Toto sa mi ani len nesnívalo, že by bol Ben inak orientovaný. A o Harrym ani nehovorím. Harry ich vždy striedal ako špinavé ponožky a teraz toto? Oči som mala stále vygúlené a hľadela na nich. Ben na mňa škaredo zazrel, čím mi dal jasne najavo, že mám prestať na nich čumieť. Odvrátila som od nich zrak a zhrozene pozerala do taniera. Toto sa mi snáď len sníva. Štipla som sa do ruky aby som sa o tom presvedčila. Nič sa nestalo, nezobudila som sa. Chytila som teda do ruky príbor a pustila sa do neskorého obedu. Bol naozaj fantastický a keď si odmyslím všetky tie surprise tak to bola krásna svadba.
„Prvý tanec novomanželov" zakričal do mikrofónu Zayn. El s Louisom sa postavili a vykročili do stredu parketu. Z tých dvoch bolo cítiť toľko lásky ako ešte z nikoho. Boli spolu viac ako len rozkošní, nemohla som z nich spustiť oči.
NIALL
Keď som videl ako Lola pozerá na El s Louisom nemohol som vydržať a pobozkal som ju.
„Za čo to bolo?" opýtala sa ma keď sme sa od seba odtiahli.
„Za to, že si" zaškeril som sa a postavil.
„Kam ideš?" pozrela na mňa.
„Ideme tancovať" vystrel som k nej ruku a ona sa jej ochotne chytila. Zaviedol som ju vedľa Louisa a El a pomaly sa začal pohybovať do rytmu hudby. Pritiahol som si ju k sebe čo najbližšie a ona si položila hlavu na moju hruď. Dlho sme tancovali bez toho aby sa jeden z nás čo i len ozval. My sme nepotrebovali slova, dokonalo sme si rozumeli aj bez nich. Neskôr som zacítil na ruke jemne klopkanie. Usmial som sa keď som si uvedomil, že Lola si vyklepkáva na mojom ramene akúsi melódiu
„Čo je to?" usmial som sa.
„Tlkot tvojho srdca" zdvihla hlavu a jemne sa mi obtrela o pery.
„Lola" vzdychol som láskyplne.
„Aj ja ťa ľúbim" prešla od môjho rameno až ku krku.
„Lola, nerob to" zakňučal som.
„Prečo?" usmiala sa šibalsky a prešla mi prstom po pere.
„Provokuješ ma tým" snažil som sa dýchať normálne ale to sa proste nedalo.
„Ja viem" zahryzla si do pery. Nevydržal som to a vášnivo ju pobozkal. Obkrútila si ruky okolo môjho krku a ja som ju objal okolo drieku. Pootvoril som oči aby som našiel správnu cestu von odtiaľto. Tlačil som ju oproti sebe až narazila na dvere. Jemne som ich otvoril a prekĺzli sme na chodbu.
„Kam teraz?" opýtala sa ma, porozhliadol som sa a zbadal toalety.
„Tam" ukázal som prstom a ťahal ju k dverám. Zachichotala sa ale nepovedala ani slovo. Na naše šťastie na toaletách nebol nikto. Oprel som ju o prvé dvere a zatlačil ju do kabínky. Prisal som sa jej na krk a ona mi vošla svojimi rukami do vlasov. Zdvihol som ju na ruky, ona si obmotala svoje nohy okolo môjho pásu. Zaklonila hlavu a nechala sa rozmaznávať mojimi bozkami. Šmahom ruky som si rozopol nohavice a jej nohavičky stiahol dole. Neviem ako sa mi to podarilo ale podarilo. Nečakal som na povolenie, spojil som naše telá v jedno a nechal sa unášať vášňou a láskou, ktorú sme k sebe cítili.
LOLA
„Kde ste boli?" opýtal sa nás Liam keď sme sa dovalili naspäť k stolu.
„Prejsť sa" odvetil Niall s úsmevom.
„Aha, tak prejsť sa" zatiahol Louis.
„Vážne sme sa boli prejsť" zapojila som sa do ich rozhovoru.
„Aspoň neklamte, vidím ako ti žiaria oči a ver, že viem kedy ti tak žiarili" rýpol si Harry.
„Mohol by si prestať?" začervenala som sa.
„Prepáč, v podstate sme vás zháňali pretože som vám chcel predstaviť svoju spoločnosť" vyhýbal sa priamému osloveniu.
„No ukáž nám ju" zasmial sa Zayn. Oni si vážne nevšimli to, že Harry tam bol s mužom a nie so ženou? Čudovala som sa a pozerala na všetkých dookola.
„O to práve ide" zastonal Harry a vedľa neho sa objavil Ben.
„Harry, povedz to, vieš že ťa všetci príjmeme" povzbudzovala som ho.
„Toto je môj priateľ, Ben" vysypal zo seba ako z rýchlika. Všetci ostali stáť ako obarení, neboli schopní pohybu.
„Blahoželám" snažila som sa zachrániť situáciu.
„Ty si gay?" vydýchol Louis.
„Som" zvesil Harry hlavu.
„Harry, chalani ťa majú radi takého aký si. Ak si takýto, tak taký buď, si ich všetko. Však chalani?" otočila som sa k nim.
„Jasné, že áno. Ty si si myslel, že ťa nepríjmeme?" zasmial sa Liam.
„Veď ty si môj najlepší kamarát ako by som ťa mohol neprijať?" pripojil sa Louis.
„S kým by som robil debiliny?" zatiahol Niall.
„A kto by mi nadával?" zasmial sa Zayn a dali si skupinové objatie. Milovala som ich objatia, bolo v nich cítiť ako veľmi sa majú radi. Neskôr som si uvedomila, že tam je aj Ben. Poobzerala som sa okolo seba ale on už tam nestál. Vybrala som sa von zadným vchodom a zbadala ho ako sa opiera o stenu.
„Čo sa stalo?" podišla som k nemu.
„Ľúbim ho Lola" pozrel na mňa a ja som v jeho očiach objavila slzy.
„Aj on ťa ľúbi" objala som ho.
„A čo ak nie až tak ako ja? Čo ak ho verejnosť ukameňuje za to aký je? A bude sa preto chcieť so mnou rozísť?" rozplakal sa.
„Nerozprávali ste sa o tom?" pokúšala som sa mu nejako pomôcť.
„Nedokážem začať tu tému, nechcem o neho prísť...až príliš ho ľúbim" zovrel ma vo svojom objatí ešte silnejšie.
„Ben, bude to dobré, Harry by ti to neurobil. Za to aký je sa nehanbí, len sa bál reakcie chalanov" chlácholila som ho.
„A čo to bude s verejnosťou? Nedokážem o neho prísť len preto, že novinári ho roznesú na kopytách" rozplakal sa ešte viac.
„Ochrániš ho pred tým, veď si právnik a ja ti s tým pomôžem, len už neplač" trhalo mi srdce ho takto vidieť.
„A ty sa na mňa nehneváš?" opýtal sa znenazdajky a pozrel mi do očí.
„Prečo by som sa mala hnevať?" pozrela som na neho nechápavo.
„Že som ti to nepovedal skôr" zvesil hlavu.
„Jasné, že sa nehnevám. Ben, ty si ako môj brat a aj keby si bol mimozemšťan mala by som ťa stále rovnako rada" zasmial som sa a znova ho objala.
„Ľúbim ťa, sestrička" objatie mi opätoval.
„Len na chvíľu sa vzdiališ a už vyznávaš lásku inej" začuli sme za sebou Harryho smiech.
„To by ti nikdy neurobil" odpovedala som namiesto Bena, ten si rýchlo utieral slzy a snažil sa dať dokopy.
„Čo sa stalo?" pribehol k nám Harry keď si všimol jeho pokus o utretie sĺz.
„Nič" zaklamal Ben.
„Mal by si mu to povedať" usmial som sa povzbudzujúco.
„Čo by si mi mal povedať?" otočil sa na neho Harry.
„Nechám vás aby ste sa porozprávali" otočila som sa a rýchlym krokom odkráčala dovnútra. Tam som sa pripojila k ostatným.
Zvyšok svadby už prebehol bez problémov. Žiadne drámy, žiaden plač, žiadne prekvapenia. Už bolo počuť len smiech a hlasnú hudbu. Zabávali sme sa až do rána a potom v pripitom stave sa nechali odviesť šoférmi domov. Niall ostal u mňa na noc a zopakovali sme si situáciu z toaliet. A Ben zase ostal u Harryho. Pekne sme si to podelili, smiala som sa v duchu keď som zaspávala v Niallovom náručí.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Surprise (Harry Styles & Niall Horan - SK)
Hayran KurguKeď ťa životná láska zradí, využije a ty si na dne, pamätaj, vždy tu máš priateľa, ktorý ti pomôže. Pomohol jej a ona sa mu oplatila najlepšie ako vedela.