1|

87 14 110
                                    

Not: Oyunları yazmayacağım. Yok Melik şuradan atladı, yok Nora suya atlayıp yüzdü diye yazamam o kadar kb. Survivor'ın aynısı olmayacak

Not 2: Şu kameranın karşısında konuşma yerlerini ayırt edebilmeniz için italik yazacağım~

✖️✖️✖️

-Ünlüler-

Melik Yandanverdi

"Açık konuşmak gerekirse burada daha fazla kalabileceğimi sanmıyorum." dedi Melik ardından da saçlarını kaşıdı. "Bitlenmeye başlıyormuşum gibi hissediyorum. Ya cidden bitlenirsem?"

Ufak bir sessizliğin ardından konuşmaya devam etti.

"Pirinç dışında yemek yemek istiyorum. Hindistan cevizi yemekten götümden hindistan cevizi çıkacak yakında. Her şeyi geçtim, bugünkü kahvaltı ödülünün olduğu oyunda 10-1yenilmek nedir? Diğer takım üyelerinin umurunda olmaması komik de zaten."

"Oyunların hiçbirini kazanamamamız da ayrı bir şey zaten. Ceyda ayakkabısı kirlenir diye koşmuyor bile. Aman ayağına kum girmesin prensesin. Tüm yarışma boyunca başlangıç yerinde dikilip duruyor öyle. Karşı takım da ki Çeri de bundan yararlanıp depar atıyor ona." Melik ayakkabılarına baktı, ardından kameraya geri döndü. "Ben 600 liralık ayakkabımı feda ettim. Şuna bakar mısınız?" Ayakkabısını kameraya doğru uzattı. "Her yeri çamur içinde! Bembeyaz ayakkabıydı bu, artık kahverengi oldu!"

"Ece ayrı bir şey zaten. Tırnağı kırılacak diye yürümüyor bile. Senin ayak tırnaklarını kimse görmüyor zaten, görsek de oturup ayak tırnağının ojelerine mi bakacağız? Bari puzzle oyunu yapsın diye çıkarıyoruz, ya el tırnağımdaki ojem çıkarsa diyor. Senin o ojeleri yanında getirmene kim izin verdi zaten? Acun Bey! Hani kıyafet ve ayakkabı dışındakiler yasaktı?"

"Janset'e gelmek bile istemiyorum... Ama... Onun arkasından konuşmazsam ayıp olur şimdi." Melik boğazını temizledi ve elindeki yaprağı yere attı.

"Hayır yani, bir insan oyuna gidecekken ne diye fondöten sürer? Yüzünde büyüyünce iz yapacak, haberin yok canım. Fondöten var diye havuz oyunlarına sokamıyoruz. Ulan zaten tüm oyunlar da havuz oyunu. Fondöten sürme bir seferliğine diyoruz, bu sefer de ya rimelim akarsa diyor. Senin rimelini kim ne yapsın? İ-"

Birden kameranın kapanması ile Melik'in cümlesi yarım kalmıştı. Melik oturduğu taştan kalktı ve kaldıkları yere doğru gitti. Dakikalardır taşın üzerinde oturmaktan götü acımıştı.

Ceyda denizde yüzüyordu, Janset makyaj yapıyordu ve Ece yemek yiyordu. Neden bu takıma düştüğünü yeniden sorguladı Melik. Nasıl bir günah işlemişti kim bilir.

Survivor başlayalı 2 hafta olmuştu ve hiçbir oyununu kazanamamışlardı. Acun Ilıcalı'nın zalim olmasının yanında, Melisa gözlerinin içine bakarak karşılarında pizza gömüyordu. Melisa bundan ne kazanıyordu ki?

Melik çantasından hırkasını aldı ve sahilde koşmaya başladı. Tek antrenman yapan ve oyunları önemseyen kişi oydu zaten. Elinden geleni yapmaya çalışıyordu.

Ece Yılan

"Melik kesin yine arkamızdan konuştu, oyun kazanamamamız hakkında." Ece elindeki son tırnağına da oje sürdükten sonra ojeyi kapattı ve yanına koydu.

"Bu ojelerin bir tanesi 70 lira Melik! Sırf iki bi oyun oynayıp da o yağlı yemekleri yiyip kilo alacağıma, 70 liralık ojemi buna feda edemem."

Tırnağındaki ojenin kuruması için üflerken diğer yandan konuşmaya devam etti. "Hem, gucci tişörtümün kirlenmesine izin veremem. Senin o beyaz ayakkabılarından bile pahalı kıyafetlerim Melik."

Ece, geri döndüğünde Ceyda ayakkabılarını temizliyordu. Hem içini hem de dışını güzelce silerken bir yandan da şarkı söylüyordu. O ayakkabılar her türlü kirlenecekdi zaten...

Janset bir elinde aynayı tutarken diğer eliyle de eyeliner çekmeye çalışıyordu.

✖️✖️✖️

bn döndüm slm düzenlemeden 2018-2019 haliyle yayınlıcm cok üsendim.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 26, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Survivor |Grup Kitabı|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin