Pohled PennyPřišla jsem jako obvykle ke Grilbimu.
,, Žďár lidi!"
Zařvala jsem přes celou hospodu a sedla na bar. Přede mě přijelo pivo, které nalil.... Grilbi?
,,Kde máš Sangi?" Otázala jsem se.
,,Ty to nevíš?"
,,Co?!"
,,No.... Uvidíš.."
Řekl Grilbi a dál utíral jeden z půllitrů.
Chvíli jsem přemýšlela co se mohlo stát ale pak jsem zaslechla známí hluboký smích toho kečupožrouta kterého bych nejradši zabila... Kurva... Ale s ním se smál ještě někdo jiný... Že by začal brát do hospody Papyra?.. ne.. ne.. ten má vyšší smích...
Nezbývalo mi než počkat než přijdou dovnitř. Dveře se otevřely a v nich stál Sans a... Sangi?!! Cože?! Jakože ta se s ním baví?! A proč.. je.. taková... Jiná.. počkat! Sangi... Je... Kluk?!!!!!!!
Vlezla jsem za bar, chopila se Whisky a začala jí chlastat rovnou z flašky... Tak na tuhle zprávu jsem fakt nebyla ready..
,,Tak už ses vzpamatovala?"
Podíval se na mě Grilbi.
,,Ne.. jak?! Co?! Proč?!!!"
Nečekala jsem na odpověď a odešla.
Ležela jsem na mojí posteli a jen tak čuměla do stropu.. všechno se tím změnilo... Jak.. proč.. ne...
Snažila jsem se s tím nějak vyrovnat.... Koukala jsem se po zdech kde byly různé obrázky.. většinou Sangi.. to moc nepomáhalo.. ale potom moje oči zabrousili na jednu fotku. Ihned jsem jí strhla ze stěny a dívala se na ní zblízka. Byla to fotka mě a mě z různých AU. A pak mě to trklo...
~ však ... Není jenom jedno au.. však.. není jedno au gender swap?! No jasně!!!~
Urychleně jsem vyskočila z postele a Portla se do gender swapu..
Urychleně jsem našla svého dvojníka a vše s ním prokonzultovala. Řekl mi kde najdu Sangi a tak jsem se tou cestou vydala a narazila jsem na ní sotva u Wather falls, což bylo super.
,,Hej!!! Ty!!"
Zařvala jsem na ní, lekla se a potom opatrně Začala:
,,Ty.. jsi Penny? Ale však Penny je.. kluk.."
,, Eh.. jsem z gender swap..neřeš.. hele nebaví tě už tenhle svět?"
Zeptala jsem se vyzívavě. Sangi se děsně vyděsila.
,, Och.. promiň, promiň.. tak jsem to nemyslela .. ech... Nechceš prostě jít do au, kde mají všichni opačné pohlaví? Stejnak jako já"
,,A proč... Však tam jsem taky, jako kluk.."
,,Hele, já ti tady jen nabízím jenom jakési.. dobrodružství?"
,,Um.. tak ... Zkusit to můžu.."Tak jsme spolu odešli do mého AU a zbytek dne jsem jenom Sangi ukazovala jak ostatní a seznamovala je s tím, že tady Sangi teď bude "žít".. teda pořád mi opakovala, že ještě neví, ale tak.. nah..
Okkkk!!
Tak jo! Čekali jste minimálně to byl asi rok ( já fakt nevím xd) ale konečně je tu první kapitola z další knížky o Penny a Sangi!
Tu starou sice mazat nebudu, ale je tam spousta věcí které neplatí a tak páč, Penny má třeba úplně jinou povahu.Jo ale btw, tato kniha nenavazuje na tu předchozí.
Sangi není má je: LpsGagiva
Toto byl kratší úvod. Počet slov: 482