🔞/part 1- мэдрэмж/🔞

791 25 0
                                    

Сайн уу намайг Ким Тэха гэдэг. Ахлах сургуулийн 2 дугаар ангид суралцдаг. 17 настай. Би хэдий 11дүгээр анги ч гсэндээ маш залуухан. Учир нь бага ангиа 5 наснаасаа эхлүүлсэн юм. Гэхдээ би дээд ангийн эгч нараас илүү маш муу охин. Жилийн өмнө 10 ангид аа санаадгүй байдлаар ангийнхаа Жонгүг гэдэг бандид хүчиндүүлснээр энэ бүх үйл явдал эхэлсэн юм...

~Өглөө 7:30 минут~

Би: Ааиишш... Хараал ид! Энэ нэг дэхь өдрийг хараал идэг!!! Иоо толгой толгой❌энэ гэр орныгээ бүүр авах юм алга хаха хамаа алга хурдхан арилж үзье!

Нүүр ам аа янзлаад үс ээ ороон богино банзал аа улам богинохон болгон торон тирко өмсөж хар өндөр өсгийт өө углаад сургууль руугаа явлаа..

~30 мин дараа~
Аахх муу охин нь ирлээ сургууль минь... Ээж нь ирлээ Жонгүг аа😏

/flashback/

Жонгүг: Ээ Тэхаа.. Тэр чинь өнгөрсөн зүйл тэр үед чи ч жхн бсан би ч жхн бсан юмны учирыг мэдэх блогү бсан чи зүгээр л хүчиндүүлсэн жирэмсэн болоогүй биздээ айн тийм үү?/орилох/

Би: Аан тгсэн үү? Зүгээр л хүчиндсэн гэнэ ээ. Тэрнээс чинь болж би өөрийгөө ч аав ээж 2ыгоо ч алдаж бас алсан./алгадах/

Жонгүг: түйй /нулимах/

Би: чамайг нмайг яаж зовоосон одоо удахгүй би хариугаа чамаас авна. Одооноос би чиний ээж намайг хэлсэн л бол бүгдийг хий!

Жонгүг:.....

°flashback end°

Би: Жонгүг аа миний туулайхан чи минь өнөөдөр ямар халуухан харагдаж бнаа.

Жонгүг: Чи минь ч гсэндээ бүүр үнэхээр тачаангуй харагдаж бна шүү. Бүр сэрэл хөдөлчихлөө.
/*рхтнээ оролдох/

Би: Одоо заалны харанхуй өрөөнд удахгүй хүрээд ирээрэй.

Жонгүг: гэхдээ хичээл?

Би: засс хаяачдээ новш гэж....

Жонгүг: Ойлголоодооо халуухан амьтан юм даа за удахгүй очино оо хүлээж байгаарай.../гүйх/

Би: Хурдалаарай...

гээд би харанхуй өрөөнд орон гэрлийг нь бүдэг дээр нь асаан
Хувцас аа бага зэрэг задгайлан Жонгүгыг хүлээн тачаадан хэвтэж байлаа. Гэтэл удалгүй Жонгүг орж ирлээ. Түүнийг би сандал дээр суулган өмдийг нь бага зэрэг шувтлан урд нь зогсоод өөрийнхөө хувцасыг тайчиж эхэллээ. Банзал аа тайлаад Жонгүгын өвөр дээр нь суун хөдөлж эхлэв. Жонгүгын *рхтэн нь маш томорсон блаа. Жонгүг ч тэсгэл алдан намайг өөрлүүгээ харуулаад дээрээ гарган чинэрсэн том *рхтнээ гаргаад намайг суулгаж орхив. Надад маш сайхан мэдрэмж, таашаал мэдрэгдэж бсан учираас түүний дээр зогсолтгүй хөдлөв.

Би: ахх ааааххх оохх Жонгүг аа охх

Жонгүг: Ээжээ надад өөрийгөө хэн гэдгээ мэдрүүлээд өг!! Аххх
/амьсгаадах/

гээд миний билхүүснээс барин бас хөдөлгөж эхлэхэд би үнэхээр их тачаадан гиншиж байлаа. Удалгүй би тавихад Жонгүг ханаагүй байгаа бололтой. Намайг доороо оруулан бүлж эхэллээ. Надад маш сайхан санагдаж байлаа.

Би: Жонгүг аа оохх хурдан...хүчтэй хурдан бүлээд өг оооххх../гинших/

Жонгүг: Ааааааахххх/тавих/

Би: Өнөөдөр би чамайг эдлэх болно... За юу туулайхан минь.
/үнсэх/

Жонгүг: Алив ээ ээжээ....🔞💙

Би ханаагүй тул дээр нь гаран дахин хөдөлж эхэллээ. Өөрийн эрхгүй чанга2 гиншиж түүнээс Жонгүг маш их таашаал авч байлаа.

Жонгүг: /аахилах/ оооххх

~1цагийн дараа~

Жонгүг: өнөөдөр үнэхээр схан байлаа.

Би: Тиймээ надад ч гсэн /үнсэх/

Бид 2 жхн байж бгад хувцас аа өмсцгөөн хичээлдээ суухаар орцгоолоо...

Гэтэл багш намайг дуудан дүн чинь тааруу байгааг анхаарууллаа.

Багш: ойрд чи их том хүн шиг болоод байгаа яагаад ийм болчихсон юм бэ?

Би: ядаргаатай юм /бувтнах/

Багш: Суу!

Би: /суух/

Гэтэл хажууд талд сууж бсан банди гар аа миний эмзэг газар луу хийх гэж оролдоход би ангиар дүүрэн орилчихов.

Би: Ямар новшоо хийгээд бгамбэ?

???: яагаад бгамбэ би ясын өөрөө эхэлчихээд..

Би: Жимин аа чи ямар аймар юм бэ?/орилох/

Багш: Ким Тэха!!! Суу!!!

Би: Ясан гэнээ? Өөрөө энэ Жимин дээ л хэл?

Багш: Гүээ чи чинь!!

Би: /гарах/

Гэтэл хэн нэгнийг мөргөөд уначихлаа....
Би: Бурхан минь!! Толгой еооо ямар гээч новш.....??

гээд дээшээ хартал... Вуааа үнэхээр схан залуу урд минь инээгээд зогсож байлааа.

???: Уучилаарай залуу хатагтай бэртээгүй биз?/гар аа өгөх/.....

Яаанаа ббэ'с хэтэрхий их том хүний юм бичихээр уйтгартай бну😥😂💙🙏🔞тгүл нмг аа өршөөж хайрла.💚 сайн хайрлаад өгөөрэй😻сэт&рэк😚💙 +50 хүрвэл дараагийн парт аа оруулнаа❤
Eegii Eegii 김수연 Б. Цэнгэг Анхмаа Б. Эгшглн Эшли

❤🔞#only_U🔞❤Where stories live. Discover now