15. Hrdina

121 4 0
                                    

Dneska šla Péťa po delší době do práce. Prokop měl odpolední, tak se domluvili, že pohlídá Sama a odpoledne si ho převezme Péťa.
Péťa přišla na urgent a se všema se přivítala. Převlékla se a vzala si prvního pacienta s Matym. Maty ho vyšetřil, ale jelikož byl sál zabraný, museli čekat. Péťa za nim pustila jeho bráchu, aby se mohli učit. ,,Co tu blbneš?" Řekla když vešla na box a uviděla toho kluka jak něco sbírá ze země. ,,Mě se jen vysypaly věci" zalhal. Péťa šáhla pod skříňku, aby věci vytáhla, ale náhle ucítila bolest v ruce. ,,Jsem se asi o něco zadrhla, jdu si to vyčistit" zvedla se a chytla si ruku (tato scéna se odehrála v MK v díle 94 tak abyste věděli o co jde). Náhle se ji ale udělalo špatně. ,,Mery já asi půjdu domů...neni mi moc dobře" šla za Mery. ,,Dobře jdi, ale pošli mi sem prosím Prokopa" usmála se a Péťa kývla. Šla domů a když došla domů, sedla si na gauč. ,,Děje se něco?" Všiml si jí Prokop. ,,Jen je mi trochu zle, tak jsem šla radši domů a Mery mě poprosila, abych ti řekla, že máš přít do práce" pousmála se. ,,Dobře, ale kdyby něco, volej" řekl Prokop, oblékl se, dal Péťi pusu na rozloučenou a odešel. Péťe bylo čím dál tím hůř. Zvedla se, že si dojde pro vodu, ale zamotala se jí hlava a spadla na zem. Při pádu se uhodila do hlavy a omdlela. Alvin k ní začal čuchat a drkl do ní čumákem. Nic. Štěkl, ale nic. Vyběhl z domu a běžel po Prokopovém pachu na urgent. Vběhl tam a štěkl. ,,Co tu dělá pes!" Vykřikla Mery. Prokop z boxu uslyšel štěkot a podle tónu poznal, že se jedná o Alvina. Vyběhl z boxu. ,,Alvine co tady děláš?" Chtěl ho pohladit, ale Alvin ho táhl za rukáv ven. Prokop se omluvil Mery a rozběhl se za Alvinem. ,,Alvine víš že nesmíš utíkat!" Rozlobil se, když celý udýchaný doběhl domů. Alvin šel k Péti, která ležela na zemi. ,,Panebože!" Rozběhl se k Péťi a vzal ji do náruče. Dal ji do auta a vzal sebou i Samiho a Alvina. Jel na urgent a pořád musel koukat na bezvládnou Péťu. Zastavil u nemocnice a šel dovnitř. Sama si vzala Libuška na lékařák. ,,Co se stalo?" Přiběhla tam Mery. ,,Našel jsem jí ležet doma, jdu na box" rozešel se na box. ,,Počkejte!" Vyšel z boxu ten kluk. ,,Kousl ji asi jedovatý pavouk..." řekl ten kluk. ,,Mery okamžitě objednej antidotum" řekl Prokop a položil Péťu na box. Mery to objednala a pak koukla na Váňu. ,,Váňo, vemte toho psa ven a pohlídejte ho" zavolala na Váňu. ,,To víte že ho vezmu ven. Vím, jaké to je pro vás těžké mě posílat ven, protože mě hrozně milujete a nejraději byste byla pořád semnou" říkal Váňa nesmysly u toho, jak šel s Alvinem ven. Mery se zasmála a zavrtěla hlavou. Pak se dál věnovala své práci. ,,Dejte ji kapačku" řekl Prokop sestře na boxu a ta jí dala kapačku. ,,Sakra ať si pohnou" povzdechl si Prokop a pohladil Péťu po čele. Po 15 minutách přiběhla Mery a podala krabičku Prokopovi. Prokop to hned píchl Péťe. ,,Už to bude dobrý" usmál se na Péťu a Petra se taky usmála. ,,Co Samík a Alvin?" Zeptala se unaveně Péťa. ,,Neboj, je o ně postaráno" usmála se Mery. ,,Ale teď si odpočiň" pohladil Péťu po vlasech a odešel z boxu.

Teď, nebo nikdyKde žijí příběhy. Začni objevovat