1. rész (Első)

81 0 0
                                    

Fogalmam sem volt, hogy a rossz tett kinyúllik sok-sok baromságra.. De szerintem akkor vágjunk is bele! Elmesélem mindennek az elejét, ami egyben azt jelenti hogy itt kezdődött minden! Emiatt lettem most az, aki vagyok!

Néha úgy érzem anyáék örökbe fogadtak engem. Nem tartozom ide, és sehová sem! Bár ami az örökbefogadást illeti .. szegény gyerekek úgy kivannak oda állítva mint a kutyák a menhelyen, mikor mész, hogy most még is melyiket fogadd örökbe! Borzalom!! Sőt még némelyik szülő úgy is viselkedik mintha kutyát akarna otthonra és úgy is válogat..Csak ezek gyerekek!!
Ja de várj! Honnan is tudhatnám, hogy így megy minden az árvákkal (?) Van egy öcsém, most 9 éves. Anyáék úgy gondolták mikor 13 éves lettem, hogy lassan kirepülök az ajtójukon szóval örökbe fogadtak inkább egy 5 éves fiút. Amúgy a neve Mike de kibaszottul rühellem a fejét!! Folyton okoskodik, benyal a szülőknek és anyáék még azt is gondolják,hogy ő 9 évesen okosabb nálam!! Na hát igen.. talán 15 évesen jöttem rá arra,hogy baszki anyámék nem igazán szeretnek! De ami azt illeti szerintem én sem szeretném magam:(

Február 23.
Ma jött el a pillanat,hogy egy új helyen kell iskolába mennem, talán dolgoznom de inkább úgy írnám hogy élnem! Anyámék azt sem tartották tiszteletben hogy csak annyit kértem hadd érettségizzek még le az én iskolámban. Persze hogy nem engedték hiszen Mikenak sürgősen iskolát kellett váltani a felsőbb oktatás miatt, mert ahogy fogalmazott idézem: - Anya muszáj iskolát váltanunk mert ezek azt sem tudják mi az az igazi tanulás és nem akarok olyan lenni mint Elena! Nézd meg ő belőle milett ebben az iskolában! Semmi! És szerintem nem is lesz belőle sok minden!..
Na ja! Kb! Meglepődtél mi? Hogy egy 9 éves fiú szájából ez jön ki.
Szóval anyámék ugrottak is egy szavára, majd talán 3 hét múlva kijelentették csomagoljak, költözünk Los Angelesbe. Félre értés ne essék, imádom ezt a helyet, de még is csak a régi sulimban könnyebb lett volna le érettségiznem.
Na meg szép igaz de annyi, neharagudj a kifejezéstől, elkényeztetett kurva van itt hogy az nem kifejezés. Földbe gyökerezett a lábam mikor a házunkhoz értünk. Nesze neked New Yorkból jőve vállik majd belőlem itt egy kis ribi.. (Anya saját magadat hibáztasd majd ne engem;(.)
És hát igen eljutottunk oda arra a pontra ahol talán megkezdődik az "igazi" életem!

Just friend~..~Where stories live. Discover now