PARMAKLIK

47 8 2
                                    

     Şimdi ki durumumuz nasıl mı ? Almina hayattan soyutlanmış bir biçimde uyuyor , Mey parmaklıklara yapışmış gardiyana bağırıyor Deniz ise Mey'i zaptetmeye çalışıyor. Ben ise karşıdaki çocuklara sanki aramızda bir kan davası varmış gibi bakıyorum. sebebi ise mey'e anırdıkları için.

      Mey'in bağırdığı cümleden dayanamadığını anladım." -Çıkışa gel."Nedir bu kız karşıdakilerin kaslarını görmüyor heralde.Deniz zaten ayrı bir alemde parmaklıklara vurarak"Acıktım lan" Diye bağırıyor."Yavrularım evlatlarım..." Babannemin sesi mi bu? yoo hayır o olamaz. etrafa bir göz gezdirdim."Ulan saklanmam lazım."Heh buldum almina beni öldürsede onun arkası benim için ideal.Alminanın saçları arasından dizlerine vura vura yakınıp"benim torunum buralarada mı düşecekti?"Görüntüsünü görmek en son isteyeceğim şeydi ama şu karşıdaki çocuk hep  gülebilir.O gamzeleri mükemmel.Düşüncelerimi bölen şey Almina'nın bağırarak ayağa fırlamasıydı.

Babannem beni gördü hayır ya olamaz!O sırada annemler geldi. Babannemi sakinleştirmeye çalışıyorlardı ancak babannem daha çok bağırıyordu.Babannemin bağırmasını takamayacaktım çünkü karşıdaki çocukların benim çaresizliğime gülmeleri benim sinirimi fırlattı.Ayağa fırlayıp demirliklere vurarak"Ne gülüyorsunuz amk sirk mi oynuyor burada?" diye bağırdım. Almina yanıma gelip beni sakinleştirmeye çalıştı ancak asla sakinleşemiyordum çünkü karşıdaki çocular daha çok gülüyorlardı.O sırada babannemler ne mi yapıyor?Bizimkilerin ailesiyle bizi buradan nasıl çıkaracaklarını tartışıyorlar.Almina benim aksime karşıdaki çocukları umursamadan beni içeride bulunan tahta banka otutturup"onları umursama zaten birazdan buradan gidicez." diyordu. Daha demin karşıdaki çocuklarla konuşan kadın Alminaya "Kızım senin burada ne işin var." Diye sordu.Almina karşısında gördüğü kadınla şoka girdi.O arada Mey'in sesi duyuldu"kanka bu kadın seni  nereden tanıyor?"

Ben ve deniz Alminanın cevabını dinliyorduk.Bu kadınla aralarında ne olabilirdi ki bu kadın Alminayı nereden tanıyor?Ancak Almina bizi cevapsız bırakarak kadına cevap vermedi.Kadın cevap vermemesi sanki çok normal bir şeymiş gibi umursamadan gitti.

Gardiyanın kapıyı açmasıyla Mey'in"Heyt be çıkıyoruz siz kalın ezikler."diyerek karşıdakilere laf atmasını umursamadan Alminanın peşinden çıktım.Ardından Denizin Mey'i sürükleyerek çıkarttığını gördükten sonra dışarı ayak bastım.Almina'nın yanına oturarak annemlerin gelmesini bekledik.Bu süre zarfında Almina kaşlarnı hiç düzeltmemişti.Sonra aklıma o gamzeli geldi.Lanet girsin çok güzel gülüyor.

Gülibik teyzeler ve annemler gelmişti.Onların arkasından o gamzeli,diğer arkadaşları ve Alminayla konuşmaya çalışan kadın dışarı çıktı. Kadın gelip gülibik teyzeye sarıldı.Alminaya baktığımda sinirden yerinde zor duruyordu.Bu kadın kimdi Alminalarla alakası neydi?kimse bir şey söylemiyordu.Annem yanımıza gelip hep birlikte Gülibik teyzelere gideceğimizi söyledi.Ancak anlamadığım şey şuydu o çocuklarda mı bizle gelecekti yok artık amk!

annemler kendi arabalarıyla giderken ben ve Mey benim motoruma Almina ve Deniz Alminanın motoruna binip yola koyulduk.Almina arkadan gidiyordu ben de onu takip ediyordum.Annemler ilerki yoldan dönünce Almina onların zıttına gitti.Hadi ama!Denizlere doğru giden yola girdiğimizde nereye gittiğimizi anladım.düşünmeyi sonraya erteleyip yola odaklandım.Almina iki kere kornayı çalınca her zamanki gibi yarış yapmak istediğini anladığım için gaza yüklendim ve onu geçtim .Arka tarafa doğru orta parmağımı kaldırdım. Çok geçmeden ağaç eve geşmiştik.Ağaç evi Deniz ve Mey yapmışlar sonradan aileleri ağaç evi daha kullanılabilir bir hale getirmişler.Eve girdiğimizde ilk işimiz küçük dolaptaki yiyiecekleri almak oldu.Pardon ya almak mı dedim? Dolabın içerisinde hiçbir şey olmadığı için aç kalmıştık.Of "Almina hep senin yüzünden aç kaldık."Almina "Ne alaka ya ben mi bitirdim dolaptaki yiyecekleri."  "Hayır ya ne diye yolu değiştirdin ne güzel sizin evde yemek yiyecektik."Deniz de bana hak vererek "Gülibik teyzenin yemekleri çok güzel sizin eve gidelim." dedi

Bu arada Mey nerede  sesli düşünmüş olacağım ki Mey dışarıdaki merdivenlerden bağırarak"Alminanın annesi bizi çağırıyor yemek varmış ." dedi Bizde çok aç olduğumuz için evden inip motorlarımıza bindik ve Alminanaların evine gitmek için yola koyulduk.

Eve girdiğimizde herkes yemek massındaydı. Bir dakika nezarethanedeki mendeburların burada ne işi var?aynı anda kızlarla göz göze geldik Almina kızmışa benziyordu.bu kız neden bu kadar kızmıştı?bizden ne saklıyordu?Gülibik teyzeye bakarak "Bunların burada ne işi var ?"diye bağırdı.Gülibik teyze Alminayı takmadan "Kızlar acıkmışsınızdır tabi sabahtan beri nezarethanelerdesiniz."diyerek bize alttan alttan laf sokuyordu.Bizde masaya oturduk.Mey mendeburlara "size çıkışa gelin dedim lan Almina'nın evine değil." Kimse Mey'e cevap vermedi.Mendeburlar kendi aralarında sohbet etmeye devam ettiler.Yemek sorunsuz geçmişti biz de kendi aramızda sohbet ettik onları takmadık.Almina hala çocuğa alacaklı gibi bakıyor . Halbuki çocuk çok tatlı ve gamzeli.Olaya el atmam gerektiğini farkettiğimde bir müdehalede bulunacaktım ama Deniz benden önce davrandı bile.Herkes'in telefonuna denizden gelen mesaj bizi Alminanın odasına toplamıştı.Denize sorun ne bakışları atıyordum ama anlamıyordu.Almina anlamış olucak ki "Hacı bir sorun mu var?"diye sordu." Kavga varmış çağırıyorlar." cevabıyla sırayla balkona çıktık.Önden Mey , Deniz ve ben indik.Motorlar ses çıkarmasın diye dışarıya sürükledik.Alminada bize katılınca Denizin verdiği adrese doğru yola koyulduk.Kavga yerine vardığımızda karşıdaki kişi sayısını görünce dayak yiyeceğimizi anladım."Kavganın ilk kuralı arkaya bakmadan kaçmaktır." Diyen Mey ile bakışlarınız ona döndü.Mey hızlıca arkasına döndüğünde bir çocuğa çarptı. Deniz'in "Amına koyimm..." Almina'nın"hasiktir..." demesiyle olayı kavradım ve tepkim "Siktir..."

" ARKADAŞLAR BURAYA KADAR OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN BİR SONRAKİ BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE BB"


DAMGAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin