Hey! Selam nasılsınız? Ben iyiyiyim ve bu kitabı yayınlarken daha iyi olacağımdan eminim.
Öncelikle biraz kitabın içeriğinden bahsetmek istedim. Çünkü yazdıktan sonra her şekilde bir tepki alacağım ama bari belirttiğim şeylerden tepki almayayım.
Öncelikle kitap içerisinde yalnızca eleştirilmesi istenen kitaplar değil. Sözde yazar,okuyucu kitlesi,kullanıcı tipleri,shipler,fandomlar ve daha birçok şey eleştirilecek.
İçerikten bahsettik şimdi de kitapta sanırım tek kuralım olan olaya.
Her ne kadar bundan utanç duysam da burada eleştireceğim bir çok cringe kurguyu zamanında ben de okuyup oyladım. Yorum yaptım? (Evet bunun için kendimden utanıyorum daha fazla üstüme gelmeyin.)
Ve açıkçası ilk zamanlar burada bir şeyler okurken umursamazdım. İyi kötü fark etmez okur geçerdim.
Aynı şekilde burada bir çok kullanıcıyı severdim. Desteklerdim.(ben salağım galiba biraz.)
Ama şu zamanlar o kadar kötü şeyler gördüm ki artık kendimde dahil bir çok kişiye dur demenin zamanı geldi.
Yani demem o ki ben burada bir şey eleştirdikten sonra, iki saat oraya buraya bakıp benim okuduğumu da takip ettiğimi de gösteren şeylerin sslerini bana atmayın. Baştan söyleyeyim.
Bu böyle kalsın burada geçeriz sonra kurguya. Hadi eyv.