Partea 1

74 3 0
                                    

               Intr-o zi frumoasa de vara, in data de 5 august, iubitul meu frumos, Dima, v-a veni in Radauti pentru ami sarbatori ziua de nastere. Este ora 10:35. La ora 14:30 v-a veni trenul care imi v-a aduce iubitul. Incep sa ma imbrac intr-o fusta mai sus de genunchi, imi prind parul intr-o coada de cal, si un tricou pana deasupra buricului. Dupa mult timp de asteptare, ajunge si ora la care trebuie sa ma pornesc pentru a ajunge la gara.

             E ora 14:40. Trenul a facut 10 minute de intarziere. Stateam pe o banca, cand dintr-o data vad ca trenul se apropie de noi. Ma ridic, si incep sa sar de bucurie ca trenul a ajuns. Usile trenului se deschid, si prima persoana care iese din tren, era prea frumosul meu iubit, DIMA.

Dima: Prea frumoasa mea iubita, cum e la 18 ani?

Tatiana: E super, mai ales ca pot face ce vreau. Mai ales ce vreau cu tine.

Dima: Poftim? Iubita mea vrea sa faca ceva cu mine?

Tatiana: Da.

             Dima ma i-a de mana si ma duce la restaurantul lui de sushi.

             Dima ma i-a de mana si ma duce la restaurantul lui de sushi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

              Intram in restaurant

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

              Intram in restaurant. Restaurantul era foarte frumos. Ma trage de mana, indreptandu-se spre o usa neagra. Intra si ma trace si pe mine in incapere. Era aproape intuneric. Nu vedeam nimic. Cand dintr-o data aprinde becul, si vad ca era o camera mica care avea cateva scari care duceau in subsol. Coboram, iar cand sa deschida si usa celei dea 2 camera, imi spune senzual:

Dima: Trebuie sa te leg la ochii.

Tatiana: De ce?

Dima: E surpriza.

             I-a o esarfa si ma leaga la ochii. Deschide usa si ma ia usor de mana ca sa nu ma impiedic.Cred ca ma lasa in mijlocul camerei,  inchide usa, si imi inalatura esarfa. Cand ma uit mai bine, era o camera frumos aranjata, cu un pat mare si o masuta in coltul camerei. Pe masa era o sticla de vin. Ma ia de mana, din nou, si ma duce spre masa. Ne asezam unul in fata celuilalt. El deschide sticla de vin, toarna in pahare:

Dima: Pentu noi! si ridica paharul.

Tatiana: Pentru noi! Ridic si eu paharul si ciocnim.

Dima: Vreau sa te intreb ceva.

Tatiana: Ce? Spun cu paharul gol in mana.

Dima: Vrei sa te casatoresti cu mine?

Tatiana: Ce??? Cum adica? Iti bati joc de mine?

Dima: De ce? spune si imi arata inelul. Deci, vrei?

Tatiana: DAAAAA.

             Imi pune inelul pe deget, ma ridica de pe scaun in stil mireasa si ma pune pe pat. El era pe mine.

Tatiana: Sa stii ca tu nu esti chiar asa de usor.

Dima: Ma dau jos cu o conditie.

Tatiana: Care?

Dima: O facem, acum ca ai 18?

Tatiana: Nu stiu? Chiar aici?

Dima: De ce nu?

Tatiana: De ce da?

Dima: Ti-e frica?

Tatiana: Nu.

          El dintr-o miscare ma intoarce ajungand pe el. Imi da tricoul jos, la fel si fusta. Isi da si el tricoul si paltaloni jos, putin mai greu, pentru ca eram pe el si nici in ruptul capului nu vroia sa ma dau jos.  Imi da sutienul jos si incepe sa imi mangaie corpul infierbantat de atata emotie. Cand ajunge la chilotii mei, imi suna iphon-ul. Era chiar Liviu Teodorescu, fostul meu iubit.

Conversatie telefonica:

Eu: Alo? Ce vrei?

Liviu: Vreau sa iti spun la multi ani. Si vreau sa te intreb daca mai exista o sansa de impacare.

Eu: Nu mai exista nicio sansa de impacare. Multumesc pentru urari, si te rog sa nu ma mai suni.

Liviu: Cand te razgandesti, suna-ma.

Eu: Pa.

 

       Dima imi arunca telefonul pe podea, si imi da usor chilotii jos. Eu, cu senzualitate, ii dau boxerii jos si incep sa-i sug inghetata.Io sug cu senzualitate apoi  ii musc buza. El incepe sa imi sarute abdomenul si sanii. Eu scot un sunet de placere iar el ma intreaba:

Dima: Esti pregstita?

Eu:......Da!

        Dima imi mangaie parul cu grija si ma saruta tandru. Imi desface picioarele si incepe sa imi faca miscari dute vino colo-ncoace cu mare tandrete. Ma saruta pe gat apoi pe sanii iar apoi pe piersica. Eu stig ca o cioara dar pe Dima nu il deranjeaza si continua sa imi faca miscari dute vino cilo-ncoace.imi pune un halat pe mine apoi isi ia si el un halat si urcam pana la masina lui.Ma duce la el  la casa din Radauti unde are o camera speciala pt. sex. In camera avea diferite jucari sexuale pregatite pt. mine. Avea vibratoare,catuse cu puf,bici si fel de fel de lucruri. Ma leaga cu catusele si incepe sa ma biciuesca cu tandrete. Incepe sa imi faca miscari dute vino inclo-ncoace.Eu rad si ma misc usor ca o cioara.Ma dezleaga din catuse si ma pun capra. El incepe sa-si faca miscarile iar apoi ne dam jos de pe pat eu rezemandu-ma cu mainile de perete el continuand sa ma f***  agresiv. Am facut sex o noapte intreaga si a fost minunata. Dimineata eram intinsa pe pat Dima nu era cu mine. pe noptiera era un bilet si niste bani.

   Pe bilet scria: Tatiana, am plecat din Radauti spre Bucuresti. Ti-am lasat niste bani ca sa te poti intoarce acasa la tine. Noaptea de dinainte nu a fost prea placuta nu te prea pricepi si faci ca o cioara. Nu mai suntem impreuna nu ma mai cauta si mersi cas mai lasat sa te dezvirginez. PAAAAA.

     Am inceput sa plang in hohote si am plecat spre casa mea.

......VA URMA......






You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 19, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Sushi Dima și Liviu TeodorescuWhere stories live. Discover now