Best Friends

245 8 1
                                    

Otobusun kalkmasına 1 saat var ve ben hayla bavulumu kapatmaya çalışıyorum.Üstünde uzun süre tepinip farklı pozisyonlara girdikten sonra kapatabildim.Bavulları hazırladıktan sonra arabaya yerleştirdik ve sonunda graja gelebildik. Annemle bir türlü bitmeyen bi vedalaşmadan sonra anca otobuse binebildim.Bzimkilerle selamlaştıktan sonra Bi yere oturdum.Bizimkiler kim diceksiniz? Benim salak arkadaşlarım bürçin ve gizem.Salak oldukları kadar satıcılarda onlar yan yana oturdular bende karonbole kim gelirse oturucam artik.Bi süre sonra otobuse boyle tas bi cocuk geldi . Tam bi OMG tlık .Üstüne yapışan beyaz tişortünden tum kasları gozukuyo ben daha fazla salyalarım akmaması için kafamı cama çevirdim.Çevirmez olsaydım.Annem otobusun arkasından su dokuyo.Yan koltuğa birinin oturduğunu anlayınca ona baktım.Hani biraz önceki daş var ya ta kendisi .Ben onu umursamıyo gibi kafamı cama yasladım.Tabi filmlerde gibi olmadığı için kafamı her saniye vuruyodum.

"Eğer biraz daha öyle durursan kafan kanıyabilir "dedi yanımdaki daş varlık bende onaylayıcı bi şekilde gülümsedim"Bu arada ben can " "Ben de Ada " dedim.

***********************

"Ada kalk uçak düşüyo "

"Anne 5 dakika daha "

"Uçak  mı düşüyo? " diye fırladım ve Can ın koluna bi tane geçirdim.Nası bi şaka bu ya bide otobusteyiz.Uçakta bile diğiliz.

"Mola alanına geldik "

Tamam çantamı alıp geliyim " Saat 9 falandı o yuzden yemek yemek için bi yere gelmiştik .Açık bufeydi.Tabiki ben tabagımın hepsini doldurmamıştım.Sonuçta yaz kanpına gidiyoduk ve bikini giymek istiyodum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 04, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Best FriendsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin