Part 17

296 24 0
                                    

Είχαμε κοιμηθεί για αρκετές ώρες και απο τις 8 το απογευμα το ρολόι μου πλέον έλεγε 11μ.μ . Άνοιξα τα μάτια μου και τον είδα καθώς κοιμόταν,είχε γίνει κόκκινο όλο του το πρόσωπο επιδή μάλλον ζεσταινόταν...Του έδωσα ένα φιλί στο μέτωπο και πέταξα σιγά σιγά την κουβέρτα από πανω μου για να σηκωθώ αλλά με σταμάτησε το χέρι του που έπιασε τον αγκώνα μου.

"Μείνε." είπε νυσταγμένος με την αγουροξυπνημένη φωνή του.

"Μωρό μου πάω να κάνω ένα ντουζάκι,μην ανυσηχείς δεν θα αργήσω"

"Όχι,ξάπλωσε λίγο ακόμα μαζί μου." το ήθελα πραγματικά πολύ.Και έτσι έμεινα.Με κρατούσε σφηχτά στην αγκαλιά του σαν να μην υπάρχει αύριο.

"Σ'αγαπώ" είπε ενώ τα μάτια του συνάντησαν τα δικά μου.

"Το ξέρω." είπα με ένα μικρό γελάκι στα χείλη μου.

"Εσύ δεν μ'αγαπάς;" είπε ενω πήρε τα χέρια του απο πάνω μου με αποτέλεσμα να σπάσει αυτή την ωραία και ζεστή μας αγκαλια.

"Αφού σε αγαπάω και το ξέρεις ρε χαζό." είπα και με κοιταξε με ένα πονηρό ύφος.

"Πώς με είπες;" είπε και πήρε το μαξιλάρι βαρόντας με στα μούτρα.Έτσι έκανα κι εγώ.Παίξαμε λίγο μαξιλαροπόλεμο μεχρί που κουραστήκαμε.

"Σ'αγαπώ,αλλα τώρα πάω για ντουζ" ειπα και τον φίλησα στο μάγουλο.

"Μόνο αυτό;" ρώτησε ενώ με κοιτούσε στα χείλη.

"Τι άλλο θ.." δεν με αφησε να ολοκληρώσω δινοντάς μου ένα φιλί.

Η ώρα είχε πάει 1 τα μεσάνυχτα και εγώ με τον niall αφού είδαμε λίγη τηλεόραση και φάγαμε πήγαμε να κοιμηθούμε.Είχε πάει 1:30 και δεν μπορούσα να κοιμηθώ.

"Niall?" είπα χαμηλόφωνα ενώ έσπρωξα τον ώμο του.Τίναχτηκε γιατί τον είχε πάρει ο ύπνος

"Τι είναι μωρό μου;" ρώτησε ενώ γυρισε στην μεριά μου για να με κοιτάει.

"Δεν μπορώ να κοιμηθώ" του είπα και με έχωσε στην αγκαλιά του χαιδεύοντας με.

"Ισως τώρα να μπορέσεις" ειπέ ενώ μου έκλεισε τα μάτια με το άλλο του χέρι και άρχισε να μου τραγουδάει. "You never loved yourself half as much as i love you..." Τότε χωρίς να ανοίξω τα μάτια μου και χωρίς να τον διακόψω απο το τραγούδι τον φίλησα στο μάγουλο και κοιμήθηκα στην αγκαλιά του.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

♥♥♥ Comm;)

Change My Mind-greek fanfiction Niall HoranWhere stories live. Discover now