+ Lee Geon Hak
sekarang aku dengan Yulia betul-betul dekat depan apartment yang hyunsuk and the geng duduk. dorang ni bukan calang-calang orangnya.
parents memasing ada company sendiri sebab tu mereka 11 orang ni boleh duduk dekat apartment yang mencecah 5billion won.
kami berdua ke tempat security guard.
" annyeonghaseyo , saya nak bertanya jika ada tuan rumah bernama choi hyunsuk ? " security guard tu pandang aku semacam sia.
dia mendail telefon rumah mereka.
" joeseonghamnida encik, mereka sekarang tiada di rumah. tak silap saya mereka keluar bersiar-siar tadi. kalau encik tak keberatan nak menunggu saya boleh kasi encik tunggu dekat lobby. boleh tak ? " sopan lahai pakcik guard ni.
" chakkaman. " aku pergi ke arah Yulia yang sedang menunggu aku disebalik tembok.
" eo, dapat tak? " aku menggelengkan kepala. riak wajah Yulia agak kecewa sebab seharian dia ikut aku . menangis lagi kesian.
" tapi pakcik guard tu offer kalau kita nak tunggu dekat lobby apartment dorang. if you don't mind kita tunggu dekat sana " dia mengeluh sebelum menjawab soalan aku.
" kaja kita tunggu dekat lobby . boleh saya rest jap kaki ni " aku memegang tangannya.
" baiklah saya tunggu " salah seorang daripada pakcik guard tu membawa kami berdua ke lobby apartment. aku tercenggang tengok lobby dia.
ni lobby apartment ke lobby istana ?
" kamu berdua boleh tunggu dekat sofa tu. berehatlah ye " aku tersenyum nipis ke arah pakcik guard tersebut sebelum dia beredar.
dah dekat sejam aku dengan Yulia tunggu dorang balik. tak balik balik lagi pergi club ke apa sia?
aku memandang Yulia disebelah aku dah di buai mimpi. penat sangatlah tu .
sampai aku sendiri pun dah tersengguk-sengguk . lama-lama aku sendiri tertidur.
+ kim junkyu
memang kebabian habis dorang semua ni. aku suruh tunggu tak tunggu last-last tinggalkan aku sorang dekat kedai makan tu.
terpaksa aku jalan kaki dari kedai makan yang jauh nak mampus tu sampai dekat apartment. nasib sekarang winter kalau tak aku rasa dah lenjun aku .
sampai saja dekat security check aku tanya sama ada dorang dah sampai ke belum nak tahu pakcik guard cakap apa?
" tak nampak pun kereta korang. tak balik lagi lah tu junkyu " ini lah salah satu kebabian yang aku selalu kena.
sedang aku berjalan nak pergi lobby apartment. kereta jeonwoong lalu straight je dia lalu tak berhenti langsung.
" yahhh immaa!! " aku menjerit sekuat yang mungkin lalu menghentak-hentak kaki aku.
nasib lagi sikit nak sampai aku mesti kuatkan semangat.
" fighting, kim junkyu " aku memberi kata semangat dekat diri sendiri. tak kesahlah orang nak cakap aku terencat ke apa.
" takyah fighting sangatlah hyung. chawww!! " doyoung dengan yedam melambai-lambaikan tangan dekat aku waktu dorang dalam kereta. sial jewps perangai.
akhirnya sampai juga dekat lobby oh yeah.
masa aku nak masuk lobby reti pulak 10 ekor tu tunggu aku. kalau tak haram nak tunggu aku.
" hahaha best kena tinggal? " soalan apa yang raesung kasi aku ni.
" besttttt sangat. " aku menggulingkan mata aku.
alangkah terkejutnya aku dan beruk-beruk ni semua. nak tahu sebab apa?
kitaorang nampak Lee Geon Hak dan Woo Yulia dekat lobby tengah tidur. tak malu ke tidur dekat lobby? walaupun aku selalu kena halau tidur dekat lobby.
kerja sambilan aku teman pak guard .
" weh hyunsuk, tu bukan Lee Geon Hak dengan Woo Yulia ke? " hyunsuk dekat sebelah aku mengecilkan mata . jap asal dia nak kecilkan mata bukan mata dia dah kecil ke. lalu mengangguk.
okay bahaya weh bahaya dia dah menggumpal penumbuk. aku suruh jeonwoong dengan byounggon hyung pegang dia. maklumlah mental tak seberapa nak okay.
jihoon, seunghun dan midam mendekati mereka berdua yang nyenyak tidur dekat sofa empuk tu. amboi tak tahu ke tu tempat tidur aku?
" woi bangunlah tak malu ke tidur dekat sini? " sejak bila si seunghun jadi gangster selalunya reti kasi salam.
" aaah tak tahu ke ni tempat tidur so junkyu. habislah junkyu tidur dekat tempat maksiat ni " sempat perli aku si jihoon .
mereka berdua terus bangun dari tidur dan berdiri tegak dihadapan mereka bertiga .
" asal korang berdua datang sini? nak bunuh hyunsuk pulak ke? " mereka berdua hanya menundukkan kepala lalu menggeleng dengan soalan yang midam tanya.
" habistu? " aku dah dapat rasakan aura hantu raesung datang.
" aku dengan Yulia nak minta maaf " bersuara pun geonhak ni. aku ingat dia bisu.
" ikut kitaorang naik atas. kami semua nak belasah korang berdua " bentak noah.
TBC
YOU ARE READING
[끝]with you ; choi hyunsuk
Contoaku sayang kau, Kil Seo Yeon. kau tak pernah lenyap dari ingatan aku walaupun kau langsung tak mengingati aku. aku harap kau ingat aku, walaupun sedikit. start ; 13 January 2019 end ; 16 January 2019 cover by myeong-minho