Kızım Nerede?

2.7K 148 8
                                    

22 Yıl Önce

Genç kadın, kızını uyutmaya çalışıyordu. Küçük kızı bugün nedense huzursuzdu.

"Aysima." Kocasının sesi aşağı kattan geliyordu. Kızı, babasının sesini duyunca sustu.

"Demek huzursuzluğunun sebebi buydu küçük hanım." Gaye annesini anlamış gibi gülümsemeye başladı.

"Nur yüzlüm." Genç kadın gülümsedi. Kocasına sarıldı. Gözlerinin önüne kocası ile tanışması geldi.

"Seninle nasıl tanıştığımızı hatırlıyor musun?" Diye sordu genç kadın.

Genç adam, karısının yanağını öptü. Düşünüyormuş gibi yaptı. Kollarının arasına aldı.

"Tabi ki sıradan bir çarpışma hikayesi. Ben okulda derse girmeye hazırlanırken sen birden önüme çıktın. Bana çarptın elindeki kitaplar yere düştü."  Genç kadın, kocasının kolunun altından çıktı. Kızını beşiğe yatırdı.

Kocasının koluna vurdu. Tam kızacağı zaman kocasının gözlerindeki muzip ifadeyi farketti.

"Aslında kocacığım, ben o zaman kalbimi yerinden oynatan o eşsiz güzelliğe sahip adamı görünce seni fark edemeyip çarpmıştım." Kocasının anında değişen ifadesi ile keyfi yerine gelmişti.

"Nur yüzlüm sen beni kalpten göndermek mi istiyorsun?" Sesi bir şehri yok edecek depremin bıraktığı etki gibiydi.

"Bilmem öyle mi dersin?" Kocasının aksine sesi sakin çıkıyordu.

"Dağda çatıştığım teröristlerin yapamadığını sen bir sözünle yapacaksın güzelim." Diye fısıldadı genç adam.

Karısının elini tuttu. Gözünün önüne gelen saçını kulağının arkasına koydu.

"Seninle tanıştığım günü nasıl unutabilirim? Teröristlerle girdiğim çatışmada yaralanmıştım. Onlar, benim öldüğümü düşünüp gitmişlerdi. Sen ise ormanlık alanda yürümeyi sevdiğin için ormanda her zamanki gibi yürürken beni buldun."

Elini sağ göğsüne karısının iyileştiği yere götürdü.

"Seni yerde öylece görünce endişelendim. Seni yerden zorla kaldırdım. Kolunun altına girdim. Allah'a dua ettim. Seni sağ salim eve götürebilmem için." Genç kadın da, elini kocasının sağ göğsüne koydu.

"Düşe kalka seni eve kadar getirdim. Babama, seni ormanda bulduğumu söyledim. Babam, diğerlerine göre askere, polise saygı duyardı. Onları da evladı yerine koyardı. Seni yaralı bir şekilde görünce benim odama getirdi. Evimiz de sadece bir oda vardı. Orda da ben yatıyordum. Babamla birlikte yarana pansuman yaptım." Genç kadın o güne dönmüş gibi gözlerinden keder geçti.

"Günlerce baygın bir şekilde yattın yine de umudu kesmedim. Sonra bir gün kendine geldin." Genç adam gülümsedi, kadın gülümsedi.

"Gözlerimi açtığım zaman yüzü ay gibi parlayan bir güzel ile göz göze geldim. Kalbimin tam ortasından okla vurulduğumu hissettim."

"İsmimi sordun. Kararsız kalsam da ismimi söyledim." Genç adam, karısının yanağını okşadı.

"Aysima deyince kalbimin hızlandığını hissetmiştim. İsminin anlamını sordum." Genç kadının yüzünde güller açtı.

Vatan SağolsunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin