Kalbe dokunmasini iyi biliyorlar, ama kırarak. Beni kırmaktan nefret ettiğni söyleyenler, parçalarken zevk mi aldı merak ediyorum.
Üzülme değmez sözünü duymaktan sıkıldım. Değmeyenlere zaten üzülmem. Üzüldüğüm şey;değmeyenlere yüreğimin değmis olması.
Cevap veriyorum zamanla her şey geçer diyen akıllılara; geçen tek şey zamandır. Anlayan, anlatsın anlamayanlara.Kim istemez ki mutlu olmayı ama mutsuzluğa da var mısın?
Ne kadar silersen sil, ya yırıiıir defterin yada izi kalır cumlelerin.
Kimseyi suçlama, suçlanacak biri varsa o da sensin. Sonuçta o sana küçük bir umut verdi, sen ise ona her şeyini verdin.
Yaşayanlara seven sevene dünyada, biz öldüğümüzle kalmıstı
Açıklamaktansa kıskanılmaktan daha iyidir.
Insan sevdiğini bırakmaz, sevmek birakir insanı...
Olur biter. Geçer gider. Ama canımı yaka yaka yutkunduğum şeyler var.
Kırgınım... en çok neye, en çok kime ve neden bu kadar olduğunu artık hatırlayacak kadar kırgınım...
Ask sahiplenmek ister, ikilemde bırakılmayı değil.
Evim diye sığındıklarımız bizi sokakta bırakmış, haberimiz yokmus.
Oysa biz de çiği süt emdiki; ama nankörlük damarımız tutmadı hiç.
Baskalari için kendinizi unutun, o zaman sizi de hatırlacaktır.
Sızlama be kalbim, bırak gitsin biliyorum acıyor ama unutmak lazım o yalancıyí. Unut boşuna atma deli gibi, çünkü gelmicek geri, sevmicek eskisi gibi. Geçmisi bırak da önüne bak. Kırıldın biliyorum ama hayat devam ediyor. Kolay değil acıları bir köşeye koymak, koy orada dursun olmaz mi? Bence olur.
Kuruşu kuruşuna hesapladım, inan beş para etmezsin!!
Hey sen, eski ben!
Beni sürekli hayal et.
Ben kim miyim?
Suratsiz bir hayalet.Tok insanlar sevin...
Çünkü, gözü aç bir insanın karnı as- la, nefsi aç bir insanın ask-la doymaz.Olmadı diye sızlandığın dua ya, gün gelir olmadı diye şükredersin.
Hayal kurmayi seviyorum, çükü orada kötü insanlar yok.
Kim bilir? Bekli bizden habersiz edilen bir dua kurtaracak bizi.
Ne olduklarını yüzlerine vurmadığımız için kendilerini kusursuz sanan insanlar var!!! Bir öleni geri getiremezsiniz bir de kaybolan güveni.
Düstüğünüz yerlerde yaşamayı, kırdığınız kalpler yüzünden hak ediyorsunuz.
Sana yapılan kötülüğün karşılığını vermek yerine. Öfkenin dinmesini bekle.Eğer sana varlığıyla yokluk yaşatan biri varsa sil gitsin.
Sana hata yapanı sil gitsin affetme sadece onu şımartıcaktır. Bozuk mayafan peynir tutmaz azizim.