Epilóg

1.5K 81 8
                                    

O pár mesiacov

„Ak nechcete aby som vám tu porodila tak mi neklamte a neštvite ma. Všetky dôkazy ukazujú proti vám a vy ste si toho vedomí. Takže sa vás pýtam posledný krát..." nervovala som sa.

„Námietka" zakričal obhajca za mnou.

„Fakt? Vážne? Namietka? A za čo tentokrát?" otočila som sa k tomu idiotovi, ktorý mi pil krv už od samého začiatku nášho stretnutia.

„JuDr. Horan na to som tu ja, nemyslíte?" prepaľoval ma pohľadom sudca.

„Prepáčte" zamrmlala som a chytila sa za svoje vyčnievajúce bruško, dieťatko koplo. Veď bodaj by aj nie, o chvíľu mám termín. Mimovoľne som sa pousmiala.

„Zamieta sa" pozrel na mňa a ja som mohla pokračovať.

„Kde sme skončili? Aha, takže posledný krát sa vás pýtam, znásilnili ste moju klientku a následne ju dokopali?" prepaľovala som pohľadom obžalovaného. Obžalovaný sa zadíval na moju klientku.

„Nie" tá sa rozplakala. Ťarbavým krokom som vykročila k miestu kde sedel.

„Nechcete si premyslieť svoju odpoveď?" len to tak vo mne vrelo.

„Nie, nechcem. Neznásilnil som ju a už vôbec som ju nedokopal" opovržlivo na mňa pozrel.

„Ako myslíte ale verte tomu, že toto veľmi ale..." zase som nestihla dopovedať.

„JuDr. Horan, sadnite si. A už vás nemienim viac upozorňovať a to sa netýka len tohto prípadu. Byť s vami v jednej súdnej sieni dá človeku naozaj zabrať" prepaľoval ma pohľadom sudca.

„Už som na ceste" otočila som sa a pomaly pochodovala naspäť na svoje miesto.

„Má ešte niekto nejaké otázky?" poobzeral sa okolo seba sudca a v tej chvíli ako sa na mňa zahľadel som mala pocit, že explódujem.

„Musíme to presunúť" postavila som sa a snažila sa byť vyrovnanou.

„JuDr. Horan, nemôžem to presúvať" pozrel na mňa nahnevane.

„Tak vám tu porodím" zložila som sa k zemi a jačala od bolesti.

Zvyšok sa už zbehol veľmi rýchlo. Zavolali záchranku a uložili ma do nej. Zavolali Niallovi a kým sme dorazili do nemocnice Niall už stepoval na chodbe.

„Božem princezná, ako sa cítiš?" viezli ma vozíčkom na pôrodnu sálu.

„Čo myslíš?" zazrela som na neho.

„Prepáč, prepáč, ja len..." snažil sa.

„Bože, drž hubu" zvrieskla som a on stíchol.

„Pán Horan chcete byť pri pôrode?" ozval sa za nami doktor, Niall sa na mňa zahľadel.

„No čo čumíš, odpovedz mu" on mi to snáď robí naschvál.

„Rád by som bol pri tom" usmial sa trošku vystrašene.

„Choďte za sestrou, zavedie vás do miestnosti kde vás oblečieme do sterilného oblečenia a vy pani Horan sa idete pripraviť na pôrod" usmial sa na nás povzbudzujúco.

„No, bez vás by som to fakt nevedela" poznamenala som ironicky.

„Ale no ták, pani Horan nebuďte taká nevrlá" zasmial sa doktor.

„Môžeme sa vymeniť ak po tom tak veľmi túžite" zazrela som na neho a on sa už radšej ani neozval. Odviezol ma na izbu kde som sa prezliekla. Prišla po mňa sestrička a odviedla ma na sálu.

Surprise (Harry Styles & Niall Horan - SK)Where stories live. Discover now