Masz 17 lat mieszkasz w Seulu.Zaczyna się rok szkolny.Chodzi z tobą do klasy 7 chłopaków...wszyscy zawsze Cię ostrzegali przed nimi...są totalnymi BAD BOY'AMI.
Pewnego dnia wyciągasz z szafki książki na lekcje,chcesz ją zamknąć ale robi to za Ciebie ktoś inny...obraca Cię i ściska twoje nadgarstki biorąc twoje ręce do góry.Wyraźnie widzi że Cię to boli ale nie odpuszcza...
Ty go odpychasz a on rozwścieczony patrzy aż znikasz za rogiem.Jest zdziwiony ponieważ nigdy nikt się nie postawił*wszyscy się całej 7 boją*Od tego czasu ciągle Ci dokucza...podpytujesz koleżanki o niego a one jedyne co Ci mówią to to że ma na imię Suga *Mylili ci się oni*i że jest w stanie zaliczyć każdą.
Wieczorem po lekcjach poszłaś do sklepu po coś słodkiego..gdy wyszłaś czułaś że ktoś Cię śledzi a w dodatku nie jest to jedna osoba....
Przyśpieszyłas tempo a oni za tobą.Zaczełaś biec i niewiedząc kiedy trafiłaś na ślepa uliczke,nie miała gdzie się schować a on byli zakapturzeni i nie było widać ich twarzy.
???:No chodź maleńka nie zrobimy Ci krzywdy...
*Cofałaś się powoli aż trafiłaś na ścianę*Podeszli do Ciebie..byłaś cała wystraszona.Aż nagle z tyłu ktoś powiedział:
???:Zostawcie ją bo się to dla was źle skończy! Kopnął jednego w czułe miejsce a ten się zwijał z bulu.Ty byłaś wystraszona i zaczęłaś płakać,więc Suga podszedł do Ciebie i Cię przytulił mówiąc:
S:Spokojnie jestem tu....
S:Spadajcie stąd bo zrobię wam taką samą jajecznicę w gaciach jak jemu....!!!
*Goście zaczęli się cofać i biorąc tego zwijającego się z bulu ziomka uciekli...
T/I:Eee..D-dzięki..
*Twoje myśli*
Jego to ja się akurat naj mniej spodziewałam
*Koniec twoich myśli*
S: No właśnie uratowałem ci życie mała....
T/I:A no tak..*rozmyślona*a i po pierwsze mała to może być twoja pała a po drugie dzięki...*odeszłam nic nie mówiąc*Suga chwycił Cię za rękę że byliście bardzo blisko siebie...
S:Może jakaś nagroda?!*Szeptem*
Ucałowałaś go w policzek...
S:Liczyłem na coś więcej...*z zarzenowaniem*
T/I:*szept do ucha*Sorki ale nie jestem taka łatwa...
*Odeszłaś*
C/D/N
CZYTASZ
Beautyfull Lie~I don't love you//Min Yoongi
AdventureMieszkasz wraz z mamą.Jak miałalaś 8 lat twoi rodzice się rozeszli a twój ojciec cię nekał, miał w tym jeden cel ale ty nie wiedizlaś jaki. Poznajesz chłopaka, cichego, zagubionego ale ostrego, przystojnego i oschłego. Po nie wyjasnionych wydarzeni...