdum.

  Elime kumandayı alıp kanallarda gezinirken, mutfaktan gelen annem bağırmaya başladı.
"Yemekteyiz var! Niye değiştiriyorsun?!"
"Anne sadece kanallara bakıyordum, zaten abim buraya gelince değiştirecek." Sakince söylediğim sözlere nazaran,
"Çabuk Tv8'i aç!"
"Anne neler var diye bakıyorum, açacağım!" Diye sinirle soluduğumda, oturma odasından abimin sesi geldi.
"Anneye bağırma!"

•••

  Doyduğumda, sofrayı toplamamak için odama giderken, "Buraya gel, sofrayı topla!" Allah'ım sana geliyorum! Oflayarak sofrayı topladım.

  Sonunda toplamayı bitirdiğimde, odama girdim. Dolabımın üzerindeki ayıcıklarıma bakıp "Sonuna gedim!" Daha sonra dil çıkarttım. Telefonumu açıp, Crystalbomb, oyunuma girdim. Bir-iki gündür oyuna girmiyordum ve yapılmamış iki yeni görev bulunuyordu. Görevlere girip okudum.

  Kurduğum klana girip rastgele kişilere arkadaşlık isteği attım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

  Kurduğum klana girip rastgele kişilere arkadaşlık isteği attım. Daha sonra bana gönderilmiş arkadaş isteklerine girip birkaçını kabul ettim. Diğerleri işe yaramazdı. Artık gönderdiğim kişilerin kabul etmesini bekleyecektim.

  Bir kaç tur attıktan sonra ellerim uyuşmuş bir şekilde telefonu bıraktım. Yarın için ödevlerimi yapsam iyi olacaktı. Not defterimden ödevlere baktığımda sadece matematik ve Türkçe ödevinin olduğunu gördüm.

  Kitapları çıkartıp ödevi yapmaya başladım.

•••

  Türkçeden metin yazmıştım ve son bir kaç cümleyle bitirecektim ama aklıma bir türlü gelmiyordu. Oflayıp elimle alnıma vurdum. Metnimi nasıl bitirmeliydim? Telefonuma bildirim gelince düşüncelerimden sıyrılıp telefonumu elime aldım. Crystalbomb oyunundan gelen bir bildirimdi. Biri bana mesaj atmıştı. Oyuna girip mesajına baktım.

Badboy56:
Selam

  Oyunda arkadaş edinmeyi seviyordum. Görevlerime yardım ediyorlardı. Bunun için bende yazdım.

Ece89:
Selamm

  Oyunlarda ismimi kullanmazdım ve bunun için oyun ismimi Ece yapmıştım. İnternetimi kapatıp Türkçe ödevine yöneldim.

  Sonunda birkaç cümle ve öğüt ile bitirmiştim. Heyecanla telefonumu elime aldım. Tanımadığım biriyle konuşmak beni tuhaf hissetirsede, yeni arkadaş edinmek hoşuma gidiyordu. Tahmin ettiğim gibi mesaj atmıştı.

Badboy56:
Nasılsın

Orda mısın?

  Okuduktan sonra yazmaya başladım.

Ece89:
Maalesef ödevim vardı

İyiyim sen nasılsın?

  Anında mesaj yazmıştı. Bunu bekliyordu sanki.

Badboy56:
İyiyim bende

Nerelisin

Ece89:
Edirne sen

Badboy56:
Ankara ama Konyada oturuyorum

Ece89:
Oo harikaymış!

Badboy56:
Geldin mi hiç buralara

Ece89:
Hayır ama o taraflara gelmeyi çok istiyorum

Badboy56:
Gelirsen buraları gezdiririm :)

Ece89:
Öncellikle yavşaklık yapacaksan konuşma burada bitsin

Ayrıca 'gereksiz samimiyet' sevmiyorum.

Badboy56:
Hayır! Beni yanlış anladın

  Mesajını okuduktan sonra kahkaha attım. Sanki sevgilisini aldatırken yakalanmış biri gibiydi. Mesaj yazmak yerine uyumayı tercih ettim. Alarmımı kurup yatağıma girdim. Ne zaman yatağıma girsem gülümserdim. Yine tavana bakıp gülümserken bugün yaşadıklarımı düşündüm. Sinir bozucu bir gündü. Somurtarak gözlerimi kapattım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 12, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Telefondaki AşıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin