31

205 18 12
                                    

Fuckkk. Fuck fuck fuck.
Moje myšlienkové pochody toto ráno boli veľmi pestré. Došlo mi, že som už asi týždeň necvičila, že som strašne unavená a lemravá. Tiež mi došlo, že mám na lícach dve odtlačky rúk. Bolo však skoro ráno, a ja sprostá som si povedala, že určite nebude nikto hore. Veď prečo neísť zbitá na oči ostatným, všakže? Takže som na seba nahodila podprdu a kraťasy. Ďalšia hlúposť. Všetky tie cucfleky, ranky a podobné neidentifikovateľné veci na mojom tele neboli zakryté. Mne ale najmúdrejšej na celom svete to ráno nepáli, takže som sa takto oblečená vychystala do telocvične. Zišla som na prvé poschodie, pohoda, a potom na prízemie. To už však taká pohoda nebola. Na gauči raňajkovala Christina s Corbym a Jonah. ,,Dobr...čo sa ti to preboha stalo Terka?" Vystrašila sa Christy. ,,Nooo vlasne ani neviem asi niečo pri tréningu. " snažila som sa vymyslieť čo najspoľahlivejšie klamstvo. ,,Vieš, včera keď ste boli všetci v kine, bol tu môj tréner a spolu sme trénovali box. V ringu. Takže mi uštedril pár rán. " vykoktala som zo seba. ,,Jasné. Cucfleky z boxu. " pozrel sa na mňa Jonah so zdvihnutým obočím. Pokrčila som plecami. ,,A čo tvoje líca?" Zrúkol na mňa Bean. ,,Máš ich celé červené a zreteľne na nich vidno odtlačok ruky. Kto to urobil?" Pokračoval. Nevedela som čo mám v tejto situácii robiť. ,,Alebo teda inak, s kým spávaš?" Opýtala sa ma Christina. Bola som v slepej uličke. ,,Nechcem to riešiť. Keby som chcela, tak to už viete, dobre?" Zvýšila som na nich hlas a bez toho, aby som počkala na ich odpoveď som zbehla ešte nižšie do telocvične. A začala som cvičiť.

Jonahov pohľad :

Terka zbehla dolu do telocvične a za chvíľu bolo počuť udieranie do mechu. ,,Kto to môže byť? Kto s ňou spáva?" Nahlas rozmýšlal Corbyn. ,,Ja by som sa skôr pýtal, že kto jej spravil to všetko. " odpovedal som mu. Kto môže kurva dať dievčaťu facku? Je pravda, že posledné dni chodí ako mátoha. Málo je, skoro nechodí von. Kto jej môže takto ubližovať. Celý hrudník mala posiaty krvavými kúsancami. Na pár miestach mala modro fialové modriny. ,,Čo kto spravil?" Opýtala sa rozospalo moja sweety. Zazívala, a ja som jej pokynul, nech ide ku mne. Posadil som si ju na koleno. Ona mi dala pusu na ústa, a ja som ju pohladkal po vlasoch. Ľubim ju. Každý deň viac a viac. ,,S niekým Terez spáva. " odpovedala jej na otázku Christina. ,,No a? Je to jej vec, a keď nám to oznámy, tak fajn. Keď nie, tak nie. Je to jej život. " skonšatovala Tate a pritúlila sa k mojej hrudi ešte tisnejšie. ,,To by bolo celé pekné, keby ju ten fagan nebil. " povedal som. Ona sa hneď narovnala. ,,Čože robí?" Spýtala sa. Určite verila, že zle počuje. ,,Že ju bije. " zopakoval som jej. ,,Celá bola posiata či už väčšími alebo menšími modrinami, cucflekmi a niekto si dal toľko práce, že jej do krku vyhrýzol celú svoju zubnú kartu. " zhrnul celý problém Corbyn. Tate sa postavila a vstrebávala čo práve počula. ,,Je mi jedno aký kokot to urobil, ale osobne ho rozpáram manikúrovými nožnicami. Nie, to by bolo príliš milosrdné. Uškrtím ho. Pomaly pomaličky. Alebo zoberiem tupý nožík a postupne mu budem ukrajovať z tela. Alebo ho budem postupne namáčať do vriacej vody." Keď si uvedomila, ako sa na ňu všetci pozeráme, zmĺkla. ,,Okej, tak ho rýchlo a potichučku podrežem. " prekrútila očami a ja som sa začal smiať. Pre toto ju tak veľmi milujem. ,,Idem za ňou. " ,,Ideme s tebou. " povedal som jej a všetci sme sa postavili. ,,Kam idete?" Opýtal sa Jack, ktorý bol nejako podozrivo skoro hore. ,,Ideme za Terez do telocvične. " odpovedal mu Corbyn. ,,Prečo?" ,,Poď a uvidíš." Smitne sa usmiala Christina, a tak sme všetci piati šli dole. Terka zúrivo boxovala do vaku. Mala silné a rychlé údery, ktoré boli neskutočne vytrvalé, a byť teraz na mieste mechu, už by ste sa nezobudili. Jack zhíkol od hrôzy keď ju zbadal. ,,Pre boha. " vystihol to úplne presne. Tate tá len stála s otvorenou pusou, a nevedela čo má povedať. Ona si nás nevšimla a búchala si ďalej. Potľapkal som chalanov po chrbte, nech už ideme. Tak sme sa hore naraňajkovali, a už sme o tom viac nerozprávali. Tate bola zadumaná, určite vymýšľala ďalšie spôsoby smrti pre toho debila. Jack ten sedel na sedačke a niečo robil na mobile. Ja som s Tate, Christinou a Corbynom šiel na pláž. Kým je teplo, treba si ho užívať.

Pohľad Jacka

Nevedel som, čo mám Terke povedať. Za ľutovanie by mi jednu strelila, povedať mi nič nepovie. Možno by som ju mohol opiť. Ale to tiež ťažko spravím. Chcem vedieť kto jej to robí.
Nechcem aby trpela. Mám ju rád. Je to úžasná kamarátka. A chcem dať ju a Daniela dokopy. Vždy keď sa na ňu pozerá, je v tom pohľade toľko lásky. Neviem či si to ona nevšimla, ale tak to by musela byť slepá. Akurát najprv sa treba zbaviť toho neprajníka ktorý jej to robí.
Celý deň som zo Zachom hral v mojej izbe hry. Bol nejaký mĺkvy. ,,Čo ti je Zach? Nejak niesi vo svojej koži. " on pokrčil plecami. ,,Zle som sa vyspal." Ja som chápavo prikývol. Mal som to podobne. Celú noc sa tu všade ozývali vzdychy a mne to už liezlo krkom. ,,A ako ty a Loren?" Spýtal som sa ho. Poslednú dobu sme sa dosť odcudzili.
,,Vpohode. Len... ja neviem. " ,,Čo nevieš?" ,,Nie som si istý ši ju naozaj milujem, vieš?" ,,Tak potom prečo s ňou si?" ,,Lebo musím. " ,,Nič nemusíš. Len platiť dane a zomrieť. To vraví Terez. " on zjavne povedal viac ako chcel, a už bol ticho. ,,Zach viem, že niečo  medzi Terez a tebou je. " on celý zbledol. ,,Nie je to tak ako to vyzerá. " začal koktať. ,,Zach neboj sa, chápem že si nemôžeš vyberať medzi ňou a Loren. Rozumiem, keď Loren miluješ, a ona Terku nemá rada, tak sa s ňou nebudeš veľmi baviť, lebo Loren nechceš stratiť." Rozprával som mu. Zachovi sa vracala farba do tváre. Zdalo sa mi, že na tomto celom niečo nehrá. A neviem čo. Zach je môj najlepší kamarát, a poznám ho viac než dobre. Viem o každom jeho tajomstve. Aspoň som si to myslel.


🌹
BIG PLANS✨✨
Ak ste ich novú pesničku ešte nepočuli, okamžite vypnite wattpad a bežte si to pustiť. Podľa mňa je to zatiaľ ich najlepšia pesnička a vy si hovorte čo chcete. ✨✨💕

Why Is So Hard To Say | ZACH HERRON | SKWhere stories live. Discover now