SBN/26🎈

7.5K 192 11
                                    

Multimedia: Aylin'in kutlama yemeğinde ki elbisesi.

_______________

Yoldan çevirdiğim taksiye binip adresi verdim. Umarım mantıklı bir açıklaman vardır Selim. Üstelik telefonun niye kapalı acaba. Geçen haftalarda açılışını yapan arkadaşının mekanının adresi yazılıydı kâğıtta. Ne işi var ki orada?

Yolların boşluğundan faydalanarak yarım saatte varmıştım. Taksiye ücreti ödeyip indim.

Mekanın sakinliği dikkatimi çekti. Normalde bayağı işlek bir yer burası.

İçeriye girip uzun kolidorda yürümeye başladım. Sola döndüğümde ani bir duraklama yaşadım. Loş bir ışık vardı. Tavana döşenmiş onlarca balon. Yavaş yavaş ilerlemeye başladım. Duvarlarda ki notlar dikkatimi çekti .

Bir tanesini elime alıp okudum.

"Hoşgeldin sevgilim, hayatıma, kalbime, evime"

O hala elimdeyken bir başka tanesini aldım elime.

"Seni hakedecek ne yaptım diye düşünüyorum her gece. Bir cevap bulamadıkça anlıyorum ki sen bana bu dünya da karşılıksız verilmiş en güzel şeysin. Iyi ki verilmişsin meleğim"

Okuyunca tüylerim ürperdi. Biraz daha ilerledim kolidorda. Bir tane kağıt daha aldım duvardan. Çalan müzik duygularımı biraz daha tetikliyordu.

"Sana hep söylüyorum, gülüşün yaşam kaynağım diye. Ah bir de o kokun, o kokun var ya. Onları benden mahrum etme sakın"

Bundan sonra kalp şeklindeki kağıdı aldım.

"Pastandaki mumlar çoğaldıkça, bizim her geçen gün anılarımız arttıkça sanki mümkünmüş gibi daha çok aşık olacağım sana"

Ah be adam! Ne yapıyorsun..!

Kolidorun sonuna geldiğimde son bir kağıt kalmıştı. Onu da aldım ve okudum.

"Dünya bir yana, sen bir yana diyemeyeceğim maalesef. Sen benim dünyam oldun çünkü..Yaşama alanım, nefes aldığım yer. Iyi ki varsın."

Gözlerimde ki yaşları tutmuyordum artık. Eve doğumgünüm bugün benim. Ama ben unuttum.

Başımı kağıttan kaldırdığım da onu gördüm. Aşık olduğum adam.

Yanına gittim. Gülümsedi ve elimi tuttu.

"Hep böyle sev beni olur mu? Hep aynı böyle bak bana. Böyle yeşil yeşil, böyle sevdalı..O gülüşün eksik olmasın hayatımdan. Hani demiştin ya bana. Yaşlanıcam, yaşlanınca da çok çirkin olucam. Sen yeter ki yaşlan, yeter ki benimle yaşlan. Bu güzel yüzün, bu kokun, bu doğallığın, bu masumluğun, bu güzel gülüşün olsun yanımda. Hayatıma girdin, iyi ki girdin. Kalbimin sahibi oldun, iyi ki oldun. Bir de bu yetmiyormuş gibi en güzel hediyeyi verdin bana."dedi ve elini karnıma koyup okşadı. Dolu dolu gözlerini gözlerime dikti yeniden
"İyi ki geldin, iyi ki benimsin, iyi ki benim kadınımsın. Seni her şeyden çok seviyorum. Bebeğimizle nice güzel senelerimiz, mutluluktan ağladığımız zamanlarımız olsun. Iyi doğdun dünya güzelim. Iyi ki benim olmuşsun, iyi ki benimlesin."

SEN BENİM NEFESİMSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin