Kapıya doğru yürümeye başladım. Acaba kim gelmişti? Uff inş Deniz değildir! Şimdi onunla hiç uğraşamam. Endişeyle kapıyı açtım. Ne görüyim? Furkan gelmişti!! Buruk bi mutluluk yaşadım. Hoşgeldin furkan dedim. Oda hoşbuldum gizemcim dedi. Bana "gizemcim" dedi. İnanamıyodum. Sonra Ablamın İlaçlarını Getirdiğini Söyledi.
Ablamın Odasına Gittik . Ablam Yatıyordu . Furkanın Elinden İlaçları Aldım Ve Mutfağa Götürdüm . İlaçlara Bakarken Ödeme Fişini Gördüm .
"Ohaa!Oha!Oha!" Dedim. Çünkü İlaçlar 342TL Tutmuştu. Furkan Zengin Birisi Ama Bu Para Çok Fazlaydı . O Parayı Furkan'a Ödemeliydim. Kendi Kendime Konuşurken Furkan Geldi.Elimde Fişle Beni Gördü Ve Bana Yaklaştı.
Uzunca Bana Baktı Ve Yanağımı Okşadı . Tam Bana Birşey Diyecekken Berk İçeri Girdi . Bizi Öyle Görünce Hafifçe Gülümsedi. Sanırım Yanlış Anlamıştı . Benim Bir Anda Yanaklarım Kızardı. Furkan İse Çok Sinirliydi. Ama Belli Etmemeye Çalışıyordu. Ve Sinirli Bir Şekilde "Neyse Benim Gitmem Lazım " Dedi Hızla Mutfaktan Çıktı. Dış Kapı Sertçe Kapattı . O An İçimden "Zaten Hep Böyle Şeyler Benim Başıma Gelir" dedim .
Ablamın Yanına Gittim . Ablam Furkan'ın Neden Gittiğini Sordu . Bende Bilmediğimi Söyledim. Berk Gece Bizde Kaldı Ablamın Başında Bekledi. Aslında İyi Biri Ama Bazen Beni Gıcık Ediyor.Kendi Kendime Saçma Sapan Konuşurken Sabah Oldu. Okul İçin Hazırlandıktan Sonra Kahvaltı Yapmak İçin Mutfağa Gittim . Kahvaltı Hazırdı. Her Zaman ki Gibi 2 Lokma Birşey Yiyip Evden Çıktım. Sonra Eve Geri Döndüm Ablamı Öpüp Yoluma Devam Ettim.
Okula Gelince Furkanla Karşılaştık. Beni Görmesine Rağmen Yüzüme Bakıp Selam Bile Vermedi . Bu Olay Beni Çok Üzmüştü . Off Zaten Bende Herşeye Üzülürüm. Ders Zili Çaldı. Derse Girdik. Tam Sınıfa Girerken Mesaj Geldi . Mesajda Şöyle Yazıyordu "Gizem....................."
+15 Okumada Devamı Gelir....
MrsYazarlar