9 fejezet

716 43 13
                                    

Üdv mindenki!!! Igen MÉG élek!!
:( *de csak még* Nyaaaa de itt is van a következő réssz. Gomene hogy ennyit kellet várnotok!!! 1. Sok könyvet irok 2. Nincs sok időm 3. Nincs mindig netem....
Nyaaaa de akor komiba milyen lett :) Irásbeli hibákért ellnézést.

[Név szemszöge]
Reggel van..... ara ébredtem hogy 5 kiváncsi és csodálkozó szempár figyel. Felültem és kicsit meg igazitotam H/sz hajamat.-Reggelt mindenki! Mit néztek ennyire?
-Semmit..... csak biztosra akartuk venni hogy tegnap nem-e álmodtunk. Mondta Kirushama.
-Szerintem nem álmodtunk. Mondta Denki.
-Huuuu de dinkák vagytok..... persze hogy nem álmodtátok! Ilyen nehéz elhinni hogy gonosz vagyok?!
-Hát öhmmmm..... igen. Mondta Kirishama.
-Túl jó szinész vagy. Mondta Izuku.
-Ezt jó tudni.... de mind1 Shouto- chan.... már tugyák?
-Nem.... Mondta Todoroki.
-Akor most mond el nekik.... jobb ha nem hazudtok a másiknak!!!
-Ize..... én tudtam hogy (név)-gonsz! Mondta Todoroki. Mire a 4 fiú tátott szájjal nézet a rideg tekintetű Todorokira. Akaratlanul is felnevettem a helyzeten.
-Bocs.... de ezek az arcok.
-Nekem mennem kell suliba..... visszont ti már nem jöttök! Gyertek elvisszlek titeket egy jó helyre.
Ekor felhivtam Kugoroshit, aki felvette.
Szia! (Név) vagyok.
Szia! Kicsi lány... mit szeretnél?
Értünk küldenél egy fekete lyukat?
Persze.... máris.
Ezzel lettetem a telefont. 1 perc múlva megjelent egy fekete lyuk. Át mentem rajta az 5 fiúval. Először Dabit majd Kugoroshit aztán Togát pillantotam meg. Dabi kiváncsian nézet rám Kugoroshival. Mig Toga izgatotan nézte a mögötem lévő 4 fiút.
-Sziasztok! Ime az új gonoszok..... mind profi gonosz  lesz! Visszont a szőke hajú robbanó bombával vigyázatok.... rajta a képeségemet használtam.
Ere csak bólintotak míg Toga a nyakamba nem ugrot.
-Elfogunk esni Toga-chan, ha nem engedc el. És ekor elestünk a helyzet ugy nézet ki hogy én Todoroki karjába estem míg Toga, Izuku karjába.
-Na de akor mutatkozatok beeee! Hmmm énis elmondom a nevem.
- Toga Himiko vagyoook! De csak Toga. Mondta vigyorogva Toga... miközben arcán halvány pirel nezet Izukura. Vagy tetszik neki vagy meg akarja ölni. Gondoltam magamban, eközben már apa is ide jött.
-Dabi. Mondta szűkszavuan Dabi.
-Kugoroshi.... Mondta vigyorogva Kugoroshi.
-Shigakari Tomura! Ja át vertek vagy becsapjátok a lanyom.... nektek végetek. Mondta unotan apa.
- Én jövök!!! Aztán pedig ti. Én (Gonosztevő név) vagyok.... de csak (név).
Mondtatomra mind az 5 fiúnak ki kerekedett a szeme. Csak nem azt hitték hogy gyenge vagyok?
-Az a (gonosztevő név) vagy.... aki legyőzte All Mightot egyszer és felrobbantot 4 árvaházat 10 iskolát és embereket öl? Mondta Izuku csillogó szemekkel kicsit remegve.
-Igen! Remélem nem hittétek azt hogy gyenge vagyok..... ugy látszik ma én sem megyek suliba....
-Igaz..... de akor holnap újra méssz velük. Mondta Dabi.
-Nem lesz fura?
-De az lesz. Ezért ezen a héten egyikőtök sem megy..... Mondta Tomura.
Yeeeey nincs suli!!! Gondoltam magamban. Mikor Todoroki mellém lépet és megfogta a kezemet.... amire aligláthatóan elpirultam.
-Todoroki Shouto vagyok! Engem már ismertek.... Mondta Todoroki. Mire Dabi és Kugoroshi dicsérően néztek rám. Míg Toga arcán egy perverz mosolyal. Apa pedig Todorokit bámulta gyilkos tekintetel. A jelenetre csak megforgatam a szememet.
-Bakugou Katsuki..... Morogta Bakugou. Mire cseles mosoly huzódot ajkaimra. -Lám lám Katsuki csak nem meg gondoltad magad?
-Tch.... álmodban talán. Mondta Bakugou.
-Oh ténnyleg Katsuki! Mondok még valamit ami miatt a talánból igen lesz.
-Tch.... ugysem tudsz olyat mondani.
- Hiszed csak..... Vivi miatt! Ő is gonosz hát légy vele gonosz.
Ere bakugou szeme elkerekedet. Míg Todoroki szomorúan bámúlt maga elé, miközben a kezemet szorosan fogta. Mert igen még most sem engedte el a kezemet.
-Kirishama Erjio..... hivjatok ahogy akartok. Vigyorgot Kirishama.
-Midoriya Izuku.... Mondta Izuku.
-Denki Kaminari. Mondta Denki.
Nem mert ő pikachuuuu! Gondoltam magamban. Ekor már 13:50 volt. Dabi vigyorogva pillantot rám és ment oda az 5 fiúhoz.
-Tudjátok milyen beceneveket adott nektek magában a hercegnő? Mondta vigyorogva Dabi.
-Nem.... Mondta Denki.
-Elmondom mielőtt a Maci mondaná el. Izu-chan te zöldbrokoli becebevett kaptál. Kiri-chan te pedig vöröske. Katsuki idegbeteg süni. Denki-chan te pedig pikachu becenett kaptál.
A fiúk furán néztek rám. Majd Bakugoun és Todorokin kivül mindenki nevetésben tört ki.
-És nekem? Mondta Todiroki.
-Rideg gyerek..... de te csak Shoto-chan maradsz.
Ere csak válat vont. A nap további réssze annyiból telt hogy Toga vigyorogva kérdezte a fiúkat rólam.... akik szivesen meséltek is. Míg apa és Dabi is kiváncsian hallgata amit a fiúk mondanak. Én Kugoroshival beszélgetem meg Twice-val aki idő közben megérkezet. Most megyek aludni. Miért vagy velem? Miért mondtál igent Shoto?

Nyaaa ennyi lenne a 9 fejezet. Remélem nem lett rossz! Komiba milyen lett?
Igyekszem a következővel addigis byby mindenki!

 Remélem nem lett rossz! Komiba milyen lett?Igyekszem a következővel addigis byby mindenki!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Megmentelek (Todoroki x reader) ÁTÍRÁS ALATTWhere stories live. Discover now