ARTS

8.3K 263 36
                                    

Welcome to  A REASON TO STAY sequel from A SINGLE TRUTH

Reminder : This book is a sequel , so you need to read the 1st book ||' A SINGLE TRUTH 'before you proceed.

A REASON TO STAY
ARTS

Copyright  2019 by EUNNIE00

 ALL RIGHT RESERVED

No parts of this book may be reproduced in any form without the author's (Eunnie00) permission. Plagiarism is a crime.

warnings: recommended for readers 16+  || strong language,dark themes.emotional content

|| A REASON TO STAY||

" bukan kau sahaja yang menderita, bukan hidup kau sahaja yang musnah "
- Daneiel Haxer Black

" saya terima masa silam awak , kenangan dan memori awak dengan dia . Walaubagaimana pun , dia orang pertama dalam hati awak. Itu hakikat yang saya tak boleh ubah "
- Hel Ivan-

" I tak tahu apa yang tunang you fikirkan , but one thing that I'm sure ...is that you are hurting him"
- Tessa Lee-

" aku usaha untuk lupakan kau ... dan temui seseorang yang boleh gantikan tempat kau , but now ... when I saw you again ...after all these fucking years, .....aku tak rasa kali ini aku akan lepaskan tangan kau. I'm intend to fight for you "
- Daneiel Haxer Black-

" aku harap hidup kau berakhir dengan tragis ... dan itu bukan kematian ... aku harap hidup kau penuh seksa sampai kau rasa nak mati ! Aku nak kau rasa apa yang aku rasa sekarang ni ! "
- Arzeiel Hazed Black

" Dia tetap pembunuh papa saya. Macam mana saya nak beritahu dunia ... yang saya masih cintakan lelaki yang dah ambil nyawa papa saya ? Macam mana saya nak berhadapan dengan keluarga saya ...ibu saya ... dan yang penting, saya jelas tahu hubungan saya dan dia ... tidak akan berakhir dengan baik "
- Estella Raine-

" I tak sepatutnya percaya dengan kata-kata you. Walau apa pun, you adalah manusia yang tak berpegang pada janji. Janji you pada I ,pada tunang you and paling utama... janji you pada diri you sendiri. You bukan sahaja lukakan ramai orang tetapi you juga dah mempergunakan perasaan tunang you semata-mata kerana ketamakan you untuk peroleh cinta dia"
- Tessa Lee-

" aku sanggup akhiri hubungan aku dan dia, demi kau. Tetapi aku perlu tahu, sama ada kau sanggup lakukan perkara yang sama. Sama ada ... kau boleh korbankan perasaan dia pada kau ...demi hubungan kita. Dalam kata lain... tinggalkan dia ...demi kita berdua "
- Daneiel Haxer Black-

" aku pasti aku ada alasan yang kukuh untuk bencikan kau dan putuskan perkahwinan itu. Mungkin, kau tak senaif yang aku sangka. Atau mungkin aku tak begitu cintakan kau. Apa pun alasannya, kau hanya sekeping memori yang hilang dari ingatan aku. Dan aku rasa , hal itu terjadi kerana kau bukan sesiapa dalam hidup aku."
- Hel Ivan-

"maybe I patut biarkan you mati dalam operation itu ... I tak patut selamatkan you
" - Tessa Lee

" memang betul apa yang aku dengar, manusia lebih cenderung memilih sesuatu yang jelas akan menghancurkan diri mereka sendiri. Sama seperti kau dan mereka. Inikah bahagia yang kau inginkan ? "
- Aiden Harrison-

|| we all addicted to something that ruins us - Prosen poetry||

Schedule update : Sat and sun only

By Eunnie00

2019

A Reason To StayWhere stories live. Discover now