Kihívás No. 2.

37 6 32
                                    

Köszönet érte Kira188-nak.

10 tény...:

Több is van rólam az Off Topic első részében. Több ötletem már nincs úgyse.

Kérdések:

Válaszaim:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Válaszaim:

1. A valódi boldogság keresése (és megtalálása, mert hát csak keresni elég szánalmas önmagában és hiábavaló) és valami maradandó alkotása. Ezt a kettőt messzemenőkig lehet fejtegetni, alpontokba foglalni és kiszínezni, de lényegében szerintem ez.

2. Ha ez a látás vagy hallás elvesztésére utal, akkor inkább a beszéd készségtől szabadulnék meg, de ettől a kettőtől soha. Látni és hallani akarok dolgokat. Önmagamat meg ki tudom fejezni akár jelbeszéddel is ha nagyon muszáj vagy írással. 

De hogy soha többé ne létezzen olyan, mint ZENE vagy OLVASÁS................ Asszem az olvasást dobom kukába, mert hát mégis csak létezik hangos könyv, de kottából nem hallom a zeneszámokat.

3. Kiadni őket! Vagy azt az egyet elsőnek, amelyikkel a leginkább készen vagyok... mihelyst készen leszek vele. 

4. Madár: Picúr (mellesleg, lány), halak: Gülüke 1-2-3-4-5-6....

5. Naná!Minden 5. meg is marad a táblában!

6. Város... Főváros.^^

7. Tanultam...Gazdaság és vidékfejlesztést tanultam... De gondolom sokan tudjátok,nem a szakmában helyezkedtem el. T-T

8. Ez kérdés? ;) ÉDUA 

(oké, oké, tudom, h kun eredete van, de mindegy)

9. A "The greatest showman" összes betétzenéje!!! 

10. Igen.



Kérdéseim:

1. Mit teszel ha nem tudsz elaludni, de másnap mindenképp időben (korán) kell kelned?

2. Mi az első lépésed egy új film megnézése után, ami piszkosul bejött neked? (úgy, h utána fanfic-eket kezdesz keresni róla,  mert annyira tetszett)

3. Amikor rohadt hideg van kint és legszívesebben az ágyadat sem hagynád el, hová utaznál?

4. Kedvenc nassolni valód?

5. Legutáltabb műfajod könyvek terén?


Kihívottaim:

petrusssh

Sabocse

SaraCat1217

kagomehigurashi20175

TechnikusGT


Sok sikert, Hölgyeim! Alig várom a fejleményeket! ^^

Shina

Off Topic 2.0Where stories live. Discover now