Part 1

378 6 1
                                    

SHINee Yurdu

Saat 14.30

"Onu istiyorum Minnie." koltukta kurulmuş Ingikayo izlerken konuştu Key.

"Hangisi hyung." ağzındaki cipsler sesini boğuk çıkarmıştı.

"Nam Woo Hyun. Onu istiyorum." o sırada performans sergileyen yedili t-shirtlerini yırttılar.

"Hyung Ingikayo'da bu yasak değil mi?" sordu Taemin basitçe ama karşısındaki dev ekrana şehvetle bakan Key onu dinliyormuş gibi gözükmüyordu. Onun yerine mutfaktan boğuk  bir ses geldi.

"Orada sevişmek dışında her şeyi yapabilirsin bebeğim." Minho'ydu.

"Bence sevişebilmeliyiz de." dedi arkadan gelen JongHyun.

"Yah kesin şunu kendime köprücük kemikleri buldum. Acaba sadece onları söküp fantezi mi yapsam? Ne dersin Jjong." çok masum bir şeymiş gibi dudaklarını büzdü.

"Direk kendine sahip olmak daha kolay geldi bana KiBum." dedi Minho gözlerini devirerek.

"Bir sefer de fantezilerimin içine etmesen Minho-ah hı?" sızlandı.

"Emin ol penisi kemiklerinden daha çok zevk verir." dedi ortama katılır katılmaz JongHyun'un dudaklarına yapışan Onew kesik solukları arasında.

"Yardım edin~ Lütfen~"  yüzünden düşmeyen aegyosunu yaptı.

"Yakın zamanda comback yok. Hmm. Woollim'e gidersek fanlar şüphelenir. Ordaki çıtırları mağdur etmemeliyiz. Fanlar çok korkutucu. Buldum!! Baek!" Onew kendi çapında plan yaparken herkes ona garip garip bakıyordu.

"Baek. Ingikayo. INFINITE yeni comeback yaptı. Ahh çalıştırın kafayı. Bunu da mı ben söyleyeyim." gözlerini devirdi ve üzerini giymek için odasına gitti.

INFINITE Yurdu

Saat 16.00

"Ve ödül INFINITE Back'a gidiyor. Tebrikler çocuklar." KwangHee çığırdı. Sunggyu ödülü aldı ve kameralara karşı gülümsedi.  Ardından sahne arkasına ilerlediler. Tüm üyeler yorgundu.  Kendilerine ayrılan odaya girdiler.  SungJong direk MyungSoo'nun kucağında aldı soluğu. Derin bir şekilde öpüşürlerken WooHyun araya girdi.

"Hey çocuklar her an birinin girebileceği tmyerlerde yiyişmiyoruz." diye söylendi küçük bir çocuğa laf anlatır gibi. Onlar utanıp durduğunda memnuniyetle gülümsedi. Arkasını döndü ve gördüğü manzarayla yine suratını astı. Duvara yaslanmış bir lider ve onun alt dudağını sertçe sömüren bir Hoya'ydı karşısındaki.

"Altta olmayı hala sana yakıştıramıyorum Gyu. Ve yiyişmeyi bırakın ya biri gelirse." diye sızlandı.

Onlar istifini bozmayıp ateşli öpüşmelerine devam ederken Woohyun sinirle sohbet eden Dongwoo ve Sungyeol'a döndü. Dongwoo hemen atlayıp.

"Aklına kötü şeyler getirme ben düzüm. Hadi ama."

"Ben de aseksüelim." dedi elini kaldırarak Sungyeol. Woohyun da gözlerini devdi ve yan taraftaki vazoyu ona doğru uzatıp

"Al sana vazo ne halin varsa gör." diye çıkıştı.

Kendine ayrılan koltukta pineklemek üzere yayıldı. O sırada kapı tıklatıldı. Sunggyu ve Hoya düğmelerini iliklemeye çalışırken Sungjong öpüşmekten şişen dudakları birbirine son kez bastırıp sevgilisinin kucağından kalktı.

"Girin." diye seslendi lider.

İçeri girenlerle birlikte tüm grup şaşkınlık içinde kalmıştı.

2Min ikilisi Sunggyu ve Hoya'nın yanlış iliklenmiş gömleklerine bakıp sırıttılar. Onew ise MyungJong ikilisine fangirl bakışları attı. Ve Key Woohyun'u kolundan çekiştirip odanın tuvaletine soktu.  Kabine girdi ve şaşkın çocuğu duvara yapıştırdı.

"Köprücük kemiklerinizi yalayabilir miyim Mr. Nam."

  

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 28, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Köprücük Kemiklerinizi Yalayabilir Miyim Mr. Nam? [OneShot]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin