„Tady by se neměly dít žádný podělaný záhady," mrmlá Dean, když Loki trvá na řešení problému svého pokoje. „Bunkr je tak zajištěnej, že... je prostě zajištěnej."
„Možná byl Cas opilej," navrhne Bela, která pořád ještě pracuje na podkladech ke svému prvnímu případu. „Spletl si pokoj a tak."
„Hm, že by?"
„Měl tu svoji musím všechno vyčistit nemoc," dodá zlodějka, zatváří se velice soustředěně. „A Lokina k nám ještě nedávno nepatřila. Tak chtěl bunkr vyčistit od škůdců."
„Vidíš," Dean potřese hlavou, tohle vysvětlení mu připadá celkem pravděpodobné. Zato Loki se zatváří ublíženě: „Tak díky, no."
„Zní to logicky," nakloní se k ní Dean, se svojí superschopností uklidňovat. „Cas je Cas... všichni tu máme svoje mouchy, si zvykne. A ty taky."
„No fajn, ale co když to Cas nebyl?" Loki se rozhodně uklidněně netváří, spíš se pořád mračí. Bela jen bezradně pokrčí rameny a Dean se zvedne.
„Víš co? Uklidíme tam, přidáme nějaký ochrany, a kdyby se to opakovalo, budeme to řešit."
„No dobře," konečně na to kývne seveřanka. „Ale stejně ještě dneska zůstanu o Casíka nebo Sama, pro jistotu."
„Proč ne u mě?" broukne Dean.
„Vím, proč ne u mě," zabručí Bela.
„Ehm ehm, vlasy," udělá Loki na blondýnku, a pak se otočí k Deanovi: „Jako u tebe klidně, ale nepotřebuju, aby mě pak Blondie zabila."
„My nejsme žárliví, ani monogamní," pokrčí pan domácí rameny. „A vůbec, mluvím o spaní jako spaní, ne spaní jako spaní, ale u mě je spíš problém, že by ses tam nevešla."
„Já jsem skladná, vejdu se všude, to by takovej problém nebyl," zajišťuje si Loki další a další možnosti přespávání, je vidět, že se jí zpátky do svého pokoje vyloženě nechce.
„Tak lov mám domluvenej," prohlásí Bela a zaklapne notebook. Nikdo ji v tu chvíli nevnímá.
„Hele, zalez si kamkoli, kde ti to bude vyhovovat," hovoří Dean pořád ještě k Loki, „heh, tady je to takovej kočičí systém."
„To už jsem pochopila."
„Holka ochotná," mumlá si Bela dál pro sebe, „dokonce si sežene i stříbrnej nůž."
To už Deana zaujme dostatečně, aby se k blondýnce obrátil a nechal chvíli Lokinu Lokinou: „Hmmm... mluvíš o tom chlapíkovi, co umřel ve vodě? Myslím, o případu."
„Jo," usekne Bela, „mluvím."
„Kdo do toho jde s tebou? To mě zajímá taky." I když už byl napůl na odchodu, omrknout ten záhadný pokoj, teď si zase odsune židli, obkročmo se na ni posadí a soustředěně pokračuje: „Dneska asi budu suplovat Sammyho. Jakože podpora odsud. Jestli se něco nepodělá, potom bych vyrazil, ale vzhledem k tomu, že hodně brzo ráno táhnu do Pekla..."
„Taaak kdo bude suplovat koho?" ozve se Loki.
Bela si prokřupne klouby na prstech, a opře se lokty o stůl: „Na ten lov se mnou vyrazí jedna, o věci mírně informovaná, holka, El."
„Budu tu prostě dřepět jako..." pokračuje Dean ve svý lince. „Dřepět. Jo. A musím si udělat inventuru zbraní a tak. Holka? Ať zajde na briefing."
ČTEŠ
BUNKR ARCHIV
FantasíaTohle je přepis našich herních chatů. Navazuje na projekt Čistá duše a Had na hrudi (k obojímu materiály u mě a u zbylých zúčastněných na jejich wattpad profilech). Ještě upozorňuju, že i když děj přepisuju a opravuju, repliky všech nechávám v původ...