1.bölüm

8 0 0
                                    

Saat 7.00. Gabriella Victoria Nın kapısını çalarak içeri girdi. Daha uyanmamıştı bile. Gabriella uyandırmak üzere yanağına bir öpücük kondurdu. Elbette ki Victoria bu gün mutlu kalkmıştı. Çünkü öğlen 1 de uçağı vardı. Okuluna geri dönüyordu.  Kalkıp hazırlandı. Üstüne bir sweat altına ise parlak bir tayt klasik botunu giydi. Valizini tam anlamıyla hazırlamıştı. Sırt çantasını ve bel çantasını da hazırladıktan sonra aşağı kapı girişine indirdi. Charles kardeşi Victoria yı arkadan tutarak kucağına aldı ve sarıldı. Babaları ise dışarı yürüyüşten yeni gelmişti ve onları öyle görünce şaşkınlıktan gülmeye başlamıştı.
Victoria:
- charles ne yapıyorsun canımı acıttın!
Charles:
- pardon bücür. Dikkat et orada bu göbeği açık tişört seni baya seksi göstermiş. Beğendim. Erkek arkadaşın olunca anında haber ver.
***
Kahvaltı yapmışlardır saat daha on olduğu için Victoria biraz çıkıp dışarıda dolaşır.  Gabriella ödevini bitirmek üzere odasına çıktı. Bob ve soloria ise kapalı terasa geçerek kahvelerini yudumlayarak sohbet ettiler.
Victoria dolaşmak için çıktığında charles ta onunla birlikte çıktı.
Charles:
-Victoria oradaki evin büyük mü hani şu satın aldığın?
Victoria:
-İki oda var birtane de büyük salonu. Yani biraz büyük ikinci kat zaten hava alıyor.
Charles:
-Hm anladım.
Victoria:
- eee abi sen ne yaptın kristina ile hm?
Charles:
- bişe yapmadım en son geçen hafta görüştük. O dön biraz olaylıydı sonra ailesi yasaklamış biraz evde kalması gerektiğini söylemiş. Yani öyle.
Victoria:
- ne oldu ki geçen hafta?
Charles:
- ya biraz içmiştik onlarda evdelermiş. Tabi ders çalışıyorduk bir anda kendimizden geçip yatağa doğru ilerlerken işte birlikte olmaya doğru yürümüşüz onlarda sesleri duymuşlar çıkmışlar sonra işte olaylar orada koptu.
Victoria:
-Hm anladım.
**
Eve geri dönerler ve saat onbir olmuştur. Artık evden çıkmak üzere vedalaşırlar ve charles arabasıyla Victoria yı havaalanına bırakır. Gabriella da onlarla gider.
Havaalanına kadar şarkı söylerler sonra gabriella ve charles Victoria dan bir şarkı söylemelerini isterler. Victoria başlar Söylemeye. En sevdikleri şarkı olan somonie like you yu söyler. Şarkı gittiğinde havaalanına gelmişlerdir. Valizi ve çantaları indirdikten sonra vedalaşırlar ve Victoria içeri girerek gider. Bir 28 dakikalık bir bekleyişten sonra uçağa binerler ve havalanmaya başlarlar.
***
3 saat sonra...
Artık Victoria Londra ya ayak basmıştır. Derin bir nefes alarak evime hoşgeldim der.
Yorgun olduğu için bir an önce taksiye biner ve eve doğru yol alır. Yarım saatlik bir taksi yolculuğundan sonra eve varır ve yukarı çıkarak valizini gerçeği kapıda bırakarak koltuğa gidip uzanır. Dört saatlik bir uykudan sonra kalkıp valizini boşaltarak dolabına yerleştirir. Evini son birkez toparlayarak yemek yapmak üzere mutfağa koyulur. Canı makarna ve tavuk sote çekmektedir bu yüzden yapar ve yer. Biraz çizim yapmak üzere ders çalışma odasına ilerler. Bir türlü ilham gelmemektedir. Ama son anda eski sevgilisinin onu nasıl aldattığı aklına gelir ve bir anda düşünceleri göz yaşları kağıda dökülü verir. Beş saatlik bir çizim sonrasında saat artık gece on iki olmuştur ve duş alarak yatağa girmek için pijamalarını giyip uyumuştur. Ne de olsa onun yarın okulu var ve tanışacağı yeni hocaları ve arkadaşları var.
;)

Staj Sayesinde TanıştıkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin