Κεφάλαιο 32

3.6K 183 12
                                    

Αθήνα,Ελλάδα.

Ο σερβιτόρος αφήνει μπροστά μου το κοτόπουλο με πουρέ γλυκοπατάτας,ενώ στον Αλέξανδρο αφήνει ένα πιάτο με μπιφτέκι λαχανικών και καστανό ρύζι με σύκο και αφού γεμίσει τα ποτήρια μας με νερό φεύγει χαμογελαστός.

"Αμέλεια"μου λέει τρώγοντας λίγο από το μπιφτέκι λαχανικών του. 

Ωχ.

"Έλα αγάπη μου,τι έγινε;"λέω και τρώω τοκοτόπουλο μου.

"Τι σου είπε η Κατερίνα;"λέει συνεχίζοντας με το φαγητό του.

Flashback.

"Αλέξανδρε άσε με λίγο μόνη με την Αμέλεια."λέει η Κατερίνα και ο Αλέξανδρος μου ρίχνει μία ερωτηματική ματιά και με ένα θετικό νεύμα μου αποχωρεί από το γραφείο του.

"Τι θες Κατερίνα;"της λέω επιθετικά.

"Αμέλεια ξέρεις εγώ..θέλω να μιλήσουμε σοβαρά για ένα θέμα που σε αφορά"λέει και κοιτάζει κάτω.

"Τι σκατά θες πάλι από τις ζωές μας Κατερίνα;Με κουράζεις."της λέω και απορώ με το θάρρος που βρήκα.

"Καταρχάς έμαθα πως είσαι έγκυος,συγχαρητήρια.Δεύτερον,η μητέρα του Αλέξανδρου ερευνά και μαθαίνει για το παρελθόν σου"λέει και με κοιτάει στα μάτια.

Ελπίζω να μην εννοεί αυτό που φαντάζομαι.

"Τι εννοείς;Ποιο παρελθόν μου;"ρωτάω εμφανώς κομπλαρισμένη.

"Θα σου πω ένα όνομα.Σπύρος Ανδρεάδης"λέει και μένω παγωτό.

End of Flashback.

Αφού εξιστορήσω τι έγινε στο γραφείο ο Αλέξανδρος αφήνει το μαχαιροπίρουνο του και με κοιτάει ερωτηματικά και νευριασμένα παράλληλα.Στην προσπάθεια μου να αποφύγω οποιαδήποτε συζήτηση για το συγκεκριμένο αρχίζω να τρώω βιαστικά αλλά αποτυγχάνω για ακόμη μια φορά.

"Ποιος είναι αυτός ο Σπύρος Ανδρεάδης Αμέλεια;"λέει και πίνει λίγο νερό ώστε να ηρεμήσει.

Μένω για λίγα λεπτά σιωπηλή και κοιτάζω το σχεδόν άδειο πιάτο μου.Νομίζω πως ήρθε η ώρα να ανοίξουμε αυτό το μεγάλο κεφάλαιο.

"Ο Σπύρος Ανδρεάδης ήταν ο πρώην μου.Είμασταν μαζί από το λύκειο,ήταν ο πρώτος μου έρωτας.Είχαμε και οι δύο μεγάλα όνειρα.Μόνο που στην πορεία ο Σπύρος κάπου το έχασε.Εκεί κάπου στα 18,λίγο πριν τις πανελλαδικές άρχισε να πίνει και να κάνει χρήση διάφορων ουσιών.Μου πήρε καιρό να το καταλάβω,ώσπου ένα βράδυ που η μαμά μου έλειπε από το σπίτι με περίμενε έξω από την πόρτα.Εκείνη την ώρα εγώ γυρνούσα από ένα πάρτυ μιας φίλης.Εκείνο το διάστημα η σχέση μου με τον Σπύρο πέρναγε κρίση θα έλεγα και είχα χαρεί που είχε έρεθει σπίτι μου.Μόνο που εκείνο το βράδυ ήταν μοιραίο.Με βίασε.Με βίασε σε σημείο να έρθει η Θάλεια για να με πάει στο νοσοκόμειο και όταν βγήκα από αυτό με εκβίαζε.Είχε τραβήξει σε βίντεο τον βιασμό μου και με εκβίαζε πως θα ανέβει στο ίντερνετ."του λέω και τότε καταλαβαίνω πως έκλαιγα.

"Αμελειά μου,είσαι καλά;Έλα εδώ."λέει και ανοίγει τα χέρια του ως ένδειξη να με αγκαλιάσει και πάω και κουρνιάζομαι μέσα σε αυτά.

"Για να ολοκληρώσω,ο Σπύρος πλέον σαπίζει στην φυλακή με δύο φορές ισόβια και το βίντεο έχει καταστραφεί σύμφωνα με τις αρχές"λέω και βάζω το κεφάλι μου στο λαιμό του με αποτέλεσμα να μυρίσω αυτό το υπέροχο άρωμα του.

"Μωρό μου.."λέει και με φιλάει στο μάγουλο ενώ χαιδεύει την λίγο φουσκωμένη μου κοιλίτσα.

"Ότι και να γίνει,θα τα ξεπεράσουμε μαζί γλυκιά μου"ψιθυρίζει στο αυτί μου.

-----------------------------------------------------------------------------

Με αγάπη,Μαέβα <3

The AgreementWhere stories live. Discover now