„Nejač na mňa" pozrela som na neho prekvapene.
„Louis, prestaň jačať! Ak zase začne Samuel plakať, zabijem ťa" pozrel na neho vražedne Liam.
„Ty fakt nie si normálna" skonštatoval už miernejšie Louis ale stále nevrlo.
„Máš pravdu, nie som normálna lebo keby som bola čo i len trošku normálna nechala by som to tak a vy by ste mali na krku súdne pojednávanie" pozrela som na neho dotknuto.
„Čo si čakal, že spraví? Chceli sme aby nás z toho vynechala a to urobila" pozrel na Louisa Zayn.
„Ale nie takto, to pojednávanie musí byť" stál si pevne za svojím Louis.
„O čo ti ide, do riti?" zazrela som na neho.
„O to, že inak sa El za mňa nevydá" zavrčal.
„Čo?" ozvala som sa.
„El sa za neho odmietla vydať kým sa to nevyrieší" odpovedal na moju otázku Zayn.
„Je to vyriešené" pozerala som na Zayna nie na Louisa.
„Asi si niekto myslí, že nie" skonštatoval Zayn a ukázal hlavou smerom k Louisovy.
„Louis" ozvala som sa už miernejšie. So Samuelom na rukách som si sadla vedľa neho a zahľadela sa na neho „No tak Louis, pozri sa na mňa" pomaly zdvihol hlavu a smutne mi pozrel do očí.
„El sa za teba vydá, všetko je vybavené. Vy nebudete mať žiadne problémy a ani nikto iný. To ste predsa chceli" pohladkala som ho po líci.
„Ale čo ak?" začal znova.
„Žiadne ale čo ak...všetko bude perfektné" brnkla som mu po nose.
„Aj by som ťa objal ale bojím sa že ublížim Samuelovi" zasmial sa.
„Tak buď jemný" pritúlila som sa k nemu a on ma jemne objal okolo ramien „Vidíš, neublížil si mu"
Ostala som s nimi ešte hodinku potom som musela odísť ak som sa chcela stihnúť pripravíť na večer. Odviezla som sa domov a vo dverách sa zrazila s Benom.
„Kam ideš?" pozrela som na neho.
„Von" odfrkol a zabuchol za sebou dvere. Čo sa to s tým chlapom deje? Je zvláštny a ak je to kvôli tej jeho novej priateľke tak asi nebude práve najlepšia. Skonštatovala som si sama pre seba a odišla sa chystať.
NIALL
Chalanov som vyprevadil domov a ja som ostal vo vile. Bolo to už ako moje, jediný som tu stále ostával. Ostatní boli roztrusení po Londýne. Nezávahal som ani na sekundu a vytiahol som mobil, naťukal som do neho správu a hodil ho na pohovku. Vybehol som hore do svojej izby a potom rovno do kúpeľne. Osprchoval som sa a zabalený v uteráku sa postavil pred skriňu. Výber bol oveľa zložitejší ako som očakával. Nakoniec som ale zvolil klasiku. Obliekol som si rifle, biele tielko a hnedú koženú budnu. Vlasy som si gélom rozcuchal a nasadil slnečne okuliare „Dnes ti to sekne Horan" luskol som na seba prstami pred zrkadlom. Bože som idiot, zahriakol som sa v duchu. O šiestej som bol pripravený vyraziť pre Lolu. Boli sme dohodnutí na pol siedmu ale nechcel som meškať. Rezervoval som nám ešte stôl a mohol som vyraziť. V Londýne boli ako vždy zápchy takže kým som sa dostal k Lole bolo niečo po pol siedmej. Prezvonil som jej aby vyšla vonku a sám som vystúpil z auta. Oprel som sa o auto a čakal kedy sa v nich zjavý. Vytiahol som mobil a ťukal do neho keď sa otvorili dvere. Zdvihol som zrak a ústa otvoril dokorán. Bola nádherná. Mala oblečené biele mini šatky s veľkou modrou mašľou okolo, prekrásne jej biela farba zvýrazňovala opálenie. Stále som mal otvorené ústa a fascinovane na ňu hľadel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Surprise (Harry Styles & Niall Horan - SK)
Hayran KurguKeď ťa životná láska zradí, využije a ty si na dne, pamätaj, vždy tu máš priateľa, ktorý ti pomôže. Pomohol jej a ona sa mu oplatila najlepšie ako vedela.