Sabah alarmıyla ayağa dikilen Victoria bu gün biraz gergin ve akisidir. Üstüne bir hoodie ve altına bir şort spor ayakkabı giyerek hem seksi hem tatlı görüntüsüyle mükemmel olmuştur. Evden çıkmak üzere anahtarını çantasını ve dosyasını alır. Taksi çağırır ve okula 30 dakikalık bir süreyle ulaşır. Okulun kapısında onu mükemmel birşey karşılar ama kendisi bu gün biraz aksi ve sinirli biri olduğu için ve içeri müzik dinleyerek girer. Binanın içine girdikten sonra tasarım hocası Victoria yı durdur ve tatilinin nasıl geçtiğini sorar.
Victoria:
- hocam açıkçası sizle herşeyimi paylaşıyorum bunu da paylaşacağım.
Tasarım öğretmeni:
- evet söyle Victoria kötü bişe mi oldu?
Victoria:
- yani biraz. Erkek arkadaşım beni aldattı. Ben bunun üzerine arabayla kaza yaptım ameliyat falan oldum. Ama şöyle birşeyde var. Londra daki bir okuldan bir öğrenci benimle iletişime geçti ve beni model olarak kullanmak istiyormuş. Kıyafet giydirip poz vermek yani. Bende kabul ettim.
T.öğretmeni:
- yaa kaza için ve sevgilin için üzüldüm ama bir yandan da senin için sevindim böyle güzel bir vücut için bence kaçırmamalı. Bak seni kiminle tanıştıracağım. Bundan sonra özel tasarım dersine senin bu hoca girecek ben biraz yoğunum. Ah bak işte geliyor. Yeni tasarım öğretmeni.
İşte bu odur. Yakında aşkı başlayacağı adam.
Loui:
- merhaba.Victoria:
- (asık bir yüzle ve gergin bir ifadeyle) merhaba
T.öğretmeni:
- loui bu Victoria senin yeni özel öğrencin. Bundan sonra haftada 10 saat birlikte olucaksınız.
Victoria:
- peki tamam sonra görüşürüz. ( gergin bir ifadeyle söyler)
Sınıfına doğru giderken kristina karşıdan gelir. Kristina Victoria nın en yakın arkadaşıdır.
Kristina:
- selam nasılsın?
Victoria:
- idare eder.
Kristina:
- anladım sen ters tarafından kalkmışsın bu gün.
Birlikte sınıfa giderler ve hocaları gelir...
2 saatlik bir dersten sonra öğleden sonraki ders gelene kadar kantine inerler ve bir tost bir kahve alarak bahçede soğukta otururlar.
Karşıdan loui hoca gelmektedir. Victoria nın bacağına kahve dökülür ve loui hoca koşarak Victoria nın yanına gelir. Bacağını temizler fakat boş. Çünkü biraz aksi bir tavırla ayağa kalkarak:
- bacağımı temizlemek size mi düştü! Der.
Ve oradan hızlı bir şekilde ayrılır derken yürüdüğü yolda başka birine çarpar bu sefer kahve üstüne dökülür. Bu sefer Loui koşar ve üfleyerek kucağına alır ve revire götürür. Revir doktoru bluzunu çıkarmasını ister ve utanmadan çıkarır. Loui göğüsünün kızardığını görür ve gidip su sürer. Victoria hiçbirşey yapamaz çünkü kilitlenmiştir. Revir doktoru:
-sadece kızarmış ama ileriki günlerde tahriş olabilir. Bu yüzden krem yazacağım yalnız ailen varsa onlar sana sürmeli çünkü sen süremezsin.
Victoria:
- ailem yanımda değil Kanada da ama ben sürerim siz karışmasanızda olur.
Loui:
- teşekkürler ben hallederim.
Victoria:
- sen neyi hallediyorsun acaba?
Loui:
- (konuyu değiştirerek) tişörtün ıslak ve kirlendi. ( ceketini çıkarır ve ona verir)
Victoria:
-teşekkür ederim ama gerek yoktu.
Loui:
- ortalıkta sütyen ile dolaşmana izin mi verecektim. Ayrıca senin orandaki dikiş izi mi?!
Victoria:
- seni ilgilendirmez.
Ceketi gitmek yerine montunu giyer.
Revir odasından çıkarak öğle arasındaki dersine yönelir. Loui arkasından koşar tişörtünü vermek için fakat yetişemez.
2 saat sonra dersi bitmiştir ve eczaneye gitmek üzere okulun karşı caddesine geçer. Eczaneye girerek kremi alır ve tam taksi çağıracakken Loui önüne arabasıyla gelir ve binmesini söyler. Binmediği için zorla bindirir, bindirirken eli kahve dökülen bölgeye gelir ve Victoria yanmasından dolayı bağırır. Loui telaşlı bir şekilde üfler. Sonra yanına oturur. Arabada klimayı açar. Victoria nın göğüsü yandığı için montunun önünü açar var klimanın üflediği yere götürür. Loui şaşırır ve bir anda onu tutacakken eli göğüsümde değer. Victoria vurmaya başlar ve sonra sakinleşir.
Loui:
- evini tarif et.
Victoria:
- cehennemin dibinde!