5.

1.4K 73 9
                                    

Κάποια στιγμή σταματαει το φιλί μας και φεύγει από το δωμάτιο.

Αμέσως άρχισα να κλαίω και έπεσα για ύπνο.

Την επόμενη μερα

Έχω ξυπνήσει εδώ και λίγη ώρα και έχω πνηγει στις σκέψεις.

Γιατί μου το εκανε αυτό;
Γιατί με παράτησε;
Γιατί με χρησιμοποιησε;

Δεν θα του την χαρίσω εγω όμως... Θα τον κάνω να με κυνηγάει.

Κατεβαίνω γρήγορα κάτω και παίρνω τηλέφωνο τον David, ένα παιδί που με γούσταρε άγρια μέχρι να κόψω το σχολειό.

Μόλις κατεβαίνω βάζω το τηλέφωνο στο αυτί μου και δεν με κοιτάει.

Ο David το σηκώνει...

"γειά David μου, τι κάνεις;"

Αμέσως γύρισε και με κοίταξε ο James και με αγριοκοιταξε προχωρώντας προς το μέρος μου

"Vanessa, χαθήκαμε... Τι λέει;"

"καλά εσύ;"
Πλέον έχει βάλει το αυτί του στο ακουστικό.

"καλά."

"χαίρομαι που σε ακούω. Ειχαμε καιρό να τα πούμε μετά από... Ξέρεις... Και θέλω να σου ζητήσω συγνώμη για ότι συνέβη"

"David, θα προτιμούσα να τα πούμε από κοντά. Σε ένα clubακι ίσως; Αν δεν έχεις αντίρρηση, φυσικά"

"Ναι, σίγουρα... Κανένα πρόβλημα... "

" Ωραία, έλα να με πάρεις στις 9:00μμ,τα λέμε...Φιλια"

Είπα και το έκλεισα.

" ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΉΤΑΝ ΑΥΤΌ ΤΏΡΑ;;;"

" ΠΩ ΠΩ! ΓΚΡΊΝΙΑ ΠΡΩΊ ΠΡΩΊ! ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΝΟΙΑΖΕΙ"

" ΟΧΧΧ ΜΕ ΝΟΙΆΖΕΙ! ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΊΣΩ ΣΕ ΈΧΩ ΑΠΑΓΆΓΕΙ! ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΠΌ ΕΔΏ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΈΝΑ ΓΚΟΜΕΝΟ ΧΛΕΧΛΕ! "

" ΠΡΏΤΟΝ, ΕΊΜΑΙ ΚΛΕΙΣΜΈΝΗ ΠΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ! ΔΕΎΤΕΡΟΝ, ΜΠΟΡΏ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ... ΤΡΊΤΟΝ ΜΗΝ ΤΟΝ ΛΕΣ ΧΛΕΧΛΕ ΚΑΙ ΤΈΤΑΡΤΟΝ Ο ΧΛΕΧΛΕ ΑΥΤΙΣ, ΈΧΕΙ ΚΑΛΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΑΡΚΕΤΆ ΠΡΆΓΜΑΤΑ "είπα κλείνοντας του το μάτι στο τέλος. Αμέσως σκληρεινε και έκανε τα χέρια του μπουνιές.

" ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΠΟΥ-ΘΕ-ΝΑ! "

" ΕΝΝΟΕΊΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΠΑΩ"

" ΠΟΛΎ καλά λοιπον... Θα έρθω μαζί σου "

" αποκλείεται. "

" Ή θα πας και θα έρθω μαζί σου ή θα μείνεις μέσα" Ειπε

"καλά... Έλα... Αλλά δεν θα με ενοχλήσεις καθολουυυ!"

"έγινε" και είπε και έφυγε.

Μετα από 3 ώρες

Η ώρα έχει πάει 7μμ και έχω αρχίσει να ετοιμάζομαι. Έκανα μπάνιο και έπλυνα τα δόντια μου και έχω αρχίσει να κάνω τα μαλλιά μου.

Μετα από μισή ώρα - 7:30μμ-

Μολις τελείωσα με τα μαλλιά μου και τα έκανα ελαφριές μπούκλες.
Αμέσως ξεκίνησα τα μακιγιάζ που συνήθως μου παίρνει τον περισσότερο χρόνο.

Μετα από 1 ώρα - 8:30μμ-

Εκανα ένα φυσιολογικό μακιγιάζ με έντονα κοκκινα χείλη και ματιά σε αποχρώσεις του καφέ και του χρυσού.
Έβαλα αρκετή μάσκαρα, αν και δεν την χρειάζομαι γιατί έχω εκ φύσεως μακριές βλεφαρίδες.

Η ώρα πέρασε τρομακτικά γρήγορα και βιαστικά έβαλα ένα μαύρο φόρεμα με ανοιχτό ντεκολτέ που θα αναδεικνύει το πλούσιο μούστο μου και ανοικτή πλάτη με ραντακια σε σχήμα 'χ'.

Έβαλα τα ψηλά μου μαύρα ψηλοτάκουνα, το δερμάτινο μου, πήρα το βελούδινο γκρι πορτοφολακι μου και κατέβηκα κάτω.

Μόλις με είδε ο James έμεινε με ανοιχτό το στόμα..

Δες τι χάνεις... Σκέφτηκα.

Ακούστηκε η κόρνα του αυτοκινήτου του David και βγήκα...
Πριν βγω όμως κάποιος μου έπιασε τον καρπό γυρίζοντας με....

Κεφάλαιο ναμπερ φαιβ γκερλς και μποις... Χοπ γιου λαικ ιτ εντ ενΤζοι ιτ... Κισσιςς

My kidnapper [ ΥΠΌ ΔΙΌΡΘΩΣΗ ] حيث تعيش القصص. اكتشف الآن