1K olmanın şerefine Bölüm tadında! Lütfen herkes okusun!

199 21 96
                                    

Şimdi can içlerim biliyorum, yeni bölüm sandınız. Ama değil:( Öncelikle yeni bölümün 4 - 5 gün içinde sizlerle olacağını belirteyim.

Ve gelelim konumuzaa:)))

Şimdi gençler, ben demin telefona bir baktim, mesaj panoma bir okurum bizim 1K OLDUĞUMUZU SÖYLEYİP SEVİNMİŞ!! Tabi ben şok ben vefat!

Tabi ilk bir kaldım ben öyle. Telefonun ekranına başladım boş boş bakmaya. Dedim ne ara? Biz ne ara bu kadar büyüdük?

1K ULAN! NE ARA?

Tabi bana bir mutluluk geldi bir neşe! Evin ortasında başladim çığlık atmaya. -yalan -

Tamam, çığlık atmadım ama acayip şekilde dans etmeye başladım. Hayır yani çığlık atsam babam evde. Anlatabiliöörmööm?

Yeminle şu an bunları 180° bir sırıtmayla yazıyorum.

Evet biliyorum oylar az okunma sayısına göre ama bu benim için o kadar da önemli değil. Sonuçta şu an hikayemiz 1K lık bir aile oldu ve bu bana yetiyor. Bir yerlerde birilerinin, benim yazdıklarımı okuyup eğlendiğini bilmek paha biçilmez bir duygu. Tabi oylar çoğalırsa sevinirmiyim? Tabiki sonuçta oylar da önemli. Fakat okunma sayısı benim için daha önemli. Birilerinin benim yazdıklarımı okumasını bilmek tarifsiz bir duygu.

Şimdi diğer bir konu ise;

Şu 1K olmanın şerefine özel bir bölûm yazmak istiyorum.

O bölüm şöyle olacak.

Yazacağım bölümde sizlerde olacaksınız.

Hikayeyi yazmadan önce okuduğum kitaplarda hep özenirdim. Böyle soru cevap bölümü olurdu.

Bizde buna benzer hir bölüm yapacağız.

Sizlerden isteğim hikayedeki karakterlere soru sormanız. İstediğiniz merak ettiğiniz soruları sorun. Çok eğlenceli bir bölüm olacak. Hikayeyi yeni okumaya başlayan arkadaşlar var onlar için bu özel bölümü ya bir hafta sonra yazacağım yada iki hafta sonra. Hem sorular çoğalır hemde bize yeni katılan arkadaşlarda sorar.

Böyle yani.

Buraya karakterlerimi bırakıyorum. Sorun onlara.

SORU SORUN! Spjkkdkspbsfj
_________________________________________
Satır arası yorumlarla, karakterlerin isimlerinin yanına sorularınızı sorun.

Ezgi:

Ezgi; "En çok bana soru soracaksınız bak içi fesatlar. Tımım mı? Hadi sorun."

"İkizim en çok sana sorsalar eline ne geçecek acaba? Hı?"

"Buranın starı benim de ondan. Hem sanane be pis köpek! Sen git önce çoraplarını yıka."

"Sende git kendini yıka. Bir haftadır banyo yapmıyorsun sen, ne konuşuyorsun?

Ezgi elinin tersi ile Emreye vurur gibi yapıp;

"Emre sana burdan bir çakarım. Böyle tam ağızının ortasına. Feleğin şaşar."

&

Ömer Alp:

Ömer Alp; " Sorun hadi. Bekliyorum."

"Allahım burada bile cool herif! Olum bölümün içinde değiliz, değiliz. Rahat takıl."

Ömer, karşısındaki tuhaf kıza baygın baygın bakıp;

"Ezgi bari burada sus. Ne olursun."

Ömerin ondan birşey istemesiyle otuz iki diş sırıtan Ezgi;

Sen Benim Wattpad Erkeğimsin!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin