Pátek večer, já ležím ve svém pokoji píšu si s mojí nejlepší kamarádkou Sarah a domlouváme se že na víkend budu u ní protože zítra večer se koná jedna párty v L.A. na které rozhodně nesmíme chybět. Domluveno jakmile dorazí domů rodiče oznámím že jdu k ní a vrátím se domů až v pondělí po škole. I když už mi bude 20 tak pořád nemůžu chodit kam a kdy se mi zachce protože je tady moje malá sestra které je 7 let a potřebuje abych tady byla s ní, rodiče se vrací domů pozdě a někdo se o ní postarat musí a taky s ní někdo musí psát úkoly, atd... Mě to upřímně vůbec nevadí protože Molly mám moc ráda a kdybych tady nebyla já tak nevím kdo jiný by se o ní postaral při tom jak moc naši pracují. Molly ke mě vzhlíží a chce být jednou jako já tak se snažím abych pro ní byla tou nejlepší ségrou jakou dokážu být. Konečně slyším jak přijelo auto k baráku a mě bylo jasné že to jsou naši, tak jsem si šla hodit do batohu nějaké oblečení, boty a šla jsem se převléknout. Hodila jsem si batoh na záda, ještě si vzala kabelku a hodila si tam nabíječku na mobil, klíče od baráku a ještě rtěnku a svůj makeup abych se zítra mohla namalovat i když Sarah doma tohle má tak makeup si beru vždycky svůj protože každá potřebujeme a používáme jiný odstín takže si vždycky nosím svůj. Hodila jsem si kabelku na rameno, do jedné ruky si vzala ještě mobil a do druhé boty a pomalu zavřela dveře od svého pokoje. Potichu jsem šla po schodech dolů, Molly měla pokojíček naproti mému a já jí za žádnou cenu nechtěla probudit protože bych se ráda vyhnula vysvětlování kam zrovna teď takhle pozdě jdu. Sešla jsem potichu schody a zamířila rovnou do kuchyně protože odtamtud byli slyšet hlasy našich, došla jsem do kuchyně, pozdravila taťku, odložila si kabelku na židli boty na zem vedle a mobil na stůl a objala se s mamkou. Po přivítání jsem oznámila že o Molly už spí a že jsme spolu stihly napsat úkoly na víkend, navečeřeli se a jelikož už v sedm večer usnula u televize když koukala na pohádky tak jsem jí odnesla do postele a uložila jí. Rodiče mi jako vždy poděkovali a já je poprosila jestli by jí zítra mohli říct že jsem odjela brzo ráno a v pondělí jí vyzvednu ve škole po tréningu. Já jsem se domluvila po dlouhé době zase se Sarah že na celý víkend budu u ní v LA, jestli s tím nemáte problém tak bych už bych šla řekla jsem a mamka mi hned řekla ať klidně jdu že je to v pohodě, táta už se sice netvářil až tak v pohodě jako mamka ale nakonec a chtěl mě k ní odvést sám druhý den ráno, trochu jsme se kvůli tomu pohádali protože se mi to nelíbilo, bude mi 20 navíc pro mě Sarah přijede, je tady kousek u Olivera takže až jí napíšu tak do deseti minut bude tady. Netvářil se moc nadšeně ale nakonec řekl ať teda jdu. hodila jsem si tedy zpátky na rameno kabelku vzala si do rukou zase mobil a boty a šla ke dveřím. Obula jsem si boty, sedla si na botník a napsala Sarah zprávu že už jsem připravená a počkám na ní před barákem, zamkla jsem mobil a dala ho do kapsy když ke mě ještě přišla mamka s tím abych si z táty nic nedělala protože teď v práci vyšetřují nějaký případ vraždy holky která byla stejně stará jako já a někdo jí zabil právě kousek od místa kde bydlí Sarah tak že má prostě o mě starosti. Řekla jsem že to chápu a otvírala dveře když mi mamka řekla abych ještě chvilku počkala, šla do svojí kabelky a donesla mi klíče od svého auta, mám řidičák ale auto řekl táta že mi koupí až dodělám vysokou a jelikož jsem před rokem teprve na vysokou nastoupila tak si na vlastní auto ještě musím počkat. Podívala jsem se na mamku s tázavým pohledem a ona mi řekla ať si to auto klidně vezmu že když něco bude potřebovat tak řekne tátovy a v pondělí že stejně pojede s ním a při cestě odvezou i Molly do školy. Chvíli jsem ještě uvažovala ale nakonec si tedy klíče vzala, mamce ještě poděkovala a odešla z domu. Vyndala jsem si z kapsy zase mobil a napsala Sarah zprávu že od Olivera tedy nemusí tak spěchat protože mi máma dala klíče od jejího auta takže dojedu k ní domů sama klíče mám tak ať se vrátí jak bude chtít. K Sarah to je asi hodinu a půl cesty takže to pro mě nebyl vůbec problém navíc večer se nejlíp jezdí protože na silnicích nejsou skoro žádná auta, zandala jsem si mobil zase do kapsy, odemkla auto, hodila si batoh na zadní sedačky, sedla si dopředu a na sedačku spolujezdce položila kabelku, trochu jsem se zamyslela. Sarah je moje nejlepší kamarádka už 10 let, bydleli jsme dřív v odlehlejší části Sydney a hned vedle nás měli dům právě rodiče Sarah, máma s tátou se s rodiči Sarah začali víc vídat protože můj taťka pracoval a jejím na stejných případech tak začali pořádat společné večery a proto jsme se se Sarah vídali častěji a nakonec se z nás staly nejlepší kamarádky. Chodili jsme na stejnou školu a o přestávky se vídali, nebyli jsme bohužel ve stejné třídě protože Sarah je o dva roky starší ale i tak jsme trávili spolu skoro všechen volný čas. Nakonec po pár letech mamka otěhotněla a taťku přesunuly z oddělení v Sydney do LA, takže jsem se museli stěhovat, Sarah s rodiči zůstala v Sydney a já s rodiči odjela do LA. Vzpomínala jsem na tohle všechno a zase si uvědomila jak úžasné je že se se Sarah pořád bavíme. Nastartovala jsem auto, zapnula si rádio a vydala se na cestu do LA.
Tááák....
Tohle je první díl z mojí nové knížky. Snad se vám tenhle první díl aspoň trochu líbil, je kratší ale další díly které budu vydávat se budu snažit aby byli už delší.
Pro dnešek už je to vše.
takže zase u příštího dílu... Čau čau
ČTEŠ
Cizinec u nás doma
Novela JuvenilKate je 19ti letá dívka která žije s rodiči a svojí mladší sestrou Molly v rodinném domě kousek od LA. Její rodiče se zajímají o dobročinnost, její matka chodí často do dětských domovů aby dávala radost i jiným dětem a její otec kromě práce u polici...