HARRY STYLES

348 22 7
                                    

სასტუმრო ოთახში შევდივარ და ვკივი.
- დედაა მამაა პატარა ვარ ჯერრ ამისთვისს
თვალებს ვხუჭავ იმის გამო, რომ ეროტიულ სცენას თვალი აღარ მოვკრა.
-ფუ ამის
იცინის მამა და მეუბნება, რომ შემიძლია თვალები გავახილო.
-არ შეგიძლიათ ყველგან ეს გააკეთოთ.
ვიღრინები და მშობლებს თვალებს ვუბრიალებ.
-სქაილერ შენ სკოლაში უნდა წასულიყავი.
გასამართლებელ მიზეზს იშველებს დედა.
-ვიყავი. იმის მერე 6 საათი გავიდა.
თვალებს ვატრიალებ და დაღლილი დივანზე ვეშვები.
-ზეინ ზემოთ ავალ წამოვწვები შენ სქაის აჭამე კარგი?
-კარგი პატარავ
მამა დედას ტუჩებზე ეამბორება და შემდეგ თვალს აყოლებს როგორ ადის მეორე სართულზე.
-სქაი გშია?
-არა. მაა რაღაც უნდა გთხოვო დედას არ უთხრა
დავიჩურჩულე და მამას გვერდით მივუჯექი. გაიცინა და მანიშნა რომ მეთქვა რა მინდოდა.
-მოდი ბიძია ნაილთან წავიდეთ და მერე კლუბში.
გავიკრიჭე.
-ჩემი გოგო ხარ.
ამოიფრუტუნა და წამოდგა.
-წადი ჩაიცვი ოღონდ ჩუმად ეველინი არ გააღვიძო
განკარგულება გასცა და თვითონაც გამოსაცვლელად წავიდა. მიყვარს ჩემი ცხოვრება და იმედია არასდროს შეიცვლება. 16 წლის ვარ მაგრამ მამა ყოველთვის მრთავს ნებას გავაკეთო ის რაც უფრო დიდები აკეთებენ. მაგალითად წავიდე კლუბში და დავლიო. უბრალოდ აქაც არის საზღვრები დაწესებული არ შემიძლია უცხო მამაკაცს ველაპარაკო, არ უნდა წავიდე მარტო არსად და კიდევ სხვა მრავალი წვრილმანი. ჩავიცვი და ნაილს მივწერე, რომ მისვლას ვაპირებდით. როდესაც ოთახიდან გამოვედი მამა უკვე კარებთან იდგა.
-დედასავით ლამაზი ხარ მაგრამ ამას არ ჩაიცმევ.
მშვიდად მითხრა.
-მამა ჩავიცმევ
თვალები დავუბრიალე.
-კაი ჯანდაბას მაგრამ რამე მოიცვი.
ამოიოხრა და შემომხედა. თავი დავუქნიე და ჯინსის კურტკა მოვიცვი. სახლიდან გამოვედით, ეზო გავიარეთ და მანქანაში ჩავჯექით.
-ნაილმა მითხრა, რომ ჩვენი ძველი მეგობარი ჩამოვიდა და უნდა გაგაცნო.
-აი რატო მთხოვდი სხვა რაღაცის ჩაცმას.
გავიცინე და ლოყაზე ვუჩქმიტე.
-ჰარი სტაილსი. 30 წლის. ბიზნესსმენი და საშინლად სიმპატიური ნაბიჭვარი. ადვილად იგებს ქალების, გოგოების გულს. დედაშენს ერთი პერიოდი ის მოსწონდა მაგრამ მერე მე შემხვდა.
გამეცინა მის მიერ დახასიათებულ ჰარიზე და მის ტრაბახზე.
-ჩემს გულს თუ დაიპყრობს შეგატყობინებ ლამასო.
გავიკრიჭე და გზას გავხედე. დედა (ეველინი) 16 წლის იყო რომ გამაჩინა. ბებია და ბაბუა არასდროს ყოფილან ზეინის და ეველინის ურთიერთობის წინააღმდეგი რადგან მათი ოჯახები კარგად იცნობდნენ ერთმანეთს. მამას და დედას საერთო მეგობრებიდან მხოლოდ ლუისს, ლიამს და  ნაილს ვიცნობ. ერთი დიდი ჭკუამხიარული „სასტავი“ საოცარი ოჯახებით. ვერასდროს იგრძნობ რომ ისინი 10 წლით დიდები არიან ან მეტით. დარწმუნებული ვარ საოცარი ბავშვები იყვნენ. არასდროს განმიცდია რამის ნაკლებობა მათ გამო და ჩემი მეგობარი ანდრეას გამო. საშინლად მექალთანეა. მარტო ეგ რომ იყოს კიდევ ჰო მაგრამ ასევე ბიჭებიც მოსწონს. უბრალოდ ერთხელ აუცილებლად უნდა ნახო ცხოვრებაში როგორ ცახცახებენ ბიჭები მის შეხებაზე.
**********
უკვე მოვედით ნაილთან. ველოდებით ამ დაწყევლილ კარს როდის გაგვიღებს.
-ნაილლ გააღე ეს დედამო***ული კარიი
ყვირის გაცოფებული ზეინი.
-მაა დაწყნარდი
თვალებს ვატრიალებ და ვეუბნები. როგორც იქნა ნაბიჯების ხმა ისმის, კარების გაღების თანავე ნაილი ყვირის „ვაი დედიკო“ და გარბის ზეინი უკან მისდევს. მათ ბავშვურობაზე კიდევ ერთხელ ვატრიალებ თვალებს, კარს ვკეტავ და გეზს სასტუმრო ოთახისკენ ვიღებ. დივანზე ზურგით ბიჭი ზის განიერი მხრებით გუჩის პიჯაკი აცვია. ალბათ ეს არის ჰარი. ოთახში ნაილი შემოქანდა და ჩემს ზურგს ამოეფარა. მამა ქოშინით შემოვიდა და ნაილისკენ გამოიქცა.
-ამის დედაც. აღარ მორჩებით?
შიშისგან შევხტი და ჰარის გავხედე რომელიც ჩემ ზურგს ამოფარებულ ნაილს უყურებდა. შემდეგ მამას გავხედე შეშინებულმა. არასდროს არავის დაუყვირია ჩემს გარშემო. ცრემლებს ძვლივს ვიკავებდი.
-პატარავ
ამოიოხრა ზეინმა და დამშვიდების მიზნით ხელი მხარზე დამადო. ნაილს ანიშნა რომ შეეძლო დივანზე მშვიდად დამჯდარიყო.
-უპს პატარას შეეშინდა.
თვალები მობეზრებულმა აატრიალა ჰარიმ და შებრუნდა.
-შენც შეგეშინდება კვერცხებს რომ მიგიზილავ
ჩუმად ვთქვი. მამამ გაიცინა და ცერა თითი ამიწია. ჯინსის კურტკა გავიხადე და ჩვენც დივანზე დავსხედით
-ეველინი როგორაა?
ეშმაკურად გაიღიმა.
-კარგად
მამას მაგივრად ვუპასუხე.
-ბოლოს რომ ვნახე ჩემზე აფანატებდა
მამამ ხელები მომუშტა და ხელი რომ არ დამედო  დაარტყავდა.
-მორჩი ჰარი
ნაილმა უთხრა. ჰარიმ მხოლოდ ჩაიცინა და ამათვალიერა, მზერა ჩემს გვერდებში ამოღებულ მაიკაზე გააჩერა. თვალები ავატრიალე.
-მა წავიდეთ რა.
-კარგი საყვარელო
გამიღიმა და წამოდგა.
- ასე მალე მიდიხართ?
ჰარიმ იკითხა.
-ვშიშობ რომ კი.
გაუღიმა ზეინმა და უკან გამომყვა.
-ნაილ დაგირეკავ
მივაძახე და გამოვედით.
-მოვკლავ ნაბიჭვარი
ამოიღრინა მამამ
-მამა მამა დაწყნარდი დედას შენ უყვარხარ.
თავი დამიქნია და მანქანაში ჩავჯექით
-მარტო ეგ არა. ლინს მხოლოდ მე ვუყვარვარ მაგრამ შენ ისე გიყურებდა.
ამოიბუზღუნა ისე რომ გზისთვის თვალი არ მოუშორებია. გავიცინე. მეტი ხმა აღარ ამოგვიღია სახლში მისვლამდე.
-დეე მოვედით
დავიყვირე როდესაც სახლში შევედით.
-სად იყავი ასე?
თვალები დამიბრიალა დედამ.
-კურტკ..
სიტყვა გამიწყდა როდესაც მივხვდი რომ ნაილთან დამრჩა ჯინსის კურტკა
-ამმმ ნაილთან ვიყავით და ჰარი გავიცანი დიდი და უხეშია
-ოო ჰაროლდი
გადაიხარხარა დედამ და ზეინი დივანზე დააგდო თვითონ კალთაში ჩაუჯდა.
-დედაა
ბუზღუნით ვთქვი და გვერძე მივუჯექი მათ. კარებზე ზარი იყო.
-სქაი გააღე
ორივემ ერთად მითხრა. თვალები ავატრიალე და კარებისკენ წავედი. კარებში ჰარი იდგა ჩემი კურტკით.
-ნაილთან დაგრჩა.
უემოციო სახით მითხრა და მომაწოდა.
-სქაიი ვინ არის?
ჰარი უნებართვოდ შევიდა სახლში. მეც უკან გავყევი დედა ისევ ზეინის კალთაშიი იყო მოკალათებული ჩავიცინე და ჰარის მივაბყარი მზერა.
-ჰაროლდ რა სიურპრიზია
თვალები აატრიალა დედამ და წამოდგა. ჰარი გადაკოცნა და ისევ თავის ადგილს დაუბრუნდა.
-მეც გამიხარდა შენი ნახვა ლინ მაგრამ უნდა წავიდე.
გაუღიმა ჰარიმ და კარებისკენ წავიდა. ამას ზეინის გასამწარებლად აკეთებს. პატარა ნაბიჭვარი. ჰარი კარებთან იდგა. მე მელოდებოდა? უეცრად მკლავში ხელი მომკიდა და კედელს მიმაჯახა.
-შეხვედრამდე პატარავ.
ჩემს ყურთან დაიჩურჩულა იქვე მაკოცა და წავიდა. ცოტა ხანი დაბნეული ვიდექი შემდეგ გავაანალიზე მომხდარი და საშინლად გავბრაზდი.როგორ ბედავს? გაბრაზებულმა სწაფად  ავირბინე კიბეები და ჩემს ოთახში შევედი.
საწოლზე დავწექი, ცოტახნის წინ მომხდარზე ფიქრი არ მასვენებდა. ვცდილობდი ეს ყველაფერი გონებიდან ამომეგდო და დამეძინა მაგრამ ვერ შევძელი. ბოლოს გადავწყვიტე ანდრეასთვის დამერეკა. დიდი ხანია არ მინახავს და მომენატრა. ტელეფონი ავიღე და მისი ნომერი ავკრიფე, მალევე  მიპასუხა
-ალოო სქაიი კარგად ხარ?
შეშინებული ხმა ჰქონდა .
-კი ანდრუშ უბრალოდ მომენატრე და დარეკვა გადავწყვიტე
-ოჰჰჰ გული გამიხეთქე. მეც მომენატრე შე საქონელო.
გავიცინე. მისმა პოზიტიურმა ხმამ დამავიწყა ყველაფერი. როგორ უცებ შეუძლია ადამიანის კარგ ხასიათზე დაყენება. ოთხის ნახევრამდე ვსაუბრობდით. შემდეგ კი დავწექი და მშვიდად დავიძინე.
დილით კარის გაღების ხმამ  გამაღვიძა, თავი ავწიე და მამა დავინახე.
-დილა მშვიდობისა.
-დილა მშვიდობისა, პრონცესა კარგად გეძინა?
მკითხა.
-კი სანამ ძილს დამიფრთხობდი.
ვუპასუხე და თვალები ავატრიალე . როგორც ყოველთვის მან ჩემს ამ ქცევაზე გულიანად გაიცინა
-ნუუ იცინიი
-ბოდიში, ბოდიში, უბრალოდ მე და დედაშენი იტალიაში ვაპირებთ სამი დღით წასვლას და მაინტერესებდა წამოხვიდოდიი თუ არა.
-შეიძლება სახლში დავრჩე?
-კი იმ შემთხვევაში თუ ანდრეა შენთან ერთად იქნება.
მითხრა თუ არა წამოვხტი და მაგრად ჩავეხუტე
-კარგი სქაი წავედი დედაშენს ბარგის ჩალაგებაში უნდა დავეხმარო.
ოჰჰ ვიცი თქვენი დახმარება მე რაც არის. ჩემს ფიქრებზე გამეცინა.
-კარგი მაა, მანამდე ანდრეას დავურეკავ
მან შუბლზე მაკოცა  შემდეგ კი ოთახიდან გავიდა.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 12, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Daddy's bad girlWhere stories live. Discover now