Rozdział 1

5 0 0
                                    

Były sobie dwie najlepsze przyjaciółki znały się od małego były dla siebie jak siostry. Chodzą do szkoły podstawowej do klasy 6a była to klasa sportowa, ponieważ dziewczynki uwielbiają sport. Jedna miała na imię Alicja druga Iga były dla siebie stworzone uwielbiały ze sobą spędzać czas. Lecz nadszedł koniec wakacji i jutro zaczynał się nowy rok szkolny i nowe problemy.
Alicja jak zwykle punktualnie czeka przed klatką Igi by razem mogły udać skę do szkoły. Niestety gdy Iga wyszła z klatki potknęła się o kamień i podarła sobie rajstopy. Wróciła szybko do do domy i je zmieniła niestety dziewczynki się spóźniły 7 minut ale naczęściej pani się nie zorjętował zapomniałam wspomnieć ( Ich wychowawczyni to Ewa Gońda uczy polskiego i jest dość wymagającym nauczycielem).  Najpierw pani dyrektor stanęła na środku naszej tak jakby sceny i ogłosiła rozpoczeńcie roku szkolnego każdy z obużdnkem krzyknoł "tylko nie to " No Sorka ale ja też zbytnio nie lubię się uczyć. Później nasza wychowawczyni pani Ewa przywitała się z nami jeszcze raz i dała nam plan lekcj oczywiście Alicja jak zawsze musiała coś zrobić i niechcący wylała wodę na panią Gońde oczywiście odrazu pobiegła po papier ale pani uśmiechnęła się i powiedziała nowy rok szkolny to w końcu tzrzeba od czylegoś zacząć. Później rozeszliśmy się do domów.


Napisz w komętarzu czy ciekawi cię książka i czy dalej mam pisać mam nadzieję że tak

Część 2 zależy od was❤️

Przyjaźń i jej problemy Where stories live. Discover now