Star i Marco to para najlepszych przyjaciół a za razem w spół lokatorów , razem przeżywają różne dzikie i niesamowite przygody.Marco chodzi z Jackie , a Star? No właśnie Star jest po uszy zakochana w Marcu.Co z tego wyniknie? Co się z nimi stanie? Przekonajmy się.
*Szkoła*
-Marco ile jeszcze mamy lekcji?
-Jeszcze 3 a co?
-Strasznie mi się nudzi , a w kinie leci dziś świetny film.
-To może skoro dzisiaj piątek to na osłodę dnia pójdziemy razem?
-Oczywiście! -Ucieszyła się blondynka.
Nagle podeszła do nich Jackie i przytuliła Marca
-Hej słyszałam że idziecie dzisiaj do kina?
-Tak , chcesz iść z nami - Powiedział brunet
-No pewnie.
-Wiesz miałam nadzieję że pójdę tylko ja i Marco-Powiedziała z niezadowoleniem blondi
-No weź Star w będzie fajnie.
-No w trójkę będzie lepiej -Wtrąciła się z uśmieszkiem Jackie
-Niech wam będzie pójdziemy w razem.
-Dobra to skoro ustalone to ma do ciebie jedną prośbę Marco.
-Tak.
-Nie mam zadania domowego z matematyki mógłbyś pójść teraz ze mną do szatni i dał spisać?
-Jasne , a może poprostu dam ci zeszyt i sama przepiszesz?
-No niby tak ale chciałabym pobyć z moim chłopakiem.
-Niech ci będzie , do zobaczenia Star.
-Cześć.-Powiedziała ze stucznym uśmiechem
*Kilka minut później*
-O hej blondi , czemu siedzisz sama na korytarzu? -Spytała Janna
-Ech , Marco poszedł z Jackie i zostawił mnie samą.
-No cóż bywa , ale widzę że coś cię gryzie i nie chodzi oto że cię tu zostawił , powiedz o co chodzi.
-Wiec ja i Marco mieliśmy dziś po szkole iść dokina ale ta jego "dziewczyna" się wtrąciła i teraz idzie z nami.
-No słabo trochę ale to jest jej chłopak ona chce z nim przebywać.
-Ale ja nie chcę żeby był jej chłopakiem. -Powiedziała smutno Star.
-Czemu?
-Bo chcę żeby był moim.
-Aaa więc o to chodzi , ty się w nim zakochałaś.Szczerze to nie jestem zdziwiona , ja i jeszcze sporo osób byliśmy pewni że ty i Marco będziecie razem.Niezłą niespodzianką dla nas było kiedy on i Jackie zostali parą.
-No dzięki Janna.-Oznajmiła sarkastycznie blondynka.
-Sorry.No ale wiesz przynajmniej jesteście najlepszymi przyjaciółmi,może on kiedyś zrozumie że to nie ona jest jego wymarzoną dziewczyną tylko ty.
-Marzenia Janna,marzenia.
-Dobra już koniec tej smutnej miny.Chodź idziemy do klasy zaraz lekcję się zaczną , musisz być wesoła żeby odbić Marca. -Zaśmiała się Janna
CZYTASZ
Zawiłości | STAR & marCO
FanfictionHistoria nastoletniej księżniczki z innego wymiaru i na pozór zwykłego chłopaka .Tu znajdziecie : ostrą akcje , miłość , afery ,namiętność ,zwroty akcji i wiele więcej. Wszystko osadzone w uniwersum SVTFOE lecz z materiałem przeznaczonym dla starsz...