64. kapitola

927 51 0
                                    

Ráno ma nezobudil zvuk budíka ale zvuk môjho zvonenia. Mohla som ešte hodinku spať ale niekto sa rozhodol, že teraz je ten pravý čas na vstávanie. Natiahla som sa po mobil a priložila si ho k uchu.

„Hmm?"

„Dobre ráno slniečko" švitorila mi do slúchadlá Pezz.

„Ako komu" zamrmlala som.

„Ale no tak preber sa, musím ti niečo povedať"

„Nemôže to počkať do svadby?"

„Nie nemôže, chcem aby si to ty vedela pred svadbou" po celý ten čas sa smiala ako nepríčetná.

„No tak už hovor" rezignovala som a posadila sa na posteli aby som ju vnímala.

„Som tehotná, bude malý Malik" začala sa smiať ešte viac.

„Čooooo?" neverila som vlastným ušiam.

„Počula si" uistila ma.

„Blahoželám, bože keby si bola teraz pri mne tak ťa vyobjímam ako ešte nikdy. Prečo si mi to nepovedala včera?" karhala som ju.

„Pretože som chcela aby si to vedela tesne pred svadbou a tak isto aj El a hádaj čo? Dala mi povolenie oznámiť to všetkým na svadbe"

„Dúfam, že Zayn to už vie"

„Jasné, že nevie, bude to prekvapenie. Mala by som sa ísť už pripraviť. Vidíme sa" zložila.

„Ahoj" pozdravila som už len hluché slúchadlo. Preboha Pezz je tehotná, bude malý Malik. Nemohla som uveriť tomu čo sa práve dialo. Bola som šťastná snáď za nich oboch. Zayn sa určite poteší keď mu to Perrie povie, teda ona to oznámi rovno všetkým. Zachichotala som sa sama pre seba a vyliezla z postele. Obula som si papučky a zišla dole do kuchyne. Za kuchynským stolom už sedel Ben.

„Dobré ráno" pozdravil ma a vlepil mi pusu na líce.

„Dobre ráno" zachichotala som sa.

„Tak čo? Tešíš sa na tú svadbu?" usmieval sa ako slniečko.

„Čo to s vami všetkými dnes je? Všetci sa usmievate ako slniečká" zasmiala som sa.

„Niečo krásne je vo vzduchu" zašvitoril.

„Fakt Ben?" smiala som sa z neho.

„No naozaj" žmurkol a znova sa začal kŕmiť cereáliami s mliekom.

„Keď sme už pri tom šťastí, nechceš mi už konečne povedať o tvojom novom objave? Povedal si, že dnes mi to povieš" pokúsila som sa znova zviesť ho na túto tému.

„Dozvieš sa to" žmurkol.

„A kedy?" ja som už z neho bola fakt zúfala.

„No veď dnes, ako som povedal" zasmial sa.

„Bože Ben" dupla som nohou a obrátila sa mu chrbtom. Z chladničky som si vybrala nejaké ovocie, neviem síce prečo bolo v tej chladničke ale akosi ma to netrápilo. Nakrájala som si ho na drobné kocky a šupla ich do misky. Nasypala som si do nej ešte cereálie a sadla si oproti Benovi. Ten už pomaly dojedal.

„Idem sa ja prichystať, maj sa" vybehol z kuchyne, ani som mu nestihla odpovedať. Každému dnes preskočilo.

Pomaly som sa najedla a odpratala za sebou. Umyla som misku a lyžičku. Odložila som ich a vybehla hore po schodoch. Zavrela som sa v izbe. Zhodila som zo seba pyžamo a schytila uterák. Vbehla som do sprchy, umyla som si vlasy a potom celé telo. Keď som vyšla zo sprchy vlasy som si zopla do turbánu a nakrémovala sa telovým mliekom s fialkou a ličim. Milovala som tu vôňu. Úplne pomaličky som sa krémovala až kým mi krém nevsiakol do kože. Otočila som sa a vytiahla fén. Vyfénovala som si vlasy a zopla si ich dohora, pár pramienkou som nechala len tak vysieť popri tvári. Páčilo sa mi to, videla som to niekde na internete a snažila som sa o to prvýkrát. Keď som mala vlasy hotové sadla som si za stolík a vytiahla šminky. Nechcela som nič výrazné a tak som si dala obyčajné dymové nalíčenie a ústa som si obtiahla rúžom. Potom prišli na rad šaty. Vytiahla som ich zo skrine a hľadela na nich. Boli nádherné, v predu krátke a vzadu dlhá priesvitná vlečka. Obliekla som sa do nich a obula si ešte biele boty od Loubotina. Boli šialene drahé ale šialene krásne. Celá hotová som sa postavila pred zrkadlo. S výsledkom som bola viac ako len spokojná. Obzerala som sa s každej strany a páčilo sa mi to. Nikdy som nebola namyslená ale to čo som videla v zrkadle bolo niečo úplne iné. Nespoznávala som sa. Kým som sa tak obzerala zazvonil pri dverách zvonček. Zobrala som si ešte kabelku a hodila do nej pár potrebných vecí. Pomaly som zišla zo schodov. Na prízemí ma už čakal Niall s Benom. Obaja ostali stáť s otvorenými ústami.

Surprise (Harry Styles & Niall Horan - SK)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt