Zabudla som dýchať, všetko okolo mňa sa zlúčilo do jednej veľkej čierne machule. Zaklipkala som očami aby som to zahnala, nepomohlo. Zatočila sa mi hlava.
„Môžem vás poprosiť o pohár vody?" vysukala som zo seba.
„Ste v poriadku?" opýtal sa ma McCartney.
„Len sa mi zatočilo v hlave, mohla by som tú vodu?" opýtala som sa ešte raz.
„Samozrejme" postavil sa a nalial mi pohár vody „Nech sa páči" usmial sa.
„Ďakujem" odpila som si z vody a pomaly predychávala túto informáciu.
„Môžeme pokračovať alebo to presunieme sa iný termín?" prezeral si ma McCartney.
„Pokračujeme" nahodila som opäť profesionálny výraz „Prečo vás zažalovali?" položila som ďalšiu otázku a čakala kedy to z neho vylezie.
„Počkajte chvíľku" postavil sa a niekam odkráčal. Ostala som v jeho pracovni sama. One Direction, preboha, čo som komu urobila? Proti nim mám viesť súd? Čo sa stalo, že niekoho zažalovali? Kládla som otázky sama sebe a čakala kedy mi na nich môj vnútorný hlas odpovie. Nestalo sa, neodpovedal, ani sa neozval. Bude to oveľa ťažšie ako som čakala a ešte Ben mi povie, že by bola veľká smola ich stretnúť, asi tú veľkú smolu mať budem, vzdychla som si.
„Prepáčte, už som tu" dovalil sa naspäť McCartney aj s magazínom „Nech sa páči" podal mi ho.
„Čo to je?" opýtala som sa ho a zahľadela sa na obálku; ʹPretrvával milostný vzťah Louisa Tomlinsona (26) a Harryho Stylesa (24) už od začiatku One Direction?ʹ
„Pre toto nás zažalovali" kývol hlavou k úvodnej strane.
„Prečo ste to napísali keď to nie je pravda?" pozrela som na neho a bola rozhodnutá vykašľať sa na tento prípad.
„Modest" odpovedal jednoducho.
„Čo Modest? Pán McCartney, buď odpovedajte súvislo a normálne alebo sa na to môžeme vykašľať a hľadajte si inú právničku" pozrela som na neho tvrdo.
„Všetky informácie, ktoré su v tom článku máme od nich, od Modestu. Neviem ako sa k tomu dostali, neviem prečo to urobili ale dali nám to. Hneď ako sme zistili, že nás zažalovali stiahli sme to z obehu, ale aj tak to videlo dosť ľudí a my si nemôžeme dovoliť to nechať tak. Potrebujeme ten proces vyhrať" ukončil svoje rozprávanie o prípade. Ostala som ticho a rozmýšľala čo budem robiť ďalej. Ticho trvalo celú večnosť „Len mi nepovedzte, že to neberiete" pozrel na mňa prosebne.
„Beriem to" odpovedala som mu jednoducho.
„Ďakujem, všetci vám ďakujeme" usmial sa.
„Neďakujte mi, zatiaľ sme to nevyhrali" pozrela som na neho.
„Nepochybujem o tom, že to vyhráte" položil si ruky na stôl a zahľadel sa na mňa.
„Vráťme sa k prípadu. Hovoríte, že informácie o tom, že pán Tomlinson a pán Styles majú milenecký pomer vám dal Modest. Máte dôkaz?" oprela som sa o sedadlo.
„Vedel som, že to budete potrebovať. Vytlačil som vám správu čo nám poslali a máme aj zaznam hovoru" podal mi akési papiere, označené pečiatkou dôveryhodnosti.
„Výborne, nie sú až takí inteligentní" prezrela som si papiere.
„Potrebujete vedieť ešte niečo?" pozrel na hodinky a zdvihol sa zo stoličky.
„Potrebujem hovoriť s riaditeľmi Modestu" postavila som sa.
„Nevyhovejú vám, skúšali sme to. Ak sa chcete rozprávať o prípade mali by ste isť priamo za chlapcami. Majú viac rozumu ale nedostali sme sa k nim a teraz ak dovolíte" usmial sa a vyprevádzal ma.
YOU ARE READING
Surprise (Harry Styles & Niall Horan - SK)
FanfictionKeď ťa životná láska zradí, využije a ty si na dne, pamätaj, vždy tu máš priateľa, ktorý ti pomôže. Pomohol jej a ona sa mu oplatila najlepšie ako vedela.